Apogeo
Reklama

Šéfem B2B divize MALL Group se stává Jan Hollmann. Firemní zákazníky chce naučit nakupovat online

01.10.2021, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Šéfem B2B divize MALL Group se stává Jan Hollmann. Firemní zákazníky chce naučit nakupovat online

Novým šéfem B2B segmentu MALL Group je Jan Hollmann (45). Přichází z Alzy, kde se se svým týmem čtyři roky staral o firemní byznys, který představoval největší rozvojový segment e-shopu.

V oblasti byznysu a obchodu se pohybuje již téměř dvacet let, ze své pozice chce změnit nákupní návyky ve firmách a pomoci jim se zjednodušením nákupního procesu jeho digitalizací. Na starost bude mít kompletní B2B segment napříč celou skupinou MALL Group, jejíž potenciál a možné synergie chce plně využít.
Jan Hollmann začínal kariéru jako finanční analytik, následně ale velmi rychle přešel do oblasti obchodu, ve které nasbíral zkušenosti hned v několika firmách. Kromě čtyřletého působení v Alze má za sebou také zkušenosti z firem jako LG nebo Dell, kde strávil 9 let a staral se převážně o řízení prodejů, strategií a prodejních kampaní, cizí mu ale není ani startupová scéna. Pro svůj vlastní projekt BeeHousing, v rámci nějž zprostředkovával pronájem a chov včelstev prostřednictvím mobilní aplikace, v roce 2017 získal podporu od startupového inkubátoru UP21 Karla Janečka.
V MALL Group bude v rámci segmentu B2B jeho hlavním úkolem vybudovat prostředí pro firemní zákazníky, pomoci se změnou nákupních zvyklostí firem, digitalizací procesů a automatizací prodeje.
„Jsem moc rád, že můžu Honzu přivítat v naší skupině. V B2B prodeji vidíme v MALL Group obrovský potenciál a Honza je tím pravým člověkem, který nám ho díky svým mnohaletým zkušenostem pomůže vytěžit na maximum,“ říká Jan Hanuš, CEO MALL Group, a dodává: „Kromě více než dvou a půl milionu produktů chceme našim firemním zákazníkům nabízet výhodné služby šité na míru, které ocení malá firma, velká korporace i veřejná instituce.“
„Mým cílem je změnit způsob, jakým český firemní trh v současnosti funguje. Firmy stále nejsou zvyklé nakupovat online, to ale brzy bude nutností, bez které podniky zkrátka nezůstanou konkurenceschopné. Proto chceme celý systém firemních nákupů automatizovat a katalog s nabídkou MALL Group implementovat do CRM prostředí firemního zákazníka. To vnímám jako další nutný krok, který nám i našim zákazníkům pomůže držet tempo s dobou, a věřím, že pro nás může znamenat důležitou konkurenční výhodu,” popisuje Jan Hollmann.
„Jsem přesvědčený, že díky systematické práci na službách pro firmy dokážeme postupně změnit nákupní zvyklosti a nastartovat růst. Meziročně bychom tak mohli vyrůst klidně o osmdesát procent,” dodává Hollmann.
Foto: Pixabay
Zdroj: FYI Prague


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Pražská ikona opět ožívá. Hotel Fairmont Golden Prague se otevírá veřejnosti

16.04.2025, Autor: red

V samém srdci Prahy se postupně otevírá pětihvězdičkový luxusní hotel Fairmont Golden Prague, který vdechuje nový život do jedné z nejikoničtějších a historicky nejvýznamnějších budov v Praze. Hotel Fairmont Golden Prague prošel rozsáhlou a citlivou rekonstrukcí pod vedením architekta Marka Tichého z kanceláře TaK Architects, díky které zůstane brutalistní perlou a zároveň galerií československého i současného designu a umění s desítkami děl. 

Novým manažerem Velkopopovického pivovaru se stal Ondřej Koucký

15.04.2025, Autor: Z blogosféry

Pivovar ve středočeských Velkých Popovicích má nového šéfa. Od letošního března se jím stal Ondřej Koucký (43), který vystřídal ve funkci Václava Šimka. Ten v rámci Plzeňského Prazdroje od ledna vede pivovar v Plzni. 

e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

CTP na světové výstavě EXPO 2025 v Ósace posiluje obchodní vztahy a otevírá dveře do České republiky novým asijským investorům

10.04.2025, Autor: Z blogosféry

EXPO 2025 v japonské Ósace přináší nové možnosti pro český byznys. CTP, největší developer logistických a průmyslových nemovitostí v České republice, využívá tuto prestižní světovou výstavu k navázání mezinárodních kontaktů, posílení obchodních vztahů s partnery v Asii a k prezentaci České republiky jako atraktivní evropské destinaci pro podnikání.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Kyberbezpečnost: Celosvětový problém i výzva, která ovlivní naši budoucnost nejen v roce 2025

11.03.2025, Autor: Z blogosféry

Kyberbezpečnost nepochybně patří mezi klíčová témata současnosti. To potvrzuje i nadcházející světová výstava EXPO 2025, kde bude kybernetická bezpečnost jedním z témat, která budou v Ósace nepochybně rezonovat. Kyberprostor, jehož význam v každodenním životě neustále roste, je stále častěji cílem nejrůznějších útoků a hrozeb.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
Reklama

PVK se představí na největším festivalu pracovních příležitostí Career Expo

11.03.2025, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace se zúčastní již 2. ročníku prestižního festivalu pracovních příležitostí Career Expo, který se uskuteční 12. a 13. března v pražském O2 universum. Jedná se o jeden z největších veletrhů svého druhu v České republice, který nabízí kariérní poradenství a představuje aktuální trendy ze světa práce.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama