e-news.cz - kurzy
Reklama

Polovina firem systematicky buduje svoji značku zaměstnavatele

28.01.2025, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Polovina firem systematicky buduje svoji značku zaměstnavatele

Employer branding je v Česku mezi zaměstnavateli poměrně nová disciplína. Systematicky se mu věnuje už 53 % firem, déle než pět let ale jen 35 %. Vyplývá to z online průzkumu personální agentury Předvýběr.CZ mezi stovkou stálých respondentů z řad majitelů a šéfů firem.

„Věřím tomu, že rychle naroste počet firem, které si uvědomí, že budování značky zaměstnavatele zvyšuje jejich atraktivitu na trhu práce. Jen dvanáct procent dotázaných to nepovažuje za nutné,“ říká František Boudný, ředitel Předvýběru.CZ.

Nejčastější překážkou, proč se do toho firmy ještě nepustily, je nedostatek lidských a finančních zdrojů nebo skutečnost, že si s tím nevědí rady.

Vede interní komunikace. Na branding připadá nejčastěji desetina HR rozpočtu

Kromě sdílení firemních hodnot je nástrojem employer brandingu nejčastěji interní komunikace (89 %), teambuilding (68 %) a sociální sítě (56 %).

Čtyřiačtyřicet procent dotázaných uvádí další komunikaci i s kandidáty, kteří neuspěli u pohovoru. Třetina firem podporuje a vyhodnocuje online recenze zaměstnavatele, stejný podíl zaměstnavatelů měří atmosféru uvnitř firmy. Rovněž třetina respondentů jako nástroj budování zaměstnavatelské značky uvádí webové stránky, 22 % dokonce má speciální kariérní stránky.

Pětina firem vyhlašuje soutěže typu zaměstnanec měsíce nebo pobočky a u desetiny zaměstnavatelů je potenciálním kandidátům online k dispozici konkrétní personalista.

„Na aktivity employer brandingu zaměstnavatelé vydají nejčastěji desetinu rozpočtu určeného na personalistiku,“ dodává František Boudný s odvoláním na 80 % respondentů průzkumu. Zbývající pětina dotázaných na budování značky zaměstnavatele vyčlení až 25 % zdrojů.

Foto: Pixabay

Zdroj: evox.space


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Nejčastější platební metody? Hotovost už to není. Čím vším se dá v obchodech platit? 

28.01.2025, Autor: Z blogosféry

České obchody nabízejí zákazníkům pestrou paletu platebních metod. K platbě kartou sáhnou tři ze čtyř Čechů raději než po hotovosti. Mladší generace už dává přednost mobilním platbám. Starší věkové skupiny zůstávají věrné klasické plastové kartě, jak ukazují statistiky platebního stylu České národní banky a také Index prosperity, zpracovávaný Českou spořitelnou, ve spolupráci se Sociologickým ústavem Akademie věd ČR. 

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama

Polovina firem systematicky buduje svoji značku zaměstnavatele

28.01.2025, Autor: Z blogosféry

Employer branding je v Česku mezi zaměstnavateli poměrně nová disciplína. Systematicky se mu věnuje už 53 % firem, déle než pět let ale jen 35 %. Vyplývá to z online průzkumu personální agentury Předvýběr.CZ mezi stovkou stálých respondentů z řad majitelů a šéfů firem.

Po měsících stagnace objem DDoS útoků na české firmy vzrostl

24.01.2025, Autor: Z blogosféry

Počty DDoS útoků na české firmy i jejich celková intenzita po několika měsících stagnace v posledním měsíci roku 2024 mírně narostly. Sice jsou stále pouze na třetině objemu z loňského jara, hrozby a způsobené škody jsou přesto pořád vysoké. V oblibě jsou totiž stále kvalitnější a intenzivnější útoky, které se soustředí přímo na aplikační služby a stále častěji útočí ze serverů v datových centrech.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Výdaje na domácnost máme jedny z nejvyšších v EU

24.01.2025, Autor: Z blogosféry

Snižování energetické náročnosti budov může ušetřit až polovinu nákladů domácností na energie, tedy úsporu až 90 miliard korun ročně. Výdaje na domácnost, v nichž právě energie hrají výrazný podíl, jsou u nás jedny z nejvyšších v EU – Česká republika se v unii řadí až na 22. místo. Pro energeticky efektivní rekonstrukce je třeba vytvořit prostředí, které bude motivovat a zrychlí tempo renovací. S tím může pomoci mapování budov, reforma poradenského systému a kontinuita státní finanční podpory.

Bankovní identitu používá 70 % lidí

23.01.2025, Autor: Z blogosféry

Bankovní identitu v Česku poskytují už všechny retailové banky. Meziročně přibylo 650 000 uživatelů. Česká republika patří ke špičce Evropy ve využívání digitální identity. Bankovní identitu používá 70 % lidí v produktivním věku, kteří se s její pomocí identifikují v průměru sedmkrát ročně.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama