e-news.cz - kurzy
Reklama

Poradna: Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?

12.11.2021, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Poradna: Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?

Realitní makléři často sázejí i na svou osobnost a schopnost přemluvit klienta ke koupi dané nemovitosti. Jenže za poslední dva roky se možnosti osobního setkání zpřísnily a značně omezily. I realitní makléři a finanční poradci museli přejí do virtuálního světa a tomu přizpůsobit nabízení svých služeb.


Pandemie ukázala na důležitost on-line prostředí. Nikdo nikam nemohl, a tudíž lidé všechny informace čerpali z internetu. Pro úspěch finančního poradce a realitního makléře je vybudování vlastního brandu. Měl by mít funkční webové stránky, kde by byl nějaký blog, seznam referencí, odkazy na své sociální sítě – FB, IG, LinkedIn atd. Stránky by měly být živé a neustále by měl poradce na ně přidávat další a další články. Podstatou částí je SEO, tedy optimalizace stránek pro vyhledavače. V překladu způsobit to, aby na daná klíčová slova právě tento makléř vybíhal na co nejlepší pozici ve vyhledávačích.
SEO se dá podpořit několika možnostmi. Patří sem budování zpětných odkazů. Tedy nákupem PR článků, které budou viset na relevantních webech. Další podstatnou částí jsou unikátní texty na webu. Nejlépe funguje, když tyto články píše makléř sám a vyhledavače zjistí, že tento text není nikde jinde na webu než na tom jeho. Psát články s vysokou relevancí pro dané publikum.
Důležitou část, kterou by neměl realitní makléř ani finanční poradce opomenout je tzv.brand management, brand building, tedy kontinuální práci na propagaci svého obličeje případně značky. Sem patří off-line bilboardová reklama ale také reklama v on-line prostoru pomocí bannerových reklam s relevantním zásahem.
Reklama na internetu se dělí na brandovou a výkonnostní. Výkonnostní jsou např. PPC kampaně (pay per click), tedy, klient platí za každý proklik na uvedené klíčové slovo. Problémem PPC kampaní je, že pokud je vypneme, návštěvnost naše webu okamžitě klesá. PPC reklama je hodně drahá, ale za to účinná. Proto je třeba volit vždy správný poměr investice do výkonnostní a brandové reklamy.
JAKUB VEVERKA, Videobydleni.cz
Foto: Pixabay
Zdroj: PR BeFree


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Švehla: České euro jako sen

19.11.2024, Autor: Z blogosféry

Má či nemá být u nás přijata společná měna euro? Už dvacet let odpovídáme šalamounsky: samozřejmě, že má, ale zatím není jasné kdy. 

Daňhel (VŠE): Naše ekonomika je po 35 létech čím dál méně tržní

18.11.2024, Autor: Jaroslav Daňhel

V souvislosti s třicátým pátým výročím sametové revoluce nutno konstatovat značný posun v sentimentu současné společnosti od tehdejších představ o dalším směřování naší země. Prvořadým úkolem po listopadu byl v ekonomické rovině co nejrychlejší přechod z nemonetárního administrativně příkazového modelu na tržní trajektorii. Tržní spontaneita byla ale posléze stále více oslabována dirigistickými státními zásahy až k dnešnímu stavu s emisními povolenkami. 

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Pojistí Scholz porážku německých socialistů?

14.11.2024, Autor: Vojtěch Benda

V minulém týdnu Německo zažilo rozpad vládní koalice a nyní míří k předčasným volbám. Do těch patrně povede německé socialisty stávající kancléř Olaf Scholz, i když pod jeho vedením ztrácejí na popularitě a dostalo se mu nejhoršího hodnocení mezi poválečnými kancléři. 

Vysoké pokuty pro Facebook v Evropě i Koreji

11.11.2024, Autor: Vojtěch Benda

Společnost Meta, která vlastí Facebook, Instagram a WhatsApp, musí v Jižní Koreji zaplatit pokutu 21,l miliard wonů (asi 3,6 miliard korun) za nezákonné shromažďování informací o svých klientech. Tento podzim se jedná již o druhou pokutu, která byla společnosti Meta uložena. Na konci září uložila Irská komise na ochranu dat společnosti Meta pokutu ve výši 91 milionů euro (více než 2,3 miliard korun) za špatné zacházení s hesly uživatelů.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama