Marketingovým manažerem Woltu v České republice se stává Jindřich Holiš, který ve společnosti pracuje už bezmála 4 roky.
“Vedení marketingu ve Woltu je skvělá výzva. Čeká nás spousta nových projektů jako Wolt+ a Wolt Drive, a zároveň podpora růstu food delivery a rychlých nákupů s doručením,” komentuje Jindřich Holiš.
Ze zákaznické podpory až na vedoucí pozici
Jindřich do Woltu nastoupil už v roce 2018 jako Support Associate na zákaznickou podporu, odkud se postupně přesunul k marketingu a od roku 2019 až do současnosti působil na pozici Junior Marketing Manager, kde koordinoval brandové kampaně, partnerství s klíčovými značkami a spolupráci s influencery. V roce 2022 začal přebírat také agendu související se složením marketingového týmu a začal tak směřovat k přechodu na pozici marketingového manažera.
Místo převzal po Danielu Blažkovi, který ale ve Woltu nadále zůstává na zkráceném úvazku. „Cítil jsem, že potřebuji životní změnu, ale Wolt je pro mě stále srdcovou záležitostí, a tak jsem moc rád, že mi vyšel vstříc. Na své nové pozici budu mít na starosti velké partnerské kampaně a monetizaci aplikace Wolt. V obou aktivitách totiž vidíme velký potenciál i zájem ze strany velkých hráčů na trhu,” vysvětluje Daniel Blažek, bývalý marketingový manažer Woltu pro Českou republiku.
Pro Wolt je klíčové rozšiřování služeb i expanze
Nejbližšími projekty Woltu, které bude marketingový tým vedený Jindřichem Holišem podporovat, je expanze společnosti do nových českých měst, ale také rozšiřování celkové nabídky služeb. Kromě rozvozu jídla a dalšího zboží se totiž spustila služba Wolt Drive, která poskytuje expresní dopravu z e-shopů, nebo věrnostní program Wolt+, který zákazníkům pomáhá šetřit na poplatcích za dopravu. Dalšími projekty jsou například firemní program Wolt at Work nebo spolupráce se sesterskou společností Wolt Market.
Foto: Pixabay
Zdroj: Communication Lab