Apogeo
Reklama

Zájem e-shopů o profesionální e-mailing se zvyšuje

17.07.2021, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Zájem e-shopů o profesionální e-mailing se zvyšuje

Poptávka tuzemských firem a e-shopů po automatizovaných e-mailingových službách setrvale roste. Důkazem tohoto trendu je meziroční růst české platformy Ecomail.cz, který v roce 2020 dosahoval šedesát čtyři procent oproti předchozímu roku.


Tehdy společnost vykazovala růst osmdesát tři procent v porovnání s rokem 2018. Jde tak o jeden z nejpopulárnějších uživatelsky intuitivních nástrojů, který je na trhu k dispozici, navíc plně v češtině. Další společností vyvíjený produkt – online editor e-mailových šablon Topol.io – sám o sobě zaznamenal mezi lety 2019 a 2020 97% nárůst. Zakladatelé Ecomail.cz doufají, že se jim během letoška podaří překonat obrat 55 milionů korun. K tomu jim má dopomoci řada klientů zvučných jmen, například populární český e-shop s kontaktními čočkami a brýlemi Alensa.cz.
Ecomail.cz v roce 2020 potvrdil růstový trend, který již v meziročním srovnání let 2018 a 2019 dosahoval osmdesát tři procent. Za navazující období platforma narostla o dalších šedesát čtyři procent, čímž dosáhla ročního obratu cca třicet šest milionů korun. Zákaznickou základnu se společnosti daří rozšiřovat v průměru o 100 nových klientů měsíčně. Nově služeb platformy využívá například Jägermeister, fashion story Queens a Girls Without Clothes, výrobce dřevěných módních doplňků BeWooden, knižní řetězec Luxor, sítě prodejen s videohrami JRC a Herní Svět, multiplexová kina Cinestar, nakladatelství Vltava Labe Media, či nezisková organizace Hnutí Duha.
„V roce 2020 se nám podařilo posílit klientskou základnu a nyní setrvale získáváme cca 100 nových klientů za kalendářní měsíc. Rozeslali jsme o 62 % více e-mailů než za rok 2019. Dokonce víme i to, který den jich bylo nejvíc – ve čtvrtek 10. prosince 2020. Platformě se tak nadále daří utvrzovat postavení oblíbeného a uživatelsky přívětivého nástroje pro automatizovaný e-mailing. Pokračování růstového trendu předpokládáme i letos, kdy odhadujeme roční obrat na cca 55 milionů korun,“ komentuje výsledky společnosti Jan Tlapák, CEO a Co-founder marketingové platformy Ecomail.cz.
Platforma se přitom už teď může chlubit zástupem klientů zvučných jmen, kteří využívají jejich služeb. Mezi ně patří mimo jiné jeden z nejpopulárnějších českých e-shopů s kontaktními čočkami a brýlemi Alensa.cz, veřejnoprávní Český rozhlas, Parfumerie Douglas, síť prodejen se zdravou výživou Naturhouse, cestovní kanceláře Eximtours a Allegria, či módní e-shopy Freshlabels, Urbanstore, Bushman nebo SAM 73.
„Ecomail používáme v Parfumerii Douglas primárně pro newsletterové rozesílky v ČR a na Slovensku. Se spoluprací jsme velmi spokojeni. Nejvíce si ceníme preciznosti, flexibility a naprosto bezproblémové komunikace. Do budoucna plánujeme další projekty, které by opět měly pomoct naší společnosti růst. V dnešní době je výběr obchodních partnerů velice důležitý a za sebe mohu Ecomail doporučit a jsem rád, že jsme si jej pro spolupráci v minulosti vybrali,” shrnuje své zkušenosti Denis Wanča, E-Commerce Director CZ&SK, Parfumerie Douglas.
„Během let jsme vyzkoušeli řadu různých nástrojů a Ecomail se ukázal jako jednoznačně nejlepší. Za nás mezi největší plusy patří snadná editace šablon, díky které s nimi zvládnou pracovat i méně zkušení kolegové, skvělý systém pro řešení automatizace mailingu, a nakonec i výborná zákaznická a technická podpora s rychlou reakcí,” doplňuje Michael Matyáš, E-commerce director Vltava Labe Media.
Jednou z hlavních výhod Ecomail.cz je především to, že se jedná o jeden z mála e-mailingových nástrojů svého druhu kompletně v češtině, což značně eliminuje nešvary spojené s užíváním populárních mezinárodních nástrojů. Ty si často neumí pořádně poradit třeba se skloňováním českých jmen nebo nereflektují kalendář svátků. Ecomail.cz oproti nim dokáže jména automaticky skloňovat a určit konkrétní datum – uživatelé pak mohou na odběratele automaticky posílat e-mail s přáním k svátku. Kromě toho nástroj nabízí celou škálu pokročilých funkcí, navržených speciálně pro potřeby e-shopů, a používá AI pro zpracovávání velkého množství dat a následné přesnější zacílení e-mailových rozesílek. Součástí aplikace je i propojení s dalšími formáty komunikace, včetně SMS, sociálních sítí Facebook, Instagram a Messenger. Uživatelé si mohou přímo v rozhraní například vytvořit reklamu na Facebooku, a to včetně kompletního rozpočtu, grafického zpracování i parametrů cílení. Díky důrazu kladenému na jednoduchost si mohou dovolit používat funkce pro chytrý e-mailing jednotlivci a společnosti všech velikostí.
Od roku 2017 je jako samostatný produkt k dispozici i online editor e-mailových šablon Topol.io. S tím společnost cílí i na globální trh. K dispozici je v 19 jazykových mutacích a využívá jej na 16 tisíc uživatelů ze 130 zemí světa. „Editor Topol.io zaznamenal mezi lety 2019 a 2020 růst o 97 %. Uživatelé díky němu získávají možnost uzpůsobit si e-mailové šablony opravdu na míru, podle potřeb právě probíhajících kampaní. Nástroj je globálně úspěšný a čísla za uplynulý rok jasně potvrzují, že jde o velmi populární a hojně využívaný e-mailingový editor,“ dodává Jakub Stupka, COO a Co-founder marketingové platformy Ecomail.cz. Editor si podle jeho slov hodně oblíbili zejména zákazníci v Japonsku, a to navzdory značným jazykovým odlišnostem.
Jan Tlapák a Jakub Stupka založili platformu Ecomail.cz v roce 2014, nyní má více než 30 zaměstnanců a její roční obrat dosahuje hodnot v řádu desítek milionů korun. Zlomový byl rok 2017 – tehdy se nástroj začal zaměřovat především na využití v e-shopech a došlo k představení samostatného produktu Topol.io. Tento editor e-mailových šablon brzy po svém představení na webu Producthunt vstoupil na globální trh, kde se těší značné popularitě mezi uživateli. Popularita platformy navíc narostla během pandemie COVID-19, kdy řada firem začala přikládat zvýšenou důležitost právě komunikaci se zákazníky – Ecomail.cz je totiž jednoduchý nástroj, který ji dělá efektivnější.
Foto: Pixabay
Zdroj: Media-List


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Digitální euro na obzoru: ECB chystá revoluci v platbách

28.08.2025, Autor: red

Evropská centrální banka (ECB) se blíží k rozhodujícímu momentu ve vývoji digitálního eura, digitální formy hotovosti, která má doplnit klasické bankovky a mince. V srpnu  finišuje přípravná fáze projektu, jenž slibuje revoluci v platbách, ale zároveň vyvolává otázky o soukromí, bezpečnosti a dopadech na bankovní sektor. Jaké šance a rizika přináší tato novinka pro nás v Česku, i když nejsme členy eurozóny?

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Euro versus dolar: Jak stablecoiny pomáhají digitální dominanci dolaru

13.08.2025, Autor: Josef Neštický

Když Christine Lagarde hovoří o „momentu eura,“ má na mysli ambiciózní plán posílit pozici evropské měny v digitálním světě. Jenže stablecoiny navázané na americký dolar, jako Tether či USD Coin, se staly nepřítelem číslo jedna. S tržní kapitalizací přes 240 miliard USD hrozí, že evropské naděje na konkurenci s dolarem zůstanou jen na papíře.

Thomson Reuters na vzestupu díky umělé inteligenci

09.08.2025, Autor: Marek Hájek

Thomson Reuters hlásí za druhé čtvrtletí 2025 tržby 1,79 miliardy dolarů, což je meziroční nárůst z 1,74 miliardy USD. Klíčovým motorem růstu se stává umělá inteligence, která už tvoří 22 % základní smluvní hodnoty firmy.

Google investuje do vzdělání v oblasti AI miliardu dolarů

08.08.2025, Autor: red

Google oznámil investici jedné miliardy dolarů do vzdělávání v oblasti umělé inteligence na amerických univerzitách. Tento krok slibuje revoluci v přístupu studentů k technologiím, ale zároveň vyvolává otázky o budoucnosti akademické integrity a rovnosti.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Ukrajina je 5. nejdigitálnější zemí světa. ČR až na 59. místě

04.08.2025, Autor: red

Ukrajina se řadí mezi nejdigitálnější země světa, a to i přes probíhající válečný konflikt. Jak je možné, že země pod palbou raket buduje digitální infrastrukturu? Od aplikace Diia, kterou používá přes 21 milionů lidí, až po IT sektor jako pilíř ekonomiky.

Byznys z opravování umělé inteligence

16.07.2025, Autor: Vojtěch Benda

Díky nadšení pro umělou inteligenci mnoho lidí zapomíná, jaká má omezení. Netýká se to jen špatně vypadajících obrázků nebo nepovedených domácích úkolů. Některé firmy spoléhají na AI bez pochopení toho, co je realisticky možné očekávat. Přehnaná důvěra v programy jako ChatGPT se může velmi nevyplatit.

Apple pod tlakem EU: Nová pravidla App Storu mění hru pro vývojáře

06.07.2025, Autor: Jaromír Muchka

Apple mění pravidla svého App Storu v Evropské unii, aby vyhověl přísným antimonopolním nařízením. Nová struktura poplatků a větší volnost pro vývojáře však vyvolávají otázky – je to skutečný krok ke spravedlivější konkurenci, nebo jen další chytrý tah technologického giganta?

Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Konec vyhledávání, jak jej známe

21.06.2025, Autor: Vojtěch Benda

„Zeptej se ChatuGPT,“ tam, kde dříve byla výzva k použití Googlu, může dnes zaznít tato věta. Lidé se staví k AI různě a mají různá využití pro nový multifunkční nástroj. Někteří jí využívají jako vyhledávač například místo zavedeného Googlu. Ten, možná v reakci na konkurenci, nyní zavedl podobnou funkci přímo na svou úvodní stránku. 

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama