Máte umělou inteligenci za věc patřící do sci-fi nebo do vědeckých laboratoří? Omyl. Můžete ji mít i vy a může vám pomoci. Třeba pro oslovení nových zákazníků či rychlejší i vyšší prodeje. Když si pořídíte systém Dynamics Insight, objeví se vám zcela nové možnosti.
Nástroj Dynamics 365 Sales Insights (SI) umožňuje využití umělé inteligence pro urychlení prodeje, zlepšení komunikace pro budování kvalitnějších vztahů se zákazníky, automatizaci úkolů a vede firmy k proaktivnímu využívání příležitostí ve správný čas a ve správném kontextu.
Všechny jeho funkce se mohou přizpůsobit potřebám vaší organizace. Pomocí přehledných informací umožňuje každému v prodejní organizaci být produktivnější, agilnější a více zaměřený na zákazníka, což v konečném důsledku vede k rychleji uzavíraným obchodům.
Dynamics 365 Sales Insights spojuje informace o prodeji prostřednictvím Dynamics 365, komunikaci prostřednictvím Microsoft Outlook, spolupráci prostřednictvím Microsoft Teams. Prodej transformuje pomocí síly AI a Microsoft Power Platform.
To umožňuje mít dobrý přehled o obchodních příležitostech získaných v poslední době a pomocí umělé inteligence vyhodnocuje, kterým z nich se věnovat přednostně.
Poradí si i s nedostatečně vypovídajícími statistikami pro řízení obchodních týmů a jejich aktivit. Z dodaných dat připraví obchodní předpovědi pro další období.
Využijte program Premium Forecasting, který za využití umělé inteligence pomáhá uživatelům analyzovat a předpovídat vývoj jejich prodejů v nadcházejícím období.
Zvyšte přesnost doplněním prediktivních prognóz generovaných pro každého prodejce. Omezte chyby a zkreslení pomocí prognóz řízených umělou inteligencí, které zohledňují signály z aktivního prodejního kanálu a historické výkonnosti.
Umělá inteligence se učí na základě chování uživatelů a na tomto chování a výsledcích následně staví své předpovědi. Konkrétně predikce reflektuje předpokládaný výnos příležitostí, a to na základě předešlých výher, proher a počtu otevřených příležitostí. Stejně tak jako „bere v úvahu“ i jak často obchodník posouvá v čase odhadované datum uzavření příležitosti, případně jak moc „přetahuje“ skutečné uzavření.
Detaily vám rádi vysvětlí specialisté společnosti AUTOCONT na tuto oblast.
Dynamics 365 Sales Insights vám umožní:
- Upřednostňovat úkoly na základě pravděpodobnosti, že se potenciální zákazník promění v příležitost.
- Omezit ruční zadávání dat pomocí navrhovaných akcí, například automatickým vyplňováním e-mailových šablon nebo kontextových výzev k aktualizaci nebo vytváření záznamů účtu.
- Použít mobilní aplikaci k práci na cestách a vést svou komunikaci bez ohledu na to, kde se nacházíte.
- Lépe řídit obchodní tým díky přehledné interpretaci prodejních dat a používání zdrojů založených na metrikách zapojení prodejce a produktivity.
Foto: Pixabay
Zdroj: Jiří Reichl