e-news.cz - kurzy
Reklama

V době blahobytu jsou v kurzu emoční akce na netradičních místech

15.01.2019, Autor: Petr Vrabec

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
V době blahobytu jsou v kurzu emoční akce na netradičních místech

Tajemství úspěchu eventu, vedle jeho hodnotné náplně, spočívá také v tom, zda jde s dobou.

Lidé v letošním roce budou vyhledávat takové, které odráží blahobyt, jsou bohaté na emoce, konají se na netradičních místech, a používají nejnovější digitální technologie.
Veletrhy, vzdělávací, zábavní, ale i společenské, zaměstnanecké či klientské akce, respektive eventy všeho druhu se v současné době neobejdou bez dokonalého naplánování, vhodného tematického zaměření a perfektního řízení. „Účastníci si události chtějí maximálně užít, a proto nejsou benevolentní k chybám. V současné době jich totiž existuje tolik, že si mohou vybírat, které navštíví, a komu dají při plánování svých aktivit přednost. Chce-li pořadatel eventů zůstat dominantní na nasyceném trhu, musí je neustále vylepšovat, získávat zkušenosti účastníků a oslovovat nové publikum,“ komentuje vývoj s akcemi pro letošní rok Vít Krčmář, jednatel agentury Promoteri.eu. Zde jsou hlavní trendy eventů pro rok 2019.
Zážitky se neobejdou bez personalizace
Lidé chtějí trávit více času v rodinném kruhu. Tomu je nutné se přizpůsobit. Na akci tak může vyrazit početnější skupina, a to včetně babičky, dědečka a dětí. Každý člen by si na akci měl najít něco svého. Neméně důležité je zážitek personalizovat. Až tři čtvrtiny lidí totiž opakovaně vyhledává a navštěvuje akce, které zná z minulosti. I ty je však vhodné přizpůsobit konkrétním potřebám. „Návštěvníci tak často hledají více než jen dobře známou akci. Čím dál tím častěji se zaměřují na konkrétní věci, jako nový nebo jedinečný způsob, jak rozbít každodenní rutinu, a tak zažít něco jiného,“ vysvětluje Vít Krčmář.
Na pořad dne přicházejí netradiční místa
Vytvoření jedinečného zážitku pro účastníky začíná výběrem správného místa. Zde platí, že čím více bude prostor netradiční, tím lépe. Lidé chtějí jedinečné zážitky, a proto poptávka po těchto místech v loňském roce stoupla několikanásobně. Pořádání události v netradičním prostoru je nezapomenutelné, a navíc jedinečná místa jsou mnohdy univerzálnější, což usnadňuje přizpůsobení prostoru konkrétním účelům.
Gastronomie není jen jídlo
Čím více gastronomie, tím lépe. Na akci nesmí chybět jídlo a nápoje. Pokud bude k dispozici bohatý výběr, tím návštěvníci akce budou šťastnější. Existuje však strategičtější důvod nabídnout jídlo například na festivalu: „Podle dostupných studií až 84 procent návštěvníků food festivalu pravděpodobně pořídí fotky jídla na akci, a bude je sdílet se svým digitálním okolím,“ podotýká Vít Krčmář. Vhodné je zapojit účastníky do interaktivních formátů, jako jsou ukázky vaření nebo soutěže. Stačí přivézt kuchaře či si najmout oblíbenou místní restauraci, která se vším pomůže. Když už mluvíme o jídle, 99 procent mileniálů říká, že doporučují vinařství, pivovar nebo restauraci na základě vlastní zkušenosti z festivalu. Toto číslo je velkou motivací pro sponzory potravin a nápojů, kteří se na oplátku akce účastní.
RFID, AI a VR pronikají do eventů
Bez digitálních technologií se dnes už obejde málokdo. I proto jejich přítomnost návštěvníci na akcích vyžadují. Letošním hitem bude RFID (radiofrekvenční identifikace) prostřednictvím náramků, které nejsou určené pouze pro hudební festivaly. RFID dokáže vylepšit event mnoha různými způsoby – vyřeší identifikaci návštěvníků u vstupu, umožní opakovaný vstup, poskytne snadný, personalizovaný přístup k více zónám v rámci události, umožní propojit RFID náramky s platebními kartami a tak zajistí rychlé platby na místě, a navíc mohou být nosiči promočních informací. Z dostupného zahraničního průzkumu mezi 5 tisíci lidmi vyplývá, že 17 procent těch, kteří pravidelně navštěvují festivaly jsou zvyklí používat RFID náramky pro vstup na festivaly a bezhotovostní nákupy.
Odvětví různých událostí již léta skrývá velký potenciál v AI (umělé inteligenci), ale nyní se konečně stává součástí každodenního života mnoha lidí. Zatímco většina z nás stále nemá robotické pomocníky, nebo chytrou ledničku upozorňující na to co v ní chybí, jsme v kontaktu s různými asistenty jako je Alexa, Cortan, Google Now či Siri. Použitím AI se strojovým učením se pomocníci dokáží učit. Organizátoři progresivních událostí tak nyní začínají používat AI pro komunikaci prostřednictvím tzv. chtabotů, kteří mohou rychleji reagovat na základní otázky účastníků eventu prostřednictvím aplikace vyvinuté přímo pro konkrétní událost, nebo dokonce před událostí prostřednictvím platforem, jako je Facebook Messenger. Stejně tak může server pro porovnávání AI interpretovat data, která účastníci synchronizovali s aplikací události z profilů sociálních médií, jako je LinkedIn a Facebook. Pomocí toho je možné vydat doporučení, která nejlépe vyhovují zájmům účastníka.
Dalším prvkem, který se již nyní na vybraných akcích nachází je VR (virtuální realita). Řada pořadatelů akcí začala experimentovat s novými a inovativními možnostmi. VR v nich hraje výsostní postavení a nabízí jistý způsob, jak zákazníky přitáhnout na něco netradičního. Tak je navíc možné nejen prezentovat dostupné možnosti virtuální reality, ale také prostřednictvím ní přímo ukázat vybrané produkty a služby vyzkoušet na vlastní kůži, a to, aniž by museli návštěvníci někam chodit.
Pro dokonalé zajištění akce, na kterou by lidé vzpomínali, jsou však stále nejdůležitější lidé. A proto je více než vhodné mít tým, na který se lze spolehnout. Specializované agentury toto dokáží do puntíku splnit. Proto i my jsme v loňském roce investovali do spolupráce a rozvoje lidí. Předpokládáme, že v letošním roce tomu nebude jinak. Také jsme zaznamenali zvýšenou poptávku po realizacích akcí na klíč. Zde jsme zareagovali tím, že jsme otevřeli novou službu – eventy na klíč. Jen správný parťák totiž dokáže posunout akce o krok dále,“ uzavírá Vít Krčmář, jednatel agentury Promoteri.eu.


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Vánoční tržby e-shopů budou zřejmě vyšší než loni

21.11.2024, Autor: Z blogosféry

Tržby českých e-shopů z letošních předvánočních nákupů by mohly být asi o pět procent vyšší než loni. Nahrává tomu meziroční nárůst prodejů i příznivější ekonomická situace domácností. Nejčastěji Češi plánují utratit za dárky pod stromeček 5 až 10 tisíc korun.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Ceny nemovitostí ve vyloučených lokalitách vykazují neobvyklé trendy

15.11.2024, Autor: Z blogosféry

Ústecký kraj je dlouhodobě známý svým specifickým realitním trhem, který se vyznačuje nejnižšími cenami nemovitostí v České republice. Tento fenomén je zvlášť patrný ve vyloučených lokalitách, kde sociální a ekonomické faktory významně ovlivňují hodnotu realit. Průměrná cena bytu o velikosti 50 m² se zde pohybuje kolem 25 000 Kč za m², což je výrazně pod celorepublikovým průměrem, který dle posledních statistik přesahuje 60 000 Kč za m².

Češi si všímají nedostatku řemeslníků. Chybí i plynaři, zájem o ně potvrzují delší čekací lhůty

13.11.2024, Autor: Z blogosféry

V České republice je málo řemeslníků. Na tom, že u nás chybí, se shodlo 87 % dotázaných. Nedostatek řemeslníků Češi pozorují zejména na růstu cen a prodlužování čekacích lhůt. Například na služby plynaře pečujícího o domácí spotřebiče si čtvrtina lidí počkala déle než měsíc. Češi současně považují kariéru řemeslníka za vysoce perspektivní.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Mírné ochlazování pracovního trhu pokračuje

09.11.2024, Autor: Z blogosféry

Tuzemská registrovaná míra nezaměstnanosti v říjnu oproti předchozímu měsíci klesla o 0,1 procentního bodu a dosáhla tak hodnoty 3,8 %. Tento výsledek byl v souladu s většinovým očekáváním.

Nová exekuční pravidla mohou sebrat až dvě třetiny zbytku čisté mzdy

08.11.2024, Autor: Z blogosféry

Novela insolvenčního zákona přináší změny v oblasti srážek ze mzdy. Pokud je proti zaměstnanci vedeno čtyři a více exekucí, mohou mu být nově sraženy až dvě třetiny tzv. zbytku čisté mzdy. Výjimkou jsou lidé, kteří pobírají starobní, invalidní nebo sirotčí důchod.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Zotavování maloobchodu pokračuje pomalu ale jistě

08.11.2024, Autor: Z blogosféry

Tuzemské reálné maloobchodní tržby vykázaly v průběhu září meziměsíční nárůst o 0,2 %, což odpovídá meziročnímu zvýšení o 5,6 %. Jedná se o mírně lepší výsledek, než o měsíc dříve (5,0 %) a prakticky přesný zásah do hodnoty, kterou očekával trh. Meziměsíčně tržby narostly již počtvrté v řadě.

Aktuální trendy ve tvorbě životopisu

07.11.2024, Autor: red

Dnešní zaměstnavatelé upřednostňují životopisy, které přehledně zdůrazňují přínosy a konkrétní výsledky, jichž kandidát dosáhl. Kvalitní životopis se zaměřuje na klíčové dovednosti a úspěchy, které mají přímou souvislost s pozicí, o kterou se ucházíte.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama