Zásilkovna, přední česká společnost nabízející komplexní logistické služby pro internetové obchody, byla spotřebiteli a odbornou porotou oceněna jako Czech Superbrands
2018. Zásilkovna se tak zařazuje mezi nejpopulárnější značky v ČR. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
„Jsem potěšena, že jsme se ocitli ve společnosti těch nejlepších značek v České republice a získali důvěru jak odborné poroty, tak především spotřebitelů. Titul Czech Superbrands 2018 je oceněním všech našich zaměstnanců a franšízantů – výdejních míst, kterým na našich zákaznících záleží. Díky nim všem posouváme každý den hranice našich možností o kousek dál a ze Zásilkovny je dnes lídr svého oboru v ČR a firma dobývající další trhy EU, “ říká zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.
Společnost Zásilkovna rostla kontinuálně během sedmi let a v roce 2017 dosáhl její obrat 470 milionů korun. Očekávaný obrat v roce 2018 je 840 milionů korun. Cílem pro letošní rok je pokrýt službami všech 28 zemí Unie. V minulém roce přepravila Zásilkovna přes sedm milionů zásilek, letos jich plánuje přepravit až dvanáct milionů.
Program Superbrands
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
Kdo získává titul Superbrands
Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci, kterého agentura GfK Czech Republic na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky ocenění Superbrands, podnikatelským značkám je udělen titul Business Superbrands.
Zásilkovna je ryze český franšízový logistický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna má aktuálně 1 918 výdejních míst v celé střední a východní Evropě, kde spolupracuje s více než 18 tisíci e-shopy. Zásilkovna také nabízí levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu. E-shopy tak mohou posílat své zásilky nejen po celém Česku a Slovensku, ale také do Maďarska, Rumunska, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie či na Ukrajinu. K letošnímu roku Zásilkovna přepravila více než 15 milionů zásilek.