e-news.cz - kurzy
Reklama

Týden po zavření provozoven: AAA AUTO prodalo on-line polovinu aut oproti běžnému stavu

05.11.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Týden po zavření provozoven: AAA AUTO prodalo on-line polovinu aut oproti běžnému stavu

Třetina je značky Škoda, nejčastěji modely Octavia, Fabia nebo Superb. Před týdnem vláda zpřísnila opatření proti šíření koronaviru a prodejci ojetých aut tak museli letos již po druhé reagovat na zavření svých provozoven.


Síť autocenter AAA AUTO převedla veškeré své kapacity na zajištění prodeje vozů on-line a přes call centrum. Zájem o automobily jakožto nejbezpečnější dopravní prostředek dnešní doby je stále vysoký, díky čemuž se „Áčkám“ i s uzavřenými pobočkami podařilo on-line podat padesát až sedmdesát procent vozů. Největší zájem je o modely značky Škoda. Síť AAA AUTO již od března pravidelně desinfikují vozy a kontroluje zdravotní stav svých zaměstnanců.
„Již na začátku pandemie jsme přijali soubor opatření, která zákazníkům umožňují bezpečný nákup vozu. Po uzavření poboček jsme opět začali prodávat vozy on-line za dodržení nejpřísnějších hygienických standardů. Na zajištění doručování vozů jsme přesunuli veškeré kapacity prodejců a za první týden jsme tak prodali polovinu vozů oproti předchozím týdnům. Lidé si jsou vědomi, že je automobil nejbezpečnějším dopravním prostředkem. Zvýšený zájem evidujeme o levnější vozy,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA AUTO.
AAA AUTO v letošním roce prodalo on-line již přes 2 500 automobilů. Nyní stejně jako v první vlně pandemie zákazníci v třetině případech vyhledávají převážně vozy tuzemské značky Škoda. Nejoblíbenějšími modely jsou pak Škoda Octavia, Fabia a Superb, ale na popularitě získávají i starší modely aut jako Škoda Roomster nebo Rapid, které se již nevyrábí. Padesát čtyři procent aut je v benzínovém provedení. Z karoserií opět vedou hatchbacky (třicet procent), dále kombi (dvacet procent) a SUV (sedmnáct procent). „V obou vlnách pandemie, kdy jsme museli zavřít, nejvíc klesl zájem o vozy SUV. Lidé nepotřebují velké automobily, ale hledají hlavně menší a levnější vozy, které jsou často druhým automobilem do rodiny. Evidujeme i nižší zájem o komfortní prvky výbavy,“ upřesnila Topolová změnu nákupních zvyklostí zákazníků při koupi auta on-line. „Kromě levných automobilů se ale stále drží zájem i o zánovní automobily, které mají parametry nových, ale nižší cenu. Kvůli výpadkům ve výrobě je ale těchto aut kritický nedostatek již nyní,“ doplnila.
Nejprodávanější modely aut on-line v síti autocenter AAA AUTO v roce 2020:

Pořadí Model Pořadí Model
1. Škoda Octavia 6. Ford Focus
2. Škoda Fabia 7. Hyundai i30
3. Škoda Superb 8. VW Golf
4. Volkswagen Passat 9. Škoda Roomster
5. Škoda Rapid 10. Dacia Sandero

 
Lidé si mohou vozy, o které mají zájem, vybrat na internetových stránkách aaaauto.cz a on-line si je zarezervovat. Na Call centru se na zelené lince 800 110 800 následně domluví na místě a čase předání automobilu, doma nebo tam, kde se jim to nejvíce hodí. Vydesinfikovaný vůz na místo přistaví prodejce s ochrannými prostředky. Testovací jízdy provádějí prodejci, kteří dodržují všechny hygienické zásady, striktně kontrolované společností. AAA AUTO v současné době svoji nabídku rozšířilo i v sekci vozů nižších cenových kategorií a velké množství vozů zlevnilo.
Foto: pixabay.com
Zdroj: WS Czech


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

AI transformuje bankovnictví: jaké změny už u bank vidíme a čekáme? 

19.03.2025, Autor: Z blogosféry

V době, kdy digitální bankovnictví nabírá na síle, stává se umělá inteligence v bankovnictví klíčovým nástrojem pro finanční instituce po celém světě. Není divu: technologie, které stojí za chatboty, analytickými systémy nebo automatizovanými procesy, mění dosavadní pravidla hry a vytvářejí zcela nové možnosti pro banky, zprostředkovatele i samotné klienty.

Žaloba USA na čínské hackery

17.03.2025, Autor: Vojtěch Benda

V době zvyšujícího se napětí mezi Čínou a USA přichází další krok, který vzájemným vztahům určitě neprospěje. Ve Spojených státech bylo minulý týden obviněno 12 čínských občanů v souvislosti s kyberzločinem proti americkým občanům, společnostem či univerzitám.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Kyberbezpečnost: Celosvětový problém i výzva, která ovlivní naši budoucnost nejen v roce 2025

11.03.2025, Autor: Z blogosféry

Kyberbezpečnost nepochybně patří mezi klíčová témata současnosti. To potvrzuje i nadcházející světová výstava EXPO 2025, kde bude kybernetická bezpečnost jedním z témat, která budou v Ósace nepochybně rezonovat. Kyberprostor, jehož význam v každodenním životě neustále roste, je stále častěji cílem nejrůznějších útoků a hrozeb.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Globální průzkum: 197% nárůst e-mailových útoků a personalizované taktiky řízené AI 

25.02.2025, Autor: Z blogosféry

Společnost Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, vydala svou pololetní zprávu Acronis Cyberthreats Report, H2 2024: The rise of AI-driven threats. Ta odhaluje výrazný nárůst kybernetických e-mailových útoků – ve druhé polovině roku 2024 byl zjištěn ohromující nárůst o téměř 200 % v porovnání se stejným obdobím roku 2023.

Až 68 % datových ředitelů při nasazování AI bojuje s kvalitou dat. Pouze třetina firem ji využívá efektivně

20.02.2025, Autor: Z blogosféry

Řada firem investovala do platforem s umělou inteligencí v domnění, že jejich data jsou na inovace připravena. Realita je však jiná – až 41 % organizací přiznává, že má problém s udržením konzistentní kvality dat. Často za to mohou zastaralé systémy, které nezvládají zpracovávat rostoucí objemy dat v reálném čase.

Podvodníci lákají na výhodné nabídky a straší zrušením účtů, phishingové zprávy nejčastěji napodobují Microsoft, Apple a Google

14.02.2025, Autor: Z blogosféry

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), průkopníka a globálního lídra v oblasti kyber bezpečnostních řešení, zveřejnil pravidelnou zprávu „Brand Phishing Report“ zaměřenou na phishingové útoky ve 4. čtvrtletí 2024. Jak už z názvu zprávy vyplývá, sleduje, jaké značky kyberzločinci nejčastěji napodobovali při pokusech o krádeže osobních dat nebo platebních údajů.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Výzvy v zabezpečení cloudu: bezpečí je pro firmy nejvyšší prioritou, 63 % plánuje v tomto roce navýšit rozpočty

23.01.2025, Autor: Z blogosféry

Zavedení cloudové platformy je základem digitální transformace a poskytuje organizacím flexibilitu, kterou potřebují k udržení konkurenceschopnosti na dnešním rychle se měnícím trhu. I když síla cloudu umožňuje podnikům se rychle přizpůsobit vyvíjejícím se požadavkům, přináší také výzvy, které musí bezpečnostní týmy zvládnout.

3 nejlepší strategické obranné taktiky proti kyberútokům

14.01.2025, Autor: Z blogosféry

Kybernetické hrozby se vyvíjejí již téměř čtyři desítky let. Od doby, co se v roce 1986 objevil první virus pro osobní počítače, čelí kybernetická bezpečnost stále sofistikovanějším výzvám. Zatímco řada uživatelů je již obeznámena s běžnými hrozbami, jako jsou phishing nebo ransomware, stále se objevují novější, cílenější útoky, které ohrožují samotné základy digitální infrastruktury.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama