e-news.cz - kurzy
Reklama

Poradna: Devět kroků, jak dostat svůj byznys na web (2.díl)

08.03.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Poradna:  Devět kroků, jak dostat svůj byznys na web (2.díl)

(dokončení z 7.3.) Když mluvíme o online nakupování a řekneme, že roste, je to jak tlačení dveří, jenž jsou

otevřené. Je jasné, že v digitální době již zákazníci nenakupují přes den v obchodech. Chtějí navštívit vybraný obchod kdykoliv a asi jakýmkoliv způsobem. Každopádně, jak se stát součástí digitálního světa?
Výzkumné nástroje
SEMrush
Víceúčelový nástroj použitelný pro přirozené i placené SEO. Má několik funkcí k rostu internetových obchodů. Jedním z nich je zobrazení klíčových slov, které používají vaši konkurenti. Takové slova často mnoho napoví a bez tohoto nástroje byste je neznali. Řebříček určuje celková organická návštěvnost a hodnota.
Ahrefs
Tento nástroj má vícero funkcí. Umožňuje zobrazení odkazů, které vedou na web a nejoblíbenější stránky. Používá se k analýze SEO a detekci referenčních domén. Taky poskytuje analýzu přepojení webů. Analyzuje též konkurenci a tvoří metodiku propojení odkazů. Jde-li o výběr vhodných klíčových slov podle relevance a náročnosti, Ahrefs je skvělý.
Podnikatelské nástroje
Trello
Jde zřejmě o nejznámější správcovský nástroj. Je zdarma, co je taky klíčové. V správě projektu jsou mapky se seznamem akcí, který lze měnit, se strukturou sloupců podle priorit. Například můžete posouvat sloupce důležitých, urgentních a neurgentních úkolů a mnoho jiného.
Bitrix24
Tohle je volný softvér správy podniku. Obsahuje více než 35 prvků, jako CRM, úkoly, dokumenty, správu projektů a času, automatizaci procesů, fakturaci, spolupráci, správu v nepřítomnosti, e-mailový marketing, virtuální PBX, sdílené kalendáře, firemní adresář, správu systému lidských zdrojů (HRMS) a jiné.
Zoho Projects
Tenhle program obsahuje profesionální nástroje, jako CRM, dokumenty, e-mail a jiné. Výhodou je třeba deska, která zobrazuje progres aktivit a integrovaný časový systém. Je rovněž možné integrovat ho s jinými rozhraními, jako Google Docs nebo Dropbox.
Marketingové nástroje
MailChimp
Je známy jako snadný nástroj e-mailového marketingu. Pomáhá se sledováním nákupů vašich zákazníků, co vám umožní cílit na ně s obdobnými akcemi. Taky obsahuje přímé připojení na služby jako WooCommerce, Magento nebo BigCommerce. Umožňuje tvorbu e-mailových kampaní přímo z vašeho obchodu.
Buffer
Buffer je k distribuci denního obsahu na platformách jako Twitter, Facebook, LikedIn a jiné. Je stručný a uživatelsky přívětivý. Je vhodný chcete-li něco na plánování aktualizací a zlepšení efektivity, týkajíc se správy vašich sítí.
Buzzstream
Jde o CRM pro kontakt s blogery, žurnalisty a na majitelé webů. Pomáhá s organizací vaší sítě, kampani s blogery a influencery nebo s hledáním partnerů. Tvorba seznamů prospektů, hledání e-mailů, sledování kontaktů, záznamy o spolupráci a opakované použití těchto seznamů v budoucích kampaních jsou díky tomuto nástroji možné.
Analytické nástroje
Optimizely
Jako referenční softvér umožňuje vykonání A/B testů. Má WYSIWYG rozhraní, co znamená, že je možné ho využít bez potřeby kódovacích znalostí. Optimezly můžete využít pro experimentální testování vaší potencionální domovské stránky, stránek produktů, formulářů a jiných prvků. Pro každého marketére je to klíčový prvek. Platforma poskytuje zkušební verzi zdarma na 30 dnů.
Google Analytics
Bez ohledu na samotní produkt, který prodáváte, zvýšení míry konverze na internetových obchodech je těžké. Správa obchodu od Googlu poskytuje prodejcům větší spektrum metrik. To znamená, že platforma je nyní než kdykoliv předtím. Uživatelé, kteří využívají Google Analytics mohou sledovat návštěvnost podle svých přání. Identifikace slabin zvýrazní třeba opuštění plného košíku nebo problémy s platbou.
Visual web optimizer
Optimalizace vašeho online obchodu nemá konce. Ti, kteří neustále experimentují s A/B testy a upravují nedostatečně výkonné stránky vám to potvrdí. Selhání při sledování správných parametrů nebo ignorace aspektů, které potřebují změnu mohou uškodit vašemu příjmu. Proti platformy jako Visiual Web Optimizer vyhovují společnostem, které potřebují vylepšit své marketingové kampaně a domovské stránky.
ANNA KUZNETSOVA, specialistka na marketing obsahu ve společnosti Logaster
 
 


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Schmarcz: Ve volbách jde hlavně o nabídku budoucnosti, ale kampaň se nese ve stínu minulosti

18.09.2025, Autor: Martin Schmarcz

Jak budeme v Česku žít? Nejspíše pořád relativně dobře. Ne díky politikům, ale protože prostě naše země patří mezi nejvyspělejší na světě a to nezmizí jen tak. Žádný z kandidujících subjektů však nepůsobí dojmem, že ví, jak dojít k vyšší prosperitě a především, že má sílu a vůli to naplnit. Základem je negace, nenávist a odsouzení minulosti - ať už za ni může kdokoli. Pak je zde hromada frází a populistických slibů. Budovatele lepší budoucnosti byste hledali marně.

Největší vodní elektrárna v Africe. Naděje nebo důvod sporů?

17.09.2025, Autor: Vojtěch Benda

Etiopie je jedním z nejchudších států na světě. Její zemědělství je silně závislé na podnebí a podstatná část země není elektrifikovaná. Slavnostní otevření jedné z 20 největších vodních elektráren na světě přináší  obyvatelům naději, že se jejich životy výrazně zlepší. Navzdory tomu přehrada na Modrém Nilu vyvolává obavy Egypta a Súdánu. Obě země se obávají nedostatku sladké vody.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Obrana koupí zbraně České zbrojovky za čtyři miliardy korun

15.09.2025, Autor: Marek Hájek

Ministerstvo obrany uzavřelo s Českou zbrojovkou smlouvu za 4,26 miliardy korun na dodávky zbraní pro armádu až do roku 2031. Je to další krok v modernizaci našich ozbrojených složek, nebo jen drahý podpis bez záruk? 

Schmarcz: Armáda jako drahý koníček? Ani nápad, zbrojení je dobré pro byznys

13.09.2025, Autor: Martin Schmarcz

Opozice brblá, že armáda je drahá. A že raději máme šetřit peníze pro „našelidi“. Zejména její proruská část, ANO alespoň uznává růst výdajů na obranu coby nutnost v čase, kdy Moskva čím dál více chřestí zbraněmi. Ale i kdyby tvrzení o „zbytečnosti“ větších investic do vojska nebylo vrcholně nezodpovědné, je navíc hloupé.

Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Jaderná renesance: Sázka na čistou energii, nebo riskantní hazard?

10.09.2025, Autor: Josef Neštický

Jaderná energie zažívá letos nevídaný comeback. Rostoucí poptávka po čistých zdrojích a globální investice přesahující 60 miliard dolarů slibují novou éru, ale investoři zůstávají opatrní – vysoké náklady, regulační nejistoty a stín minulých katastrof zůstávají. 

Švehla: Jásání kolem růstu příjmů je zrádné

10.09.2025, Autor: Martin Švehla

Tak jsme se na začátku září dozvěděli, že rostou reálné příjmy, a že je tedy česká ekonomika ve formě. Na zpravodajských webech se ve stejný den objevil titulek “Průměrná mzda reálně vyrostla o 5,3 procenta, je 49 402 korun”, což je velmi zavádějící interpretace jinak správných čísel. Podívejme se na realitu.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Švehla: Volkswagen – příliš velká firma se s klienty moc nebaví

05.09.2025, Autor: Martin Švehla

Moderní auta poskytují nejen jízdní vlastnosti, ale také určité schopnosti, které bychom mohli shrnout jako informační komfort: navigace nejen ukazuje cestu, ale nabízí také objízdné trasy v případě dopravních omezení, sleduje povolenou rychlost, jízdní pruhy a v případě selhání řidiče koriguje jízdu. Všechno dohromady pak řídí software, který se do auta nahrává a také se aktualizuje.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama