Apogeo
Reklama

Češi preferují v inovacích solární střešní tašky před auty bez řidiče

19.04.2018, Autor: Petr Vrabec

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Češi preferují v inovacích solární střešní tašky před auty bez řidiče

Společnost IdeaSense zkoumala, které nové inovace se lidem nejvíce líbí a mají v roce 2018 největší šanci dostat se mezi

širokou veřejnost.
Prostřednictvím nástroje Ideapoly pracujícím na principu prediktivního trhu tak zjistila, ve které inovace z roku 2017 (tak, jak se objevily na CES 2017) lidé vkládají nejvíce důvěry z pohledu budoucnosti, tržního potenciálu, a jak by je případně chtěli vylepšit a používat. Ukázalo se, že lidé dávají přednost těm, které jim přinášejí peníze, bezpečnost a usnadňují život.
Největší oblibu lidí si získaly střešní tašky se zabudovaným solárním panelem. Podle IdeaSense jim důvěřuje necelá polovina lidí (45 procent). Ocenili výdělek v podobě snížení plateb za elektřinu a taky to, že jde o ekologický zdroj energie. Ocenili také její životnost, která je stejná jako u klasické střešní tašky.
Samořídící automobil podpořilo 38 procent respondentů. Jejich důvěru si získal hlavně díky stále se zvyšující bezpečnosti.
Více než třetině lidí (35 procent) se líbí bezstarostná domácnost. Inteligentní domácí spotřebiče šetří čas a peníze. Část starostí vyřeší také jejich hlasové ovládání, díky kterému není nutné nic manuálně nastavovat.
Zhruba třetina respondentů (33 procent) dala svůj hlas zubní pastě, co vyléčí zubní kaz. Pro mnohé lidi návštěvy zubaře a špatný chrup znamenají podstatný životní problém.
Pětinu respondentů zaujaly také brýle s vyhledáváním. Dokážou zjistit kde se jejich uživatel nachází a na co soustředil pozornost. Informace o objektech, na které se dívá, mu pak promítá před očima.
Některé inovace respondenti vnímali naopak negativně. Skoro nikoho (93 procent) nenadchla možnost platby přes Facebook. Ukázalo se, že sociálním sítím nechceme sdělovat své platební údaje. Devět z deseti lidí pak neoslovily chytré zubní kartáčky, hřebeny, náplasti a jiné předměty napojené na mobilní aplikaci iHealth, které monitorují zdraví uživatelů anebo třeba škodliviny v okolním prostředí.


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Sdílená auta stále více používají i lidé ve věku 40 – 60 let

30.04.2024, Autor: Z blogosféry

Carsharing se v posledních letech stává stále populárnější alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu. A to nejen ve světových metropolích, ale i v České republice. Není překvapivé, že nejčastějšími uživateli jsou zástupci mladší generace, pro které je sdílená ekonomika součástí životního stylu.

Rozdělený dluhopisový trh

29.04.2024, Autor: Z blogosféry

Akcie a dluhopisy vykázaly v roce 2022 po delší době shodný vývoj, když společně zaznamenaly výraznější propady. Stejný směr nalezly obě třídy aktiv i v roce 2023, ale tentokrát udělaly investorům radost a shodně přinesly výrazné kladné zhodnocení. Co se týká letošního vývoje, dostál vzájemný vztah mezi akciemi a dluhopisy změn: začaly se mezi nimi rozevírat výkonnostní nůžky. 

e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Nálada spotřebitelů se prudce zlepšuje

24.04.2024, Autor: Z blogosféry

Podle dubnového konjunkturálního průzkumu z dílny Českého statistického úřadu vzrostl souhrnný indikátor tuzemské ekonomické důvěry z březnových 94,2 na aktuálních 97,0 bodu.

E-šmejdi způsobili za první čtvrtletí škody za 357 milionů korun

24.04.2024, Autor: Z blogosféry

Za první tři měsíce letošního roku se počet kybernetických útoků na klienty bank zvýšil o 21 procent. Celkově bylo napadeno 20 723 klientů. I přes vyšší počet útoků se snížila celková škoda, a to na 357 milionů korun. Klesla i průměrná škoda na jednoho klienta, která je mírně přes 17 tisíc korun. 

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama

Příspěvky na DIP zatím firmy nabízí spíše výjimečně. Zaměstnanci se k novému produktu staví rovněž opatrně

23.04.2024, Autor: Z blogosféry

Dlouhodobý investiční produkt mohou Češi využívat už od začátku letošního roku. Většina z nich ale nadále setrvává u penzijního spoření. Důvodem je především neznalost, ale také váhavost zaměstnavatelů. Ti vyčkávají a zatím pouze malá část z nich svým zaměstnancům na DIP přispívá. Hlavním argumentem je malá informovanost a případná administrativní zátěž.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama