e-news.cz - kurzy
Reklama

Skupina DHL a Temu podepsaly memorandum o porozumění na podporu místních podniků

04.04.2025, Autor: red

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Skupina DHL a Temu podepsaly memorandum o porozumění na podporu místních podniků

Skupina DHL, přední světová logistická společnost, podepsala memorandum o porozumění s e-commerce tržištěm Temu, aby prohloubila spolupráci a dále rozšířila své úspěšné partnerství. Cílem dohody je posílit spolupráci a lépe podpořit místní malé a střední podniky (MSP) na zavedených trzích i na trzích, které rostou, jako je východní Evropa a Blízký východ. Obě strany se zavázaly podporovat obchodování v souladu s předpisy a udržitelné postupy.

Skupina DHL podpoří společnost Temu svými odbornými znalostmi v oblasti logistiky, včetně multimodálních přepravních řešení, a zajistí tak efektivnější a udržitelnější služby dodavatelského řetězce. Skupina DHL je díky své husté síti a celosvětové přítomnosti ideálním partnerem pro podporu růstu společnosti Temu na zavedených i nových trzích. 

„Prostřednictvím různých divizí společnosti DHL již poskytujeme širokou škálu logistických služeb a řešení, včetně letecké přepravy a doručování na poslední míli. Jsme nadšeni, že můžeme povýšit naše partnerství s Temu na další úroveň. Spojením našich logistických schopností s inovativní platformou společnosti Temu můžeme vytvářet efektivnější, kompatibilnější a pohodlnější řešení, která jsou přínosem pro spotřebitele i místní podniky na trzích, kde působíme,“ uvedla Katja Busch, CCO a ředitelka divize DHL Customer Solutions & Innovation.

V rámci memoranda o porozumění využije skupina DHL své logistické zkušenosti k podpoře aktivit společnosti Temu v Evropě, včetně modelu local-to-local, který umožňuje místním partnerům prodávat zboží na její platformě a podporuje místní realizaci. Temu očekává, že až 80 % celkového prodeje v Evropě bude pocházet z tohoto modelu „local-to-local“. 

Kromě toho platforma elektronického obchodování umožní prodejcům se sídlem v Evropě v budoucnu dosáhnout na globální trhy. To umožňuje zejména malým a středním podnikům rozšiřovat své podnikání. Společnost DHL bude rovněž pomáhat společnosti Temu s rozvojem její přítomnosti na trzích elektronického obchodu, včetně regionů Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA).

„Tento dopis o záměru představuje významný krok v našem partnerství se skupinou DHL. Její rozsáhlá síť a logistické schopnosti pomohou podpořit naše poslání zvýšit přístup spotřebitelů k cenově dostupným produktům a pomohou zvýšit možnosti růstu pro prodejce,“ uvádí Qin Sun, spoluzakladatel společnosti Temu.

Foto: Pixabay

Zdroj: Temu


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Bílý dům: USA budou podle dohody kontrolovat algoritmus TikToku

23.09.2025, Autor: Josef Neštický

Konec dlouholetého sporu mezi USA a Čínou o TikTok je na obzoru. Jak oznámil Bílý dům, americké konsorcium přebírá kontrolu nad algoritmem a daty této populární sociální sítě na americkém trhu. Je to vítězství národní bezpečnosti?

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Trump znovu vyzval evropské spojence, aby přestali nakupovat ruskou ropu

23.09.2025, Autor: red

Americký prezident Donald Trump znovu vyzval evropské spojence, aby okamžitě přestali nakupovat ruskou ropu. Tento apel přichází v době, kdy Evropská unie už výrazně omezila svou závislost na ruských energiích, ale některé země stále váhají. Jaké jsou skutečné dopady tohoto tlaku?

Nové sankce EU: Úder stínové flotile a kryptoměnám

23.09.2025, Autor: Josef Neštický

Evropská komise přichází s dalším balíčkem sankcí, který cílí na ruskou stínovou flotilu a poprvé i na kryptoměny. S více než 560 sankcionovanými loděmi a odhalením transakcí za desítky miliard dolarů se EU snaží utnout Rusku klíčové zdroje příjmů. Dokáže ale tato strategie skutečně zastavit obcházení sankcí?

Důvěra na prvním místě: Co si říkají páry, které si opravdu věří?

22.09.2025, Autor: Marek Hájek

Jaké je tajemství pevných vztahů? Podle harvardských psychologů, jako jsou Dr. Robert Waldinger a Dr. Holly Parker, spočívá klíč k hluboké důvěře v pravidelných rozhovorech o deseti klíčových tématech. Pojďme se podívat, co nám věda radí a jak to funguje v českých domácnostech.

Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Španělská obrana v pasti: Embargo na Izrael a výzva za 2 miliardy dolarů

22.09.2025, Autor: Josef Neštický

Španělské ministerstvo obrany čelí složité situaci. Po zavedení zbrojního embarga vůči Izraeli musí nahradit klíčové vojenské technologie, což může stát až 2 miliardy dolarů. Jaké jsou důvody tohoto kroku a co to znamená pro španělskou armádu i evropský obranný průmysl?

Nvidia v šoku: Čína zakazuje AI čipy a CEO je „zklamán“

21.09.2025, Autor: Josef Neštický

Generální ředitel Nvidie Jensen Huang vyjádřil zklamání nad rozhodnutím Číny zakázat prodej špičkových AI čipů jeho společnosti, včetně modelu RTX Pro 6000D. Tento krok přichází v době, kdy geopolitické napětí mezi USA a Čínou stále více ovlivňuje technologický trh. 

Dánové stupňují boj proti byrokracii EU

21.09.2025, Autor: Josef Neštický

Dánsko se rozhodlo vzít byrokracii v Evropské unii za pačesy. S odhady administrativních nákladů dosahujících stovek miliard eur ročně a s ambiciózními plány na jejich snížení se Kodaň stává hlasem změny. Co to znamená pro české firmy a jaké jsou rizika tohoto boje?

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

EU plánuje další sankce proti Číně. Bude to Trumpovi stačit?

20.09.2025, Autor: Marek Hájek

Evropská unie se připravuje na další kolo sankcí proti Číně, zaměřených na firmy, které skrytě dodávají vojenské technologie Rusku. Současně na ni tlačí Donald Trump s požadavky na drakonická cla, která by mohla otřást globálním obchodem. 

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama