e-news.cz - kurzy
Reklama

Zaměstnavatelé plánují rozšiřovat nabídku firemních benefitů

22.05.2021, Autor: Laura Feketeová

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Zaměstnavatelé plánují rozšiřovat nabídku firemních benefitů

Vyplývá to z průzkumu personální agentury Předvýběr.CZ mezi členy panelu stálých respondentů z řad majitelů a šéfů firem: Devatenáct procent plánuje určitě rozšířit nabídku benefitů, zbylých osmdesát jedna procent zavedení pestřejší palety výhod spíše předpokládá.

„Částečně jde o reakci na zkušenosti s kovidovou pandemií, z větší části o důsledek situace na trhu práce, kde už před koronavirem převažovala poptávka firem nad dostatkem volných pracovních sil,“ říká ředitel personálky František Boudný. „Rozšiřování benefitů vnímáme jako nutnost pro získávání nových kvalitních zaměstnanců,“ potvrzuje Milan Ptáček, ředitel společnosti Signal Projekt.

Žádný z oslovených zaměstnavatelů neuvedl, že bude benefity pro zaměstnance omezovat. Do určité míry to ani není možné, lidé si na ně zvykli. „Jakkoli široký výběr benefitů je, stává se v určitý moment pro zaměstnance standardem a je zapomenuto, že jde o benefit,“ vysvětluje Štěpánka Zdvořáková, personální ředitelka firmy Schindler.

Ve srovnání se situací před kovidem vnímá benefity jako více důležité třináct procent zaměstnavatelů, zbytek je vnímá stejně a nikdo neuvedl jejich menší význam.

Podle zaměstnavatelů jasnou jedničkou je volná pracovní doba (čtyřicet čtyři procent), druhou nejdůležitější výhodou je příspěvek na penzijní připojištění s devatenácti procenty hlasů a o pomyslné třetí místo se dělí vzdělávání a home office (oboje po třinácti procentech).

Naopak jako nejméně důležitý benefit označil každý druhý šéf a personalista zdarma poskytované nápoje a občerstvení.

Zaměstnanecké výhody vůči mzdě nejčastěji představují dalších pět procent navíc.

Foto: Pixabay

Zdroj: e.vox


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Nálada spotřebitelů se prudce zlepšuje

24.04.2024, Autor: Z blogosféry

Podle dubnového konjunkturálního průzkumu z dílny Českého statistického úřadu vzrostl souhrnný indikátor tuzemské ekonomické důvěry z březnových 94,2 na aktuálních 97,0 bodu.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

E-šmejdi způsobili za první čtvrtletí škody za 357 milionů korun

24.04.2024, Autor: Z blogosféry

Za první tři měsíce letošního roku se počet kybernetických útoků na klienty bank zvýšil o 21 procent. Celkově bylo napadeno 20 723 klientů. I přes vyšší počet útoků se snížila celková škoda, a to na 357 milionů korun. Klesla i průměrná škoda na jednoho klienta, která je mírně přes 17 tisíc korun. 

Příspěvky na DIP zatím firmy nabízí spíše výjimečně. Zaměstnanci se k novému produktu staví rovněž opatrně

23.04.2024, Autor: Z blogosféry

Dlouhodobý investiční produkt mohou Češi využívat už od začátku letošního roku. Většina z nich ale nadále setrvává u penzijního spoření. Důvodem je především neznalost, ale také váhavost zaměstnavatelů. Ti vyčkávají a zatím pouze malá část z nich svým zaměstnancům na DIP přispívá. Hlavním argumentem je malá informovanost a případná administrativní zátěž.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
Reklama

ČNB: Věnujte pozornost penězům, abyste poznali padělky 

18.04.2024, Autor: Z blogosféry

3 539 českých bankovek a mincí v celkové hodnotě 5,648 milionů Kč označila loni za padělek Česká národní banka (ČNB). Nejvíc jich, stejně jako v minulosti, bylo v Praze, a to 1 019. Následovaly Klatovy s 298 padělky a Karlovy Vary s 273 falešnými penězi. Víc než mince se padělaly bankovky, zvýšil se i počet nepravých dvacetikorun. Meziročně ČNB zadržela o 2 419 padělků víc.

Výrobní ceny v průmyslu zůstávají na uzdě

17.04.2024, Autor: Z blogosféry

Ceny tuzemských průmyslových výrobců v průběhu března oproti předchozímu měsíci klesly o 0,1 %, což odpovídá meziroční stagnaci. Výsledek tak pro trh představuje poměrně výrazné překvapení směrem dolů, když vyhlížel meziroční růst o 0,3 %. 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
Reklama

Komentář Radomíra Jáče k údajům o inflaci v ČR za březen

10.04.2024, Autor: Z blogosféry

Meziroční inflace zůstala v březnu beze změny přesně na úrovni dvouprocentního inflačního cíle: v souladu s očekáváním finančního trhu. Na úrovni 2,0 % je meziroční inflace pod předpokladem ČNB, neboť centrální banka ve své prognóze zveřejněné počátkem února čekala březnovou inflaci na úrovni 2,9 %.

Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama