Již 5. listopadu 2024 se v Rajské budově Vysoké školy ekonomické v Praze uskuteční sedmý ročník KPMG Data Festivalu. Akce proběhne od 9:00 do 19:00 a vstup je zdarma. Registrace na jednotlivé části programu jsou nyní dostupné prostřednictvím aplikace Eventee.
Tento ročník nese podtitul Data na talíři – umění datové kuchyně a nabídne tři tematické okruhy:
- Jak se vaří datová komunita
- Kuchařka pro d(AI)tařinu nového věku
- Základní ingredience: Metadata a Data Governance
Pro účastníky je připraven bohatý program, který můžete najít v aplikaci Eventee. Důrazně doporučujeme aplikaci stáhnout co nejdříve, jelikož kapacita přednášek a zejména workshopů je omezená. Aplikace vám kromě registrací na ně umožní seznámit se s přednášejícími, zúčastnit se festivalové soutěže a sdílet zážitky na Social Wall. Festival dále nabízí možnost networkingu, včetně speciální networkingové zóny, kterou budete moci využít pro setkání domluvená právě v aplikaci Eventee.
Firemními partnery KPMG Data Festivalu 2024 jsou KPMG, ČSOB, ŠKODA, Lenovo, Sazka, Komerční banka, Raiffeisenbank, PwC, eMark Analytics, MSD, Dawiso, Livesport, Česká spořitelna, Billigence, Addvery, Adastra a Samsung. O recepty ze svých datových kuchyní se po jejich boku podělí i desítky dalších společností.
Foto + Zdroj: VŠE