Vánoce jsou za dveřmi a s nimi přichází do kanceláří i horké téma – vánoční večírek.
Pokud jste již nějaký zažili, určitě víte, že co se stane na vánočním večírku, nezůstane na vánočním večírku. Naopak je to oblíbená náplň rozhovorů ještě několik měsíců. Proto je důležité věnovat přípravě tohoto setkání s kolegy zvýšenou pozornost, abyste na něj vzpomínali jen v tom nejlepším světle. Jaké jsou tedy letošní trendy a čím rozhodně nešlápnete vedle?
„V dnešní době existuje nepřeberné množství nápadů a inspirace na tematické firemní akce. Vánoční večírky patří u zaměstnanců bezesporu mezi ty nejoblíbenější, proto se je firmy snaží připravit co nejvíce na míru svému kolektivu,“ říká Pavla Pulchart, Business Development Manager společnosti Asiana. Znáte-li dobře své kolegy a víte, co mají rádi, máte na půl vyhráno. Nyní již stačí zaměřit se na aktuální trendy.
Neformální prostředí zajistí pohodu
Vyzdobit si kancelář a uspořádat firemní večírek na pracovišti? Na první dobrou to nezní jako špatný nápad. Na druhou stranu každý zaměstnanec dozajista ocení, když vymění místo svého pracoviště za neformální prostředí. Tento rok vedou vskutku originální místa jako třeba pravý český statek.
Volná zábava je fajn, ale…
Jídlo, pití a hudba k dokonalému vánočnímu setkání nestačí. První hodinu na večírku si budete mít s kolegy co říct, ale je možné, že postupem času témata k rozhovoru dojdou. Konec konců, mnoho věcí si řeknete i během pracovní doby. Úspěch proto zajistí předem připravený program ze strany vedení firmy. Co takhle vánoční tombola, americký beer pong nebo karaoke?
Staňte se na jeden večer někým jiným
Každého zaměstnance zajisté potěší, když odloží košili či jiné formální oblečení, ve kterém tráví v práci většinu roku. Tematické večírky mohou být zajímavé nejen odpovídající výzdobou, ale i tím, když necháte kolegům volnou ruku při výběru oblečení. Trendem letošního roku jsou lesklé kostýmy a zářivé barvy.
Pokud vám ještě nepřišla pozvánka na vánoční večírek od vedení firmy, nezoufejte. „Stále častěji se setkáváme s tím, že zaměstnavatelé plánují společná firemní setkání až po Novém roce. Chtějí tak ulevit svým zaměstnancům, kteří v tomto hektickém období dostávají mnoho pozvánek na osobní či pracovní předvánoční setkání,“ uzavírá Pulchart.
O společnosti ASIANA a portálu Letuška.cz
Společnost ASIANA byla založena v roce 1993. Její portál Letuška.cz byl spuštěn v roce 2001 jako první online prodejce letenek v České republice a střední a východní Evropě. Letuška.cz se stala prvním úspěšným start-up ve svém oboru v ČR, naučila Čechy nakupovat letenky přes internet. ASIANA patří rovněž mezi nejvýznamnější poskytovatele cestovních služeb pro korporátní klienty. Divize Europea.Travel se věnuje oblasti MICE. Organizuje eventy, konference, teambuildingové aktivity pro tuzemské firmy, nadnárodní korporace i zahraniční subjekty. Jazykové pobyty a studium v zahraničí ASIANA nabízí prostřednictvím portálu Study.cz.