e-news.cz - kurzy
Reklama

Poradna: Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?

12.11.2021, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Poradna: Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?

Realitní makléři často sázejí i na svou osobnost a schopnost přemluvit klienta ke koupi dané nemovitosti. Jenže za poslední dva roky se možnosti osobního setkání zpřísnily a značně omezily. I realitní makléři a finanční poradci museli přejí do virtuálního světa a tomu přizpůsobit nabízení svých služeb.


Pandemie ukázala na důležitost on-line prostředí. Nikdo nikam nemohl, a tudíž lidé všechny informace čerpali z internetu. Pro úspěch finančního poradce a realitního makléře je vybudování vlastního brandu. Měl by mít funkční webové stránky, kde by byl nějaký blog, seznam referencí, odkazy na své sociální sítě – FB, IG, LinkedIn atd. Stránky by měly být živé a neustále by měl poradce na ně přidávat další a další články. Podstatou částí je SEO, tedy optimalizace stránek pro vyhledavače. V překladu způsobit to, aby na daná klíčová slova právě tento makléř vybíhal na co nejlepší pozici ve vyhledávačích.
SEO se dá podpořit několika možnostmi. Patří sem budování zpětných odkazů. Tedy nákupem PR článků, které budou viset na relevantních webech. Další podstatnou částí jsou unikátní texty na webu. Nejlépe funguje, když tyto články píše makléř sám a vyhledavače zjistí, že tento text není nikde jinde na webu než na tom jeho. Psát články s vysokou relevancí pro dané publikum.
Důležitou část, kterou by neměl realitní makléř ani finanční poradce opomenout je tzv.brand management, brand building, tedy kontinuální práci na propagaci svého obličeje případně značky. Sem patří off-line bilboardová reklama ale také reklama v on-line prostoru pomocí bannerových reklam s relevantním zásahem.
Reklama na internetu se dělí na brandovou a výkonnostní. Výkonnostní jsou např. PPC kampaně (pay per click), tedy, klient platí za každý proklik na uvedené klíčové slovo. Problémem PPC kampaní je, že pokud je vypneme, návštěvnost naše webu okamžitě klesá. PPC reklama je hodně drahá, ale za to účinná. Proto je třeba volit vždy správný poměr investice do výkonnostní a brandové reklamy.
JAKUB VEVERKA, Videobydleni.cz
Foto: Pixabay
Zdroj: PR BeFree


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Podpora v nezaměstnanosti: Jak zažádat a co čekat v roce 2025?

03.06.2025, Autor: Josef Neštický

Ztratili jste práci a nevíte, jak dál? Podpora v nezaměstnanosti může být klíčovým mostem přes finanční nejistotu, a díky novinkám v roce 2025 je její získání jednodušší než kdy dřív. Pojďme se podívat, jak o ni zažádat, co od systému očekávat a proč se pravidla mění.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Longevity manažerů: Jak přežít v kolotoči přepracovanosti?

02.06.2025, Autor: red

Přepracovanost manažerů se v Česku stává chronickým problémem. Důvěra zaměstnanců v management je na nízké úrovni, což ohrožuje nejen jejich zdraví, ale i fungování firem. Může být „longevity“ – tedy dlouhodobá udržitelnost výkonu – klíčem k řešení této krize?

Pokles výroby aut v ČR: Krize, nebo příležitost k změně?

02.06.2025, Autor: Josef Neštický

Výroba motorových vozidel v České republice za první čtyři měsíce roku 2025 meziročně klesla o 7,6 % na 490 868 vozů. Zatímco tradiční segmenty trpí, elektromobilita zažívá nebývalý boom. Co za tím stojí a jaké to může mít dopady na naši ekonomiku?

Fed a ECB: Jak velké banky hýbou českou ekonomikou

31.05.2025, Autor: Josef Neštický

Když Federální rezervní banka USA (Fed) nebo Evropská centrální banka (ECB) změní úrokové sazby, dopady se dříve či později projeví i v Česku. K 28. květnu 2025 jsou jejich přístupy rozdílné – zatímco Fed vyčkává s vysokými sazbami, ECB je postupně snižuje. Jak to ovlivňuje naši korunu, inflaci nebo hospodářský růst?

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Euro v ČR: dočkáme se společné měny?

30.05.2025, Autor: red

Přijetí eura v České republice zůstává otevřenou otázkou i v roce 2025. Ačkoli jsme se k tomuto kroku zavázali už při vstupu do EU v roce 2004, konkrétní termín stále chybí. Jaké jsou hlavní překážky a můžeme vůbec odhadnout, kdy a jestli vůbec korunu nahradí euro?

Schmarcz: Soudruzi, přivezli miliardu… Hurá! Ale získal ji ministr Blažek… Jééé!

30.05.2025, Autor: Martin Schmarcz

Jak výkřiky publika ze slavného Vysockého songu působí mnohé reakce na fakt, že resort spravedlnosti získal miliardu korun z darovaných bitcoinů. Proč tolik zklamání až naštvanosti? Inu, on v jeho čele stojí Pavel Blažek. Velkou částí mediálního a aktivistického mainstreamu nenáviděný politik, přestože pod jeho vedením úřad realizuje významnou liberální agendu. Další příčinou vzniku pseudocausy je u nás rozšířený zlozvyk vynášení informací. Když si to ale celé v klidu promyslíme, měli bychom se spíše radovat, že stát zbohatl.

Důvěra v EU je na vrcholu

30.05.2025, Autor: Josef Neštický

Důvěra v Evropskou unii dosáhla podle nejnovějšího průzkumu Eurobarometru nejvyšší úrovně od roku 2007, když jí věří 52 % Evropanů. Za tímto rekordem stojí reakce EU na globální krize, ale i rostoucí pocit evropské identity. Jak se v tom všem orientují Češi a co to znamená pro naši budoucnost?

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
Reklama

Evropské obranné firmy v boji o talenty: Prosperita přináší nové výzvy

30.05.2025, Autor: red

Evropské obranné společnosti zažívají nebývalý rozmach. Zvýšené výdaje na obranu a geopolitické napětí ženou jejich podnikání vzhůru, ale s růstem přichází i problém – nedostatek kvalifikovaných pracovníků. Jak se firmy perou o talenty a co to znamená pro budoucnost odvětví?

Obchodní válka na obzoru: Co by znamenalo 50% clo USA na EU?

30.05.2025, Autor: red

Představte si, že by se zboží z Evropy do USA zdražilo o polovinu. Právě takovou hrozbu představuje potenciální zavedení 50% cla ze strany USA na dovoz z EU, o kterém se intenzivně diskutuje. Jak by tento krok ovlivnil evropskou ekonomiku, české firmy a nakonec i nás všechny?

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama