Newton Media spouští novou generaci aplikace NewtonOne. Pracuje desetkrát rychleji, má moderní design a uživatelé se díky ní zvládnou orientovat v obrovském množství dat, které se každodenně valí z médií i sociálních sítí. Novinkou je například okamžité upozornění na neobvyklé zmínky či nástroj Události, který umí ze shluku zpráv vytvořit srozumitelný příběh.
Moderní verze NewtonOne využívá umělou inteligenci, která se učí, jak uživatelům práci s aplikací co nejvíce zpříjemnit a zároveň šetřit jejich čas. „Příkladem je chytrý našeptávač ve vyhledávacím okně, který uživateli nabídne přesně to, co by ho mohlo nejvíc zajímat, na základě předchozích dotazů. Čím více s nástrojem pracujete, tím více vás poznává a zjednodušuje vám práci,“ popisuje Michal Hroneš, Innovation Manager společnosti Newton Media.
Okamžité varování při vlně negativních ohlasů
Jednou z hlavních novinek NewtonOne je pokročilý alerting, který nepřetržitě vyhodnocuje výstupy v médiích a na sociálních sítích a dokáže uživatele upozornit na neobvyklé výkyvy. Například okamžitě odhalí větší množství zmínek ke sledovanému tématu nebo prudký nárůst negativních ohlasů. Alerty chodí jako upozornění na e-mail či mobilní telefon. Upozornění je možné nastavit nejen na klíčová slova, ale i výstupy konkrétního autora, influencera či vybrané médium. Uživatel je tak schopen rychle reagovat na neobvyklou situaci a včasně ji řešit.
Práci s velkými balíky dat zase usnadní chytrá filtrační pravidla. Aplikace se naučí, podle jakého klíče uživatel řadí příspěvky do kategorií, a poté už bude řazení provádět automaticky. Výstupy monitoringu jsou tak kvalitnější a uživatel dostává právě ty informace, které potřebuje.
Inovací prošel také dashboard pro analýzu dat. Díky záložkám je přehlednější a uživatelé mohou snadno porovnat větší množství témat a na pár kliknutí tak srovnat kvalitu výstupů z médií či sociálních sítí. Výsledky lze navíc jednoduše sdílet s kolegy.
Aplikace umí ze zpráv sestavit příběh
Nový nástroj pojmenovaný Události je na evropském trhu unikátní. Umí spojit jednotlivé zprávy z médií tak, že z nich okamžitě poskládá aktuální příběh. „Aplikace na základě klíčových slov vytvoří shluky podobných zpráv, které se všechny týkají jedné události v průběhu jednoho až několika dní. Uživatel se tak lépe orientuje v daném tématu a je schopen vysledovat, jak například vybraná kauza vznikla a dále se vyvíjela v čase,“ dodává Michal Hroneš.
Novinkou v aplikaci NewtonOne je i databáze novinářů s kontakty a profily na sociálních sítích s dosahem, historií a cílovými skupinami. Aplikace je pravidelně aktualizována a umožňuje vytváření vlastních medialistů podle různých kritérií.
Foto + Zdroj: LESENSKY.CZ s.r.o.