e-news.cz - kurzy
Reklama

Manažerské změny ve FYI Prague: Michaela Papežová odchází na volnou nohu, Michal Marek posiluje vedení. Agentura šlápne do obsahu

13.09.2023, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Manažerské změny ve FYI Prague: Michaela Papežová odchází na volnou nohu, Michal Marek posiluje vedení. Agentura šlápne do obsahu

Divizi Identity spustila PR agentura FYI Prague Jana Řezáče a Františka Brože na jaře 2022. Spoluvlastníky se stali také Michal Marek, současný account director agentury, a PR expertka Michaela Papežová, která se ujala vedení celé divize. Ta do FYI Prague přišla po mnohaletém působení v pozici ředitelky PR a marketingové komunikace v investiční skupině Rockaway Jakuba Havrlanta. 

Během dvou let divize Identity nastavila řadu osobních profilací pro C-level klienty, pracovala na transformačních komunikacích v rámci interní komunikace u klientů nebo s kandidáty SPOLU před podzimními volbami v roce 2021. V programu měla jak klienty z portfolia mateřské agentury FYI Prague, tak nově akvírované klienty. Za dobu svého fungování se divize dostala do zisku.  

„Dva roky spolupráce plně překonaly očekávání, ať už po lidské nebo ekonomické stránce. Podařilo se nám v řádu měsíců vybudovat finančně soběstačný subjekt, byly za námi vidět konkrétní výsledky, se kterými jsme mohli být opravdu spokojeni. Nakoplo to ostatně celou FYI Prague. Jenže spolu s tím jsme také narazili velice rychle na kapacitní strop stávajícího set-upu. A to znamenalo sednout si, podívat se na Identity novýma očima a v mnohém začít kreslit zase od začátku a ve spoustě věcí ve větším,“ zmiňuje Jan Řezáč, managing partner FYI Prague. 

Michaela Papežová se osamostatňuje a odchází na volnou nohu 

Celá divize tedy prochází zásadními změnami – a to jak v rozsahu nabízených služeb, tak na manažerských postech. Michaela Papežová, která stojí za aktuálním konceptem leadership programu, od letošního září působí pod vlastní značkou. Dál pracuje pro některé z klientů, o které se v rámci programu Identity starala, a nadále se soustředí na profilaci jednotlivců a formy strategické komunikace. S FYI Prague bude spolupracovat v roli externího konzultanta. 

“Můj přechod na volnou nohu je vlastně reakcí na to, v čem klienti během spoluprací viděli největší přidanou hodnotu. Fungování v režimu freelance mi dává příležitost zúročit seniorní know-how a možnost zapojit se i do interních projektů na straně klienta v roli interim manažerky. Mám radost ze všech projektů a spoluprací, které se pod hlavičkou Identity podařilo za ty dva roky doručit. Myslím, že za námi stojí kus práce,” říká Michaela Papežová.  

Identity se zaměří i na přeshraniční komunikaci, stavbu brandů nebo odborný obsah 

Aktuální program pro profilaci lídrů Identity přebírá Michal Marek. Pod jeho vedením se program zaměří nejen na samotné tréninky, profilaci a strategickou komunikaci manažerů a dalších osobností byznysu i veřejného života, ale také na práci s kulturními rozdíly zahraničních týmů a jejich přípravu na specifika lokální komunikace, kde se již nyní nabízí řada synergií se stávajícími klienty FYI Prague. Důležitou součástí jeho mise bude také dále rozvíjet integraci do všech aktivit agentury, tentokrát přímo v roli třetího člena vedení celé FYI Prague. 

„Během svého působení v FYI jsem měl to štěstí spolupracovat s řadou globálních značek. V rámci jejich uvádění na globální trh a následné profilace často narážíme na výzvy spojené s kulturními bariérami i částečným nepochopením místního mediálního a podnikatelského prostředí ze strany zahraničních manažerů,“ zmiňuje Michal Marek a dodává: „Jedna věc je být asertivní a nepřistoupit na špatné zadání. Druhá pomoci značkám i managementu k dlouhodobě úspěšnému působení na našem trhu. A právě tomu bych se chtěl prostřednictvím specializovaných programů v rámci Identity věnovat.“  

František Brož pak rozšíří kompetence FYI o nové služby zaměřené na identitu a image značek – ať už kompletních nebo třeba jednotlivých týmů s přesahem do employer branding. Zároveň pod jeho vedením začíná vznikat nový tým For Your Insights, který se bude zaměřovat na tvorbu a ediční práci u odborného popularizačního obsahu, určeného především pro vlastněné a interní kanály. Know-how chce nabídnout také s tvorbou knowledge bases a pochopitelně i odbornou profilací jednotlivých manažerů. 

„U komunikačních tréninků jsme často zjistili, že je třeba jít ještě o krok zpět a podívat se na profilaci komplexněji. Chceme značkám, pokud možno co nejpřímočařeji vdechovat život a naplňovat to, co mají v brandových manuálech. Aby byly autentické a věřili jim jak manažeři, tak především lidé,“ zmiňuje František Brož, managing partner FYI Prague. „S tím úzce souvisí schopnost systematicky pracovat s know-how a zpřístupňovat ho interním týmům i veřejnosti – tak, aby v sobě nadále neslo autentický otisk značky nebo lídra. Ať už se jedná o blogy, podcasty, odborné články a analýzy nebo knowledge bases. Ostatně schopnost vidět věci komplexně a být mostem mezi odborným detailem a širokým publikem, to je něco, co myslím FYI dlouhodobě definuje. A pro mě osobně to znamená vrátit se alespoň v některých procesech zpátky do role šéfredaktora a branďáka, které mi čas od času opravdu chybí.“ 

FYI Prague vyrostla o 28 %

FYI Prague nadále poskytuje public relations servis značkám jako T-Mobile, Uber, OMV, DODO, iSTYLE, CZC.cz, Košík.cz nebo Bezrealitky. Mezi důležité letošní milníky patří například komunikace během integrace Mall Group, která je dlouholetým klientem agentury, s mezinárodní e-commerce skupinou Allegro a následné odkomunikování vstupu platformy Allegro.cz na lokální trh. Mezi nové klienty patří například online terapeutická platforma Hedepy, HRIS start-up Sloneek nebo start-up Lokni. 

Celá skupina FYI Prague (tedy divize „Information“ a „Identity“) vykázala za loňský rok obrat přesahující 18,3 milionu korun. 

Nová struktura Identity (FYIdentity, s.r.o.) 

  • Michal Marek, account director FYI Prague: 32 % 
  • FYI, s.r.o.: 68 % (FYI, s.r.o. zůstává beze změny: 50 % Jan Řezáč; 50 % František Brož) 

Foto + Zdroj: FYI Prague PR


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

ČESKO BĚŽÍ MODŘE doběhlo, ale my běžíme dál 

30.04.2024, Autor: red

Poslední dubnovou neděli jsme se rozloučili pro letošní rok s charitativní akcí Česko Běží Modře, která představovala nové pojetí osvětové činnosti u příležitosti Světového dne povědomí o autismu v České republice

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Káranský vodovodník ovládne okolí Káranské Úpravny. Přijďte si zasportovat a pobavit se! 

17.04.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace připravily pro fanoušky vodárenství, cyklistiky a pěší turistiky sportovně charitativní akci pod názvem Káranský vodovodník. Akce proběhne v sobotu 18. května 2024 v Káraném od 10 do 17 hodin. Její součástí je cyklojízda, výlet pro pěší, prohlídka Úpravny vody Káraný a doprovodný program zaměřený na vodárenskou osvětu.

Ministr Síkela slavnostně uvedl Jana Michala do funkce generálního ředitele agentury CzechInvest

10.04.2024, Autor: red

Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do funkce nového generálního ředitele Jana Michala. Během tiskového brífinku zmínil nejen klíčovou úlohu agentury v podpoře investic, podnikání a inovací posilujících českou ekonomiku, ale i potřebu zachytit aktuální trendy světové ekonomiky a využít je ve prospěch budoucí konkurenceschopnosti Česka.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Praha umístí na vodárenské objekty fotovoltaické elektrárny  

10.04.2024, Autor: red

Na patnácti vodárenských objektech po celém území hlavního města a v Káraném se letos objeví fotovoltaické elektrárny. Jako první byly panely instalovány v areálu vodojemu Rokle v Modřanech. Pražské vodovody a kanalizace zajistí umístění fotovoltaliky na šesti objektech. Kromě Modřan také na vodojemech a čerpacích stanicích ve Velké Chuchli, Vyhlídkách, Malvazinkách, Vidouli a Úpravně vody Káraný. Celkový objem investic dosáhne 10,5 miliónu korun.

Tisková zpráva k zahájení osvětové akce ČESKO BĚŽÍ MODŘE

13.03.2024, Autor: red

(Za sklem o. s., Praha, 12.3.2024) Česko Běží Modře představuje nové pojetí osvětové akce u příležitosti Světového dne zvýšení povědomí o autismu v České republice. Akce je pořádána formou zážitkového charitativního běhu, který společnost EVENT media s.r.o. (organizátor akce) koncipovala v modré barvě, symbolizující komunikaci, jednu ze zásadních bariér vzájemného porozumění lidí na spektru autismu s okolím.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

PVK nabídnou prohlídku laboratoří s rozborem vody zdarma

04.03.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace připravily na sobotu 23. března den otevřených dveří ve svých akreditovaných laboratořích. Ty se nacházejí v Dykově ulici 3 na Vinohradech, vstup je přes Zákaznické centrum PVK.

Na skvěle ošetřené pivo už i do malých měst a „nepivních“ podniků. Hvězdu sládků získalo v Česku přes 800 provozoven

27.02.2024, Autor: Z blogosféry

Již 836 tuzemských hospod a restaurací se pyšní oceněním Hvězda sládků za perfektní péči o čepované pivo. Od roku 2019, kdy Plzeňský Prazdroj cenu uděluje, stoupl počet „hvězdných“ hospod 2,5krát. Mezi stálicemi je téměř 200 restaurací, které drží Hvězdu sládků nepřetržitě od samého počátku.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama