Prodejní místa společnosti Sazka, která dosud fungovala jako výdejna pro Balíkovnu od České pošty, je možné od listopadu využívat i k podání vlastního balíku. Rozšíření služby se týká téměř 1 500 míst s terminálem Sazky po celé republice.
„Balík si na SAZKA terminál poslaly a vyzvedly už řádově milióny zákazníků. Spolupráce s partnery Balíkovna od České pošty a DPD vylepšuje nabídku doručení balíku pro zákazníky desítek tisíc eshopů. Jsem rád, že nyní přidáváme i možnost odeslání vlastní zásilky na našich terminálech doslova na jedno pípnutí. Do konce roku budou tyto služby k dispozici na více než 1 500 místech po celé republice,“ říká Jan Schmiedhammer,ředitel finančních a transakčních služeb Sazky.
Prodejny s terminálem Sazky zákazníkům velmi často nabízí přívětivější otevírací dobu, než je tomu například v případě České pošty. Velká většina míst je dostupná i ve večerních hodinách, nebo dokonce non stop.
Cena za podání balíku již od šedesát pět korun
Aby byla zásilka na terminálu přijata, je nutné ji opatřit správným adresním štítkem, který je možné vygenerovat jak na webových stránkách České pošty, tak i v její mobilní aplikaci. Na stejném místě také uhradíte poštovné, jehož cena začíná na velice příznivých šedesát pět korun za zásilku. Následně stačí zásilku odevzdat na nejbližším místě s terminálem Sazky.
Mimo novinky v podobě posílání zásilek lze samozřejmě i nadále na vybraných prodejnách s terminálem Sazky také balíky vyzvedávat. Stačí ve svém oblíbeném e-shopu jako způsob dopravy zvolit Balíkovnu a následně si ze seznamu vybrat nejbližší prodejnu s terminálem Sazky. Po uložení zásilky na vybraném místě obdrží zákazník zprávu unikátní PIN kód, díky němuž si zásilku odnese.
Foto + Zdroj: SAZKA a.s.
Sazka, ve spolupráci s Balíkovnou, rozšiřuje službu na svých terminálech o možnost podání zásilky
09.11.2021, Autor: Z tiskových zpráv