Řešení české e-shopové jedničky aktuálně využívá zhruba dvacet čtyři tisíc internetových obchodů, tedy přibližně o pět tisíc e-shopů více než před rokem. Sám Shoptet svůj obrat meziročně navýšil na přibližně 200 milionů korun.
Na platformě společnosti Shoptet během loňského roku přibylo zhruba pět tisíc nových internetových obchodů. Celkem jich tak její řešení aktuálně využívá zhruba dvacet čtyři tisíc, přičemž jejich celkový obrat v roce 2020 dosáhl úrovně třicet šest miliard korun. E-shopům využívajícím naše řešení se meziročně podařilo navýšit obrat o polovinu. Jedná se tedy o lepší výsledek než v předchozím meziročním srovnání, kdy těmto e-shopům mezi lety 2018 a 2019 vzrostl celkový obrat o čtyřicet čtyři procent.
Tři a půl milionu nakupujících
V e-shopech na platformě Shoptetu podle statistik loni nakoupilo zhruba tři a půl milionu unikátních zákazníků. Společnost také během loňského roku navýšila počet doplňků, které mohou internetové obchody na jeho platformě využívat, a to ze sedmdesát na aktuálních 196. Patří mezi ně například napojení jak na různé platební brány, skladové systémy, balíkové přepravce nebo marketingové nástroje, ale nově i na služby společností Liftago, Alza.cz či Mall.cz.
Dvojnásobný obrat během dvou let
Obrat samotného Shoptetu v loňském roce dosáhl úrovně přibližně dvou set milionů korun. Během dvou let se nám podařilo bezmála zdvojnásobit náš obrat. Bezpochyby nám k tomu napomohl růst online prodejů spojený s pandemií, nicméně vzestupný trend elektronického obchodování je i přesto patrný dlouhodobě. V každém případě se nám podařilo splnit náš plán pro rok 2020, ačkoliv loňský rok ještě nemáme zcela uzavřený.
MIROSLAV UĎAN, CEO společnosti Shoptet
Foto: pixabay.com
Zdroj: Dark Side a.s.