Kompletní digitální transformace, která změní firmu k nepoznání. Takovou službu nově českým i zahraničním podnikatelům nabízí ambiciózní projekt Another Important Move (AIM).
Projekt vznikl spojením agentury WeBetter a technologického studia Mountain Lift. Více než dvacetičlenný tým zapálených profesionálů nyní klepe na dveře firem, které si říkají o digitalizaci – ať už jde o zasloužilé matadory, nebo startupy v rané fázi. AIM jim pomůže například v marketingu, inovacích, produktovém řešení či interních systémech. Umí i VR či AI. Spojené týmy se mohou pochlubit bohatými zkušenostmi z předních světových (nejen) technologických firem včetně IBM, Microsoftu, Blueberry a dalších. Navíc se zavázaly k tomu, že prvnímu vybranému klientovi poskytnou své služby v hodnotě jednoho milionu korun zdarma.
Za myšlenkou nového technologicko-komunikačního počinu, jenž se chce postarat o revoluci na domácím trhu, stojí parta lidí, kteří se svým oborům zapáleně věnují už od středních či vysokých škol. „Martin Krupauer programoval první weby ve třinácti letech a prošel několika e-commerce projekty, Ondřej Žáček pracoval už jako teenager coby designér pro přední automobilky, působil v IBM, Blueberry a vedle Mountain Liftu pracuje také pro Microsoft Teams,“ vyjmenovává úspěchy vybraných spoluzakladatelů projektu Martin Jiras, CEO WeBetter. On sám se může pochlubit zkušenostmi z e-commerce a marketingu, už na vysoké škole také pořádal klubové akce a festivaly pro tisíce lidí, kam se mu dařilo získat obrovská jména taneční i rapové scény.
Týmy nově propojených firem WeBetter a Mountain Lift se již roky vzájemně doporučovaly a spolupracovaly na nejrůznějších projektech, jejich spojení tedy přichází jako logické vyústění vzájemné spolupráce. Obě společnosti mají zkušenosti s prací pro zahraniční i české klienty, například Mercedes-Benz, Koscom, Alpen Pharma, Nestlé, FCA Group, NTT, Avago, Portu nebo Policie ČR. Zakládající firmy si zároveň zachovávají autonomitu a možnost realizovat projekty. Již nyní jsou firmy ovšem propojeny po stránce procesní, komunikační i manažerské.
„Nebojíme se říct, že do spolupráce vstupujeme s velkými ambicemi. Máme pro to slušný základ: naší nejsilnější stránkou je maximálně zkušený tým, který je schopný se postarat o špičkové služby v mnoha oblastech. Cítíme, že se svými schopnostmi můžeme brzy prorazit i za hranice Česka,“ říká Ondřej Žáček, CEO Mountain Lift.
Digitální know-how pro všechny
AIM dokáže firmám nabídnout digitální know-how, kolektivní řešení, inovace, modernizaci nabízených služeb, marketing a VR či AR. Kromě toho se skupina bude věnovat vývoji vlastních produktů.
Zkušenosti mají členové skupiny s klienty z celého světa. Pomáhali klientům z farmacie, rychloobrátkového zboží, technologií, IT, ale i služeb. Mezi jejich zákazníky mimo jiné patří Golfplan.cz, Tropico, Hronovský, Trinity bank či některé nemocnice v ČR.
„AIM chce posouvat hranice digitálního světa v globálním měřítku. Stavět řešení na míru s citem a empatií pro uživatele a cílovou skupinu. Díky tomuto propojení jsme schopni poskytnout specializované služby s velkým citem pro detail a klient nemusí komunikovat s více dodavateli. Výsledná řešení budou designově sjednocená, rychleji vypracovaná, pružnější a za lepší cenu. Stavíme na komplexitě a nejsme další marketingovou skupinou,“ říká Jiras.
Milion pro první firmu
Skupina se navíc zavázala k tomu, že při příležitosti svého založení vybranému klientovi poskytne služby v hodnotě jednoho milionu korun zdarma. „Jako agentura si vyměníme s firmami pozice a budeme poprvé v životě na druhé straně. Výběrové řízení budeme dělat my a vybereme si projekt, pro který chceme pracovat a kterému pomůžeme. Může se jednat o čerstvě vznikající startup, neziskovku nebo zaběhlou firmu s miliardovými obraty,“ upřesňuje Jiras. Podle něj je hlavní myšlenkou pomoci firmám v covid situaci, nastartovat ekonomiku a prodeje daných firem v digitálním prostředí a vytvořit si z nich poté dlouhodobé klienty.
Požadavky pro vstup do výběrového řízení se budou odvíjet od typu firmy, která se do něj přihlašuje. Například startupům mladším než dva roky bude stačit pitch deck a media budget ve velikosti minimálně 100 tisíc korun, starší společnosti budou potřebovat budget 300 tisíc korun a obrat více než pět milionů korun.
Vítěz získá kampaň v hodnotě milionu korun, v jejímž rámci bude zahrnutý vývoj, design, digitální strategie, video a fotoprodukce, copywriting i PPC nastavení. Další detaily zveřejní agentura v počátkem roku 2021.
Foto: pixabay.com
Zdroj: HustáKomunikejšn s.r.o.
Zdigitalizují, co jim přijde pod ruku. Skupina Another Important Move chystá revoluci českých i zahraničních firem
11.12.2020, Autor: Z blogosféry