e-news.cz - kurzy
Reklama

Lidé odloženým platbám věří, nebojí se s nimi platit i větší nákupy

12.07.2022, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Lidé odloženým platbám věří, nebojí se s nimi platit i větší nákupy

Twisto před dvěma měsíci prodloužilo lhůtu pro splatnost odložených plateb z původních 14 dní na 30. Nyní odhaluje, jaký mělo prodloužení lhůty dopad na chování zákazníků.

Ukázalo se, že uživatelé svou útratu splácí průměrně třináctý den, tedy o tři dny později, než tomu bylo s kratší lhůtou. Zároveň se dlouhodobě zvyšuje i průměrná hodnota objednávek zaplacených odloženou platbou – poprvé překročila 1 200 korun. Více než polovinu nákupů přitom představuje móda, která po pandemii opět zvýšila svůj podíl.
Twisto do České republiky přivedlo odložené platby Twisto Pay jako první v roce 2013. Od té doby měli Češi možnost odkládat své platby na internetu až o 14 dní. Poté, co si společnost několikrát vyzkoušela prodloužení lhůty v rámci vánočních kampaní a získala pozitivní zpětnou vazbu nejen od zákazníků, ale i obchodníků, rozhodla se prodloužit splatnost trvale. Od letošního března tak mohou zákazníci s Twisto Pay zaplatit online nákup až do 30 dní.
„Splatnost odložených plateb Twisto Pay jsme prodloužili zejména proto, abychom šli vstříc rostoucímu trendu e-shopů, které stále častěji nabízí delší lhůtu pro vrácení zboží nad zákonem stanovených 14 dní. Prodloužení splatnosti mělo umožnit zákazníkům, aby v těchto e-shopech mohli pozdější vrácení využít a nemuseli přitom čekat na vrácení vlastních peněz,“ vysvětluje záměr Jan Hanzlík, country manager společnosti Twisto pro Česko.
Nejčastěji lidé odkládají platbu 13 dní
Dle průzkumu Twista se ukazuje, že zákazníci platí nejčastěji nultý den. Jedná se zejména o nové uživatele, kteří se se službami společnosti teprve seznamují a zboží zaplatí ihned. Průměrná doba splácení představovala před prodloužením lhůty 10 dní, po prodloužení se zvýšila na 13.
„Z toho usuzujeme, že zákazníci možnost mít více času na vyzkoušení zboží oceňují. Zároveň se toto číslo neprodloužilo tak dramaticky, aby naznačovalo, že uživatelé odložené platby zneužívají k nákupům, které si nemohou dovolit. Twisto slouží k pohodlnějšímu nakupování a jsme rádi, že ho tak lidé skutečně používají,“komentuje Hanzlík.
Průměrná hodnota objednávky dlouhodobě roste, stejně jako podíl módy
Data Twista také poukázala na dlouhodobý růst průměrné hodnoty objednávek hrazených skrze odložené platby. Za poslední rok se průměrná částka zvýšila z 900 na 1 200 korun. Vyvíjejí se také podíly různých segmentů e-shopů na celkovém počtu transakcí. Velký nárůst v posledním roce zaznamenalo odvětví módy. Její podíl vzrostl o 18procentních bodů a nyní představuje mezi zbožím nakupovaným přes služby Twisto více než polovinu.
„Důvěra zákazníků v odložené platby roste. Jsou ochotni skrze ně platit čím dál tím větší nákupy. Nakupování módy online je tradičně populární, velký nárůst podílu by tak mohl napovídat, že lidé se po pandemii vrací v ostatních segmentech do kamenných obchodů, zatímco móda v tomto ohledu opět posiluje. Vidíme, že velký potenciál v odložených platbách spatřují i obchodníci. Je-li platba pomocí Twisto Pay z jejich strany dobře komunikována, snižuje se podíl platby na dobírku, která je mezi Čechy při nakupování na internetu stále populární. Díky partnerství s předními českými platebními branami jako v nedávné době Comgate se nám daří oslovovat stále nové e-shopy,“ dodává Hanzlík.
Twisto Pay může využívat jakýkoli zákazník daného e-shopu bez registrace u Twista. Registrovaným uživatelům se platba pomocí Twisto Pay automaticky přičítá k jejich měsíčnímu vyúčtování, které platí do 14 dnů po skončení měsíce. Registrovaní uživatelé mají na výběr mezi několika tarify, od bezplatného tarifu Online až po tarif Premium za 99 korun, který nabízí také bezplatné cestovní pojištění nebo nejlepší směnné kurzy. Uživatelé ho mohou vyzkoušet první tři měsíce zdarma.
Foto: Pixabay
Zdroj: HustáKomunikejšn


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

S blížícími se Vánocemi narůstá počet kyberútoků na malé a střední firmy

20.11.2024, Autor: Z blogosféry

Období před vánočními svátky a koncem roku je pro většinu malých a středních firem nejrušnějším obdobím roku. A totéž platí i pro kyberzločince. Úměrně tomu, jak prudce narůstá počet online transakcí, navyšují své aktivity i kyberzločinci pokoušející se využít případných zranitelností, především v systémech malých a středních podniků.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Počet kyberútoků vzrostl o 75 % a dosáhl historického maxima

10.11.2024, Autor: Z blogosféry

Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies zveřejnila novou analýzu kyberzločinu. Ve 3. čtvrtletí 2024 se počet kyberútoků vyšplhal na historické maximum, v průměru čelila jedna společnost 1 876 útokům týdně, což je meziroční nárůst o 75 % a nárůst o 15 % oproti předchozímu čtvrtletí.

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Správa služieb pre IBM zariadenia

24.10.2024, Autor: red

Investícia do IT infraštruktúry je kľúčovým krokom pre mnohé organizácie, a preto je nevyhnutné optimalizovať prostredie tak, aby bolo spoľahlivé, bezpečné a pripravené na rýchle riešenie prípadných problémov.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama