RegioJet se stal nejoblíbenější firemní značkou na Slovensku.
RegioJet je soukromým dopravcem patřícím do české skupiny Student Agency podnikatele Radima Jančury. Dalšími v pořadí podle nejlepších zákaznických zkušeností s firemními značkami se u našich nejbližších sousedů umístily největší slovenské internetové knihkupectví Martinus.sk a síť kin Cinemax. Vyplývá to ze studie poradenské společnosti KPMG.
RegioJet u našich východních sousedů již několik let provozuje státem dotovanou vlakovou dopravu na regionální trati mezi Bratislavou a Komárnem, dále mezinárodní spoje mezi Slovenskem a Českou republikou a rovněž řadu autobusových linek. Firma se až do jeho ukončení v letošním lednu soustředila také na komerční provoz dálkových vlaků z Bratislavy do Košic na východě Slovenska.
V žebříčku nejlepších zkušeností zákazníků s firemními značkami na Slovensku se za RegioJetem umístily největší slovenské internetové knihkupectví Martinus.sk a síť kin Cinemax. Podle zjištění studie pokládají Slováci u firem za vůbec nejdůležitější pochopení a přizpůsobení se potřebám a pocitům zákazníka. „Slovenský zákazník ocenil v průzkumu značky, které vnímají a uvědomují si, že každý z nás se chce cítit výjimečně,“ sdělila KPMG s tím, že z průzkumu zároveň vyplynulo, že slovenští zákazníci velmi pozitivně vnímají, pokud společnosti jednají rychle, efektivně, jednoduše a bez zbytečných překážek.
Na průzkumu se podílelo 2 200 dotazovaných, kteří hodnotili přes 120 značek z osmi různých odvětví. V rámci jednotlivých sektorů v hodnocení dominoval maloobchod. V obdobném průzkumu, který se uskutečnil již dříve v České republice, se na prvních třech pozicích umístily banky, Student Agency/RegioJet dosáhl na pátou příčku. V tuzemsku si zákazníci ze všeho nejvíce váží férového přístupu a rychlé nápravy chyb.