Dva roky od zahájení vysílání v Česku a rok od spuštění slovenské lokalizace, taková je aktuální bilance Mall.tv.
Internetová televize během té doby uvedla nejen řadu oceňovaných pořadů a seriálů včetně thrilleru #martyisdead, který je nominovaný na jednu z nejprestižnějších světových cen udělovaných v oblasti televizní a webové seriálové tvorby – Emmy, a spustila sérii #kulturažije, jejímž prostřednictvím podporuje umělce, ale také rozšířila svůj tým. Nejnovějšími posilami v něm jsou šéfka rozvoje Johana Amlerová a šéfproducent zahraničního obsahu Roman Buťa.
„Konzumace online obsahu stále roste, což s sebou přináší i potenciál vstupu na další trhy, kde můžeme využít naše know-how i vlastní technologii. Slovensko je toho příkladem. Mall.tv se tam po necelém roce stala nejrychleji rostoucí VOD službou a rychle stoupá i znalost internetové televize a jejích jednotlivých pořadů, konkrétně třeba Kavej. Mall.tv zná už více než čtyřicet procent všech Slováků, takže dynamika je dokonce rychlejší než v Česku,“ říká Johana Amlerová. Ta má za sebou čtyři roky ve společnosti Google, kde zodpovídala za veškerý B2B marketing v Česku a na Slovensku.
Předtím, než začala pracovat pro jednu z nejcennějších značek světa, působila při studiu marketingové komunikace a PR na Karlově univerzitě a následném navazujícím studiu na univerzitě v Leedsu v nanotechnologickém start-upu Nanuntio nebo agentuře Brandz Friendz. „Slibný rozjezd slovenské lokalizace a divácký zájem o ni si přímo říká, abychom posílili jak vysílací schéma, tak obchodní a partnerské spolupráce,“ dodává nová šéfka rozvoje, která své profesní zkušenosti zhodnotí také ve strategické spolupráci internetové televize Mall.tv a vydavatelství Czech News Center.
Právě vyhledávání, vývoj a výroba nových audiovizuálních formátů vhodných pro slovenské publikum bude v kompetenci nastupujícího šéfproducenta zahraničního obsahu Romana Buti. Do Mall.tv přichází ze skupiny Prima, kde uplynulé čtyři roky zastával pozici kreativního producenta TV Prima. Stejně dlouho dělal i pro stanici Prima Cool, kterou od ledna 2020 obsahově a strategicky vedl. Originální produkci se věnuje také ve vlastní společnosti RB Production.
„O tom, že Mall.tv dokáže oslovit nejen tuzemské publikum, svědčí nejen nominace osmidílného thrilleru #martyisdead na mezinárodní Emmy Awards, ale také jeho uvedení a ocenění na zahraničních festivalech od Sydney, přes Marseille až po texaský Austine. Na nemalé úspěchy českých tvůrců chceme navázat a stát se producentem atraktivní a současné původní tvorby na Slovensku. Jsem moc rád, že během prvních pár měsíců vysílání už se to povedlo s formátem Kavej produkčnímu týmu Bakane pod vedením Dano Dangla. Mým úkolem teď bude tyto příležitosti maximalizovat, dále stabilizovat i rozvíjet výrobní složky a samozřejmě také přicházet s novými nápady a obsahem,“ plánuje Roman Buťa.
Foto 1: pixabay.com
Foto 2+Zdroj: Mall Group