e-news.cz - kurzy
Reklama

Zájem e-shopů o profesionální e-mailing se zvyšuje

17.07.2021, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Zájem e-shopů o profesionální e-mailing se zvyšuje

Poptávka tuzemských firem a e-shopů po automatizovaných e-mailingových službách setrvale roste. Důkazem tohoto trendu je meziroční růst české platformy Ecomail.cz, který v roce 2020 dosahoval šedesát čtyři procent oproti předchozímu roku.


Tehdy společnost vykazovala růst osmdesát tři procent v porovnání s rokem 2018. Jde tak o jeden z nejpopulárnějších uživatelsky intuitivních nástrojů, který je na trhu k dispozici, navíc plně v češtině. Další společností vyvíjený produkt – online editor e-mailových šablon Topol.io – sám o sobě zaznamenal mezi lety 2019 a 2020 97% nárůst. Zakladatelé Ecomail.cz doufají, že se jim během letoška podaří překonat obrat 55 milionů korun. K tomu jim má dopomoci řada klientů zvučných jmen, například populární český e-shop s kontaktními čočkami a brýlemi Alensa.cz.
Ecomail.cz v roce 2020 potvrdil růstový trend, který již v meziročním srovnání let 2018 a 2019 dosahoval osmdesát tři procent. Za navazující období platforma narostla o dalších šedesát čtyři procent, čímž dosáhla ročního obratu cca třicet šest milionů korun. Zákaznickou základnu se společnosti daří rozšiřovat v průměru o 100 nových klientů měsíčně. Nově služeb platformy využívá například Jägermeister, fashion story Queens a Girls Without Clothes, výrobce dřevěných módních doplňků BeWooden, knižní řetězec Luxor, sítě prodejen s videohrami JRC a Herní Svět, multiplexová kina Cinestar, nakladatelství Vltava Labe Media, či nezisková organizace Hnutí Duha.
„V roce 2020 se nám podařilo posílit klientskou základnu a nyní setrvale získáváme cca 100 nových klientů za kalendářní měsíc. Rozeslali jsme o 62 % více e-mailů než za rok 2019. Dokonce víme i to, který den jich bylo nejvíc – ve čtvrtek 10. prosince 2020. Platformě se tak nadále daří utvrzovat postavení oblíbeného a uživatelsky přívětivého nástroje pro automatizovaný e-mailing. Pokračování růstového trendu předpokládáme i letos, kdy odhadujeme roční obrat na cca 55 milionů korun,“ komentuje výsledky společnosti Jan Tlapák, CEO a Co-founder marketingové platformy Ecomail.cz.
Platforma se přitom už teď může chlubit zástupem klientů zvučných jmen, kteří využívají jejich služeb. Mezi ně patří mimo jiné jeden z nejpopulárnějších českých e-shopů s kontaktními čočkami a brýlemi Alensa.cz, veřejnoprávní Český rozhlas, Parfumerie Douglas, síť prodejen se zdravou výživou Naturhouse, cestovní kanceláře Eximtours a Allegria, či módní e-shopy Freshlabels, Urbanstore, Bushman nebo SAM 73.
„Ecomail používáme v Parfumerii Douglas primárně pro newsletterové rozesílky v ČR a na Slovensku. Se spoluprací jsme velmi spokojeni. Nejvíce si ceníme preciznosti, flexibility a naprosto bezproblémové komunikace. Do budoucna plánujeme další projekty, které by opět měly pomoct naší společnosti růst. V dnešní době je výběr obchodních partnerů velice důležitý a za sebe mohu Ecomail doporučit a jsem rád, že jsme si jej pro spolupráci v minulosti vybrali,” shrnuje své zkušenosti Denis Wanča, E-Commerce Director CZ&SK, Parfumerie Douglas.
„Během let jsme vyzkoušeli řadu různých nástrojů a Ecomail se ukázal jako jednoznačně nejlepší. Za nás mezi největší plusy patří snadná editace šablon, díky které s nimi zvládnou pracovat i méně zkušení kolegové, skvělý systém pro řešení automatizace mailingu, a nakonec i výborná zákaznická a technická podpora s rychlou reakcí,” doplňuje Michael Matyáš, E-commerce director Vltava Labe Media.
Jednou z hlavních výhod Ecomail.cz je především to, že se jedná o jeden z mála e-mailingových nástrojů svého druhu kompletně v češtině, což značně eliminuje nešvary spojené s užíváním populárních mezinárodních nástrojů. Ty si často neumí pořádně poradit třeba se skloňováním českých jmen nebo nereflektují kalendář svátků. Ecomail.cz oproti nim dokáže jména automaticky skloňovat a určit konkrétní datum – uživatelé pak mohou na odběratele automaticky posílat e-mail s přáním k svátku. Kromě toho nástroj nabízí celou škálu pokročilých funkcí, navržených speciálně pro potřeby e-shopů, a používá AI pro zpracovávání velkého množství dat a následné přesnější zacílení e-mailových rozesílek. Součástí aplikace je i propojení s dalšími formáty komunikace, včetně SMS, sociálních sítí Facebook, Instagram a Messenger. Uživatelé si mohou přímo v rozhraní například vytvořit reklamu na Facebooku, a to včetně kompletního rozpočtu, grafického zpracování i parametrů cílení. Díky důrazu kladenému na jednoduchost si mohou dovolit používat funkce pro chytrý e-mailing jednotlivci a společnosti všech velikostí.
Od roku 2017 je jako samostatný produkt k dispozici i online editor e-mailových šablon Topol.io. S tím společnost cílí i na globální trh. K dispozici je v 19 jazykových mutacích a využívá jej na 16 tisíc uživatelů ze 130 zemí světa. „Editor Topol.io zaznamenal mezi lety 2019 a 2020 růst o 97 %. Uživatelé díky němu získávají možnost uzpůsobit si e-mailové šablony opravdu na míru, podle potřeb právě probíhajících kampaní. Nástroj je globálně úspěšný a čísla za uplynulý rok jasně potvrzují, že jde o velmi populární a hojně využívaný e-mailingový editor,“ dodává Jakub Stupka, COO a Co-founder marketingové platformy Ecomail.cz. Editor si podle jeho slov hodně oblíbili zejména zákazníci v Japonsku, a to navzdory značným jazykovým odlišnostem.
Jan Tlapák a Jakub Stupka založili platformu Ecomail.cz v roce 2014, nyní má více než 30 zaměstnanců a její roční obrat dosahuje hodnot v řádu desítek milionů korun. Zlomový byl rok 2017 – tehdy se nástroj začal zaměřovat především na využití v e-shopech a došlo k představení samostatného produktu Topol.io. Tento editor e-mailových šablon brzy po svém představení na webu Producthunt vstoupil na globální trh, kde se těší značné popularitě mezi uživateli. Popularita platformy navíc narostla během pandemie COVID-19, kdy řada firem začala přikládat zvýšenou důležitost právě komunikaci se zákazníky – Ecomail.cz je totiž jednoduchý nástroj, který ji dělá efektivnější.
Foto: Pixabay
Zdroj: Media-List


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama

Sněmovna schválila zásadní zákon o kyberbezpečnosti. Nové povinnosti se dotknou i solárních elektráren a bateriových úložišť

08.05.2025, Autor: Z blogosféry

Firmy čekají nové požadavky v oblasti kybernetické bezpečnosti. Přijetí nového zákona představuje významný krok v regulaci kyberochrany v České republice. Tento právní předpis implementuje evropskou směrnici NIS 2 a navazuje na Akt o kybernetické bezpečnosti. Jeho cílem je reagovat na rostoucí kybernetické hrozby a zvýšit úroveň ochrany služeb v klíčových sektorech.

Zákon o kybernetické bezpečnosti přináší firmám vysoké náklady i rizika

29.04.2025, Autor: Z blogosféry

Poslanecká sněmovna v pátek schválila nový zákon o kybernetické bezpečnosti, který implementuje evropskou směrnici NIS2 do českého právního řádu. Legislativní novinka, jež by měla nabýt účinnosti v červenci 2025, přináší zásadní změny pro tisíce podniků napříč klíčovými odvětvími.

Z plného potenciálu umělé inteligence těží jen pětina firem

24.04.2025, Autor: Z blogosféry

Skutečné přínosy AI zatím dokáže vytěžit pouze minimum podniků. Podle studie konzultační společnosti McKinsey z března tohoto roku sice používá některý z nástrojů umělé inteligence přes 50 procent světových firem, k přelomovým změnám se ale odhodlá pouze menšina.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Recall: Pomůcka pro zapomínající, nebo obrovské bezpečnostní riziko?

24.04.2025, Autor: Vojtěch Benda

Microsoft se i přes odpor bezpečnostních expertů opět snaží spustit kontroverzní aplikaci Recall, která každých několik sekund fotí obrazovku uživatele. Po řadě výtek bylo provedeno několik zásadních úprav, otázkou zůstává, zda budou stačit, nebo Recall zůstane bezpečnostní noční můrou.

Budoucnost AI v ČR: lokální servery, vyšší bezpečnost, lepší výkon

07.04.2025, Autor: Z blogosféry

Od automatizace v e-commerce přes zrychlené programování až po analýzu právních dokumentů – umělá inteligence (AI) dnes mění český byznys. Ale kde se tyto výpočty reálně odehrávají? Na jaké infrastruktuře běží, kdo ji poskytuje a jaké jsou rozdíly mezi globálním a lokálním řešením?

Kybernetický zákon se dotkne firem, které o tom ani netuší

03.04.2025, Autor: Z blogosféry

Vznikající zákon o kybernetické bezpečnosti se v tuzemsku dotkne odhadem 6 až 10 tisíc subjektů. Řada firem přitom vůbec netuší, že se přísnými podmínkami bude muset řídit. Háček totiž spočívá v tom, že se na ně zákon může vztahovat kvůli jejich vedlejším či doplňkovým aktivitám, nikoliv kvůli jejich hlavní podnikatelské činnosti.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Kybernetickým útokům v poslední době čelila každá čtvrtá firma. Situace se brzy může výrazně zhoršit

31.03.2025, Autor: Z blogosféry

Čerstvou zkušenost s kybernetickými útoky má více než čtvrtina českých firem. Každá osmá dokonce v posledních letech z tohoto důvodu přišla o data. Vyplývá to z průzkumu společnosti eD system. Aktuálně navíc hrozí, že počet zranitelných firem ještě skokově naroste, až 14. října skončí podpora operačního systému Windows 10. Ten stále ještě používá více než 40 % firem.

AI transformuje bankovnictví: jaké změny už u bank vidíme a čekáme? 

19.03.2025, Autor: Z blogosféry

V době, kdy digitální bankovnictví nabírá na síle, stává se umělá inteligence v bankovnictví klíčovým nástrojem pro finanční instituce po celém světě. Není divu: technologie, které stojí za chatboty, analytickými systémy nebo automatizovanými procesy, mění dosavadní pravidla hry a vytvářejí zcela nové možnosti pro banky, zprostředkovatele i samotné klienty.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama