e-news.cz - kurzy
Reklama

Poradna: Devět kroků, jak dostat svůj byznys na web (2.díl)

08.03.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Poradna:  Devět kroků, jak dostat svůj byznys na web (2.díl)

(dokončení z 7.3.) Když mluvíme o online nakupování a řekneme, že roste, je to jak tlačení dveří, jenž jsou

otevřené. Je jasné, že v digitální době již zákazníci nenakupují přes den v obchodech. Chtějí navštívit vybraný obchod kdykoliv a asi jakýmkoliv způsobem. Každopádně, jak se stát součástí digitálního světa?
Výzkumné nástroje
SEMrush
Víceúčelový nástroj použitelný pro přirozené i placené SEO. Má několik funkcí k rostu internetových obchodů. Jedním z nich je zobrazení klíčových slov, které používají vaši konkurenti. Takové slova často mnoho napoví a bez tohoto nástroje byste je neznali. Řebříček určuje celková organická návštěvnost a hodnota.
Ahrefs
Tento nástroj má vícero funkcí. Umožňuje zobrazení odkazů, které vedou na web a nejoblíbenější stránky. Používá se k analýze SEO a detekci referenčních domén. Taky poskytuje analýzu přepojení webů. Analyzuje též konkurenci a tvoří metodiku propojení odkazů. Jde-li o výběr vhodných klíčových slov podle relevance a náročnosti, Ahrefs je skvělý.
Podnikatelské nástroje
Trello
Jde zřejmě o nejznámější správcovský nástroj. Je zdarma, co je taky klíčové. V správě projektu jsou mapky se seznamem akcí, který lze měnit, se strukturou sloupců podle priorit. Například můžete posouvat sloupce důležitých, urgentních a neurgentních úkolů a mnoho jiného.
Bitrix24
Tohle je volný softvér správy podniku. Obsahuje více než 35 prvků, jako CRM, úkoly, dokumenty, správu projektů a času, automatizaci procesů, fakturaci, spolupráci, správu v nepřítomnosti, e-mailový marketing, virtuální PBX, sdílené kalendáře, firemní adresář, správu systému lidských zdrojů (HRMS) a jiné.
Zoho Projects
Tenhle program obsahuje profesionální nástroje, jako CRM, dokumenty, e-mail a jiné. Výhodou je třeba deska, která zobrazuje progres aktivit a integrovaný časový systém. Je rovněž možné integrovat ho s jinými rozhraními, jako Google Docs nebo Dropbox.
Marketingové nástroje
MailChimp
Je známy jako snadný nástroj e-mailového marketingu. Pomáhá se sledováním nákupů vašich zákazníků, co vám umožní cílit na ně s obdobnými akcemi. Taky obsahuje přímé připojení na služby jako WooCommerce, Magento nebo BigCommerce. Umožňuje tvorbu e-mailových kampaní přímo z vašeho obchodu.
Buffer
Buffer je k distribuci denního obsahu na platformách jako Twitter, Facebook, LikedIn a jiné. Je stručný a uživatelsky přívětivý. Je vhodný chcete-li něco na plánování aktualizací a zlepšení efektivity, týkajíc se správy vašich sítí.
Buzzstream
Jde o CRM pro kontakt s blogery, žurnalisty a na majitelé webů. Pomáhá s organizací vaší sítě, kampani s blogery a influencery nebo s hledáním partnerů. Tvorba seznamů prospektů, hledání e-mailů, sledování kontaktů, záznamy o spolupráci a opakované použití těchto seznamů v budoucích kampaních jsou díky tomuto nástroji možné.
Analytické nástroje
Optimizely
Jako referenční softvér umožňuje vykonání A/B testů. Má WYSIWYG rozhraní, co znamená, že je možné ho využít bez potřeby kódovacích znalostí. Optimezly můžete využít pro experimentální testování vaší potencionální domovské stránky, stránek produktů, formulářů a jiných prvků. Pro každého marketére je to klíčový prvek. Platforma poskytuje zkušební verzi zdarma na 30 dnů.
Google Analytics
Bez ohledu na samotní produkt, který prodáváte, zvýšení míry konverze na internetových obchodech je těžké. Správa obchodu od Googlu poskytuje prodejcům větší spektrum metrik. To znamená, že platforma je nyní než kdykoliv předtím. Uživatelé, kteří využívají Google Analytics mohou sledovat návštěvnost podle svých přání. Identifikace slabin zvýrazní třeba opuštění plného košíku nebo problémy s platbou.
Visual web optimizer
Optimalizace vašeho online obchodu nemá konce. Ti, kteří neustále experimentují s A/B testy a upravují nedostatečně výkonné stránky vám to potvrdí. Selhání při sledování správných parametrů nebo ignorace aspektů, které potřebují změnu mohou uškodit vašemu příjmu. Proti platformy jako Visiual Web Optimizer vyhovují společnostem, které potřebují vylepšit své marketingové kampaně a domovské stránky.
ANNA KUZNETSOVA, specialistka na marketing obsahu ve společnosti Logaster
 
 


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Švehla: České euro jako sen

19.11.2024, Autor: Z blogosféry

Má či nemá být u nás přijata společná měna euro? Už dvacet let odpovídáme šalamounsky: samozřejmě, že má, ale zatím není jasné kdy. 

Daňhel (VŠE): Naše ekonomika je po 35 létech čím dál méně tržní

18.11.2024, Autor: Jaroslav Daňhel

V souvislosti s třicátým pátým výročím sametové revoluce nutno konstatovat značný posun v sentimentu současné společnosti od tehdejších představ o dalším směřování naší země. Prvořadým úkolem po listopadu byl v ekonomické rovině co nejrychlejší přechod z nemonetárního administrativně příkazového modelu na tržní trajektorii. Tržní spontaneita byla ale posléze stále více oslabována dirigistickými státními zásahy až k dnešnímu stavu s emisními povolenkami. 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Pojistí Scholz porážku německých socialistů?

14.11.2024, Autor: Vojtěch Benda

V minulém týdnu Německo zažilo rozpad vládní koalice a nyní míří k předčasným volbám. Do těch patrně povede německé socialisty stávající kancléř Olaf Scholz, i když pod jeho vedením ztrácejí na popularitě a dostalo se mu nejhoršího hodnocení mezi poválečnými kancléři. 

Vysoké pokuty pro Facebook v Evropě i Koreji

11.11.2024, Autor: Vojtěch Benda

Společnost Meta, která vlastí Facebook, Instagram a WhatsApp, musí v Jižní Koreji zaplatit pokutu 21,l miliard wonů (asi 3,6 miliard korun) za nezákonné shromažďování informací o svých klientech. Tento podzim se jedná již o druhou pokutu, která byla společnosti Meta uložena. Na konci září uložila Irská komise na ochranu dat společnosti Meta pokutu ve výši 91 milionů euro (více než 2,3 miliard korun) za špatné zacházení s hesly uživatelů.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama