Úspěšný startup DoDo, který nabízí osobní asistenční služby, přichází s novinkou v podobě služby DoDo Car.
Majitelé vozů díky ní ušetří čas strávený v servisu, myčce nebo na STK. DoDo autokurýři se o vůz kompletně postarají od jeho vyzvednutí přes požadovanou péči až po dovezení zpět. DoDo tak dále posouvá hranice možností v oblasti asistenčních služeb, a ještě více ulehčuje život svým zákazníkům.
Cílem nové služby DoDo Car je ušetřit lidem čas, který mohou využít smysluplněji – ať už prací, odpočinkem nebo třeba aktivitami s rodinou. „Z naší zkušenosti víme, že péče o auto bývá časově náročná a mnohdy narušuje denní rozvrh. Proto jsem se rozhodli našim zákazníkům tento drahocenný čas ušetřit. Naši autokurýři za ně zajedou do servisu nebo myčky, nechají přezout pneumatiky nebo vyměnit vadnou součástku,“ doplňuje Michal Menšík, CEO DoDo. „DoDo ohlídá i všechny důležité termíny prohlídek, včas je zákazníkům připomene a poté je za ně i vyřídí.“
DoDo Car tak zvládne kompletní servis v oblasti péče o vůz včetně administrativních záležitostí, jakou je například přepis vozu nebo objednání na pravidelný servis. Každé „opečované“ auto bude po souhlasu majitele přidáno do databáze DoDo Car, díky níž služba s předstihem na všechny důležité termíny upozorní, ať už půjde o končící STK, výměnu oleje, zakoupení dálniční známky, přezutí pneu, zakoupení nové lékárničky a podobně.
Autokurýři DoDo Car jsou vyškolení řidiči s mnohaletou praxí, kteří prošli speciálním tréninkem bezpečné jízdy. Majitelé mohou mít navíc svůj vůz neustále pod dohledem díky možnosti sledování aktuální polohy, či zjištění informací o aktuální rychlosti. Samozřejmostí je pojištění pro případ nehody s pojistným krytím 5 milionů korun.
Služba DoDo Car je dostupná v Praze. Pro objednávku stačí využít FB Messenger, SMS nebo webchat. Cena se odvíjí individuálně od každé zakázky a bude možné ji zaplatit kartou na místě předání vozu a přidat ji k ceně za servis. Do projektu se zapojili partneři jako síť autoservisů Elit nebo třeba automyčka Kukačka sídlící na pražské magistrále.
O startupu DoDo
DoDo je vysoce flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba, která na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru je služba schopna zajistit okamžitou pomoc s takřka jakýmkoli problémem – ať se jedná o dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb či vyzvednutí obleku z čistírny. To vše v řádech desítek minut či v případě složitějšího zadání několika hodin. Pro e-shopy a e-commerce služby v rámci B2B pak funguje jako vysoce kvalitní, spolehlivé a „feedback-friendly“ řešení poslední míle. V současné době působí DODO v Praze, Plzni a Brně, kde má dohromady asi 180 kurýrů. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku, který čítá přes 50 automobilů.
O společnosti Inveo
Největší český e-commerce akcelerátor je většinově vlastněný e-commerce expertem Michalem Menšíkem, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo. Kromě vlastní e-shopové platformy nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování emailingů Mailytics a od roku 2017 také osobní asistenční službu DoDo. Ve svém portfoliu spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.