e-news.cz - kurzy
Reklama

Češi našli novou alternativu jak v dnešní době ušetřit peníze a zároveň dát věcem druhou šanci

01.06.2022, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Češi našli novou alternativu jak v dnešní době ušetřit peníze a zároveň dát věcem druhou šanci

Nová nákupní platforma Unboxino, která nabízí zboží minimálně s 50 % slevou z běžné ceny má úspěšně za sebou dva měsíce od spuštění. Jen za první měsíc proběhlo 120 transakcí za 96 000 korun. V 98 % případech se jednalo o koupi jednoho SMARTboxu. Ukázalo se tedy, že lidé mají velký zájem o věci, které z důvodu obrovského tempa výroby nebyly využity pro svůj účel a chtějí mu dát druhou šanci. Unboxino totiž spolupracuje s velkými e-shopy a prodejci. Od nich odebírá zboží, které bylo například rozbaleno a vráceno, nemá tedy originální obal nebo je z loňské kolekce. A byť je zcela nové, tak se stahuje z prodeje, i když je perfektní a nepoužité.
Nakupující se seznamovali s neobvyklým způsobem nakupování
Celý první měsíc probíhal v pilotním režimu, testovali se webové stránky, jeho funkce, výkonnost. „Web jsme ladili, aby byl pro návštěvníky co nejvíce srozumitelný. Tomu odpovídala i výše mediální investice a logicky i objem tržeb. Za 1. měsíc byla výše mediální investice pouze v řádu vyšších desítek tisíc korun a můžeme říct, že okamžitý výkon webu byl takový, že byl schopen mediální investici vykrýt a to na 100 %. Což považujeme pro start za velký úspěch,“ uvádí Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
Zájem zákazníků předčil očekávání
V tuto chvíli jsou doladěné nedostatky webových stránek a začíná se zvyšovat také konverzní poměr webu, který se v uplynulých dnech v porovnání se startem zdvojnásobil. To znamená, že projekt při dlouhodobém běhu a při plánovaném objemu bude profitabilní. „Na základě toho budeme v současné chvíli postupně přidávat vyšší mediální investice a to tak, že v příštích měsících máme v plánu podporu zvedat na hladinu vyšších set tisíc měsíčně a očekáváme, že nám s ruku v ruce s touto investicí poroste také objem prodejů,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.
Největší zájem je o spotřebiče do domácnosti
Celkově se dá říct, že velký zájem je o elektroniku, věci pro domácnost. Konkrétně si zákazníci nejvíce objednávali kulmy na vlasy, projektory a spotřebiče do domácnosti. „Vidíme zatím že v nákupech je srovnatelné zastoupení muži vs. ženy. Na začátku bylo vidět, že lidé hodně zkoušejí a kupovali nejčastěji 1 kg SMARTboxy, ale nyní se trend již změnil a rozjíždějí se nám také 2 kg a 3 kg SMARTboxy, kde je nákup ještě zajímavější,“ doplňuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
Uživatelé vnímají službu často jako kinder vajíčko pro dospělé
V častých reakcích zákazníků na sociálních sítí se objevují slova: hra, překvapení. Ale také dárek, který si přejete, tušíte co to bude, ale do poslední chvíle jste v očekávání. Unboxino je u nás zatím neobvyklý způsob nákupu, kde si kupujete SMARTbox, a ne přímo určitý produkt od určité značky. Funguje na principu, jako když jste byli malé dítě a psali jste seznam Ježíškovi, co byste chtěli dostat pod stromeček. Stačí si zvolit velikost SMARTboxu (1, 2, 3, 5 nebo 10 kg) a předvybrat druhy zboží, které potřebujete, nebo vám prostě jen udělají radost. Z vašeho předvýběru jsou pak vybrány dle aktuální nabídky produkty a sestaven SMARTbox přímo na míru. „Box, který obdržíte, tak bude vždy obsahovat pouze druhy zboží, které jste si přáli. Nikdy však úplně přesně nebudete dopředu vědět, které v boxu budou. Pokaždé tak bude rozbalování takové malé překvapení, které si jistě užijete,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformyUnboxino.
Příklady recenzí nakupujících:
„Dnes mi přišel balík za 790,- a byl v něm projektor, elektrický kartáček, strojek na vlasy a kulma na vlasy. Když jsem koukala, kolik stojí normálně, tak v průměru okolo 3000,-.“  Karolína H.
„Jsem fakt překvapen! Cena boxu maloobchodně by byla cca 4.500 kč. Za 749 kč přišlo 5 věcí … jen ochutnávka malý projektor (MC ~ 1.500 kč) Android Tv (MC ~ 1.000 Kč ) … Unboxino CZ vážně jste mi udělali radost, tak jak uvádíte na webu. Děkuji! A doporučuji všude a všem.“ David M.
Stejné podmínky záruky jako u nového zboží
Zákazník má možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy (tedy vrátit SMARTbox). Jinak je záruka na zboží 12 měsíců. Pokud se v této lhůtě přístroj porouchá, tak ho pošle zpět a následně dostane jiný. „Samozřejmě negarantujeme, že od stejného výrobce, ale prostě vyměníme vrtačku za vrtačku nebo vaflovač za vaflovač,“ přibližuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací. Více informací naleznete na https://unboxino.cz/.
Foto + Zdroj: Kašpar PR


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

CTP na světové výstavě EXPO 2025 v Ósace posiluje obchodní vztahy a otevírá dveře do České republiky novým asijským investorům

10.04.2025, Autor: Z blogosféry

EXPO 2025 v japonské Ósace přináší nové možnosti pro český byznys. CTP, největší developer logistických a průmyslových nemovitostí v České republice, využívá tuto prestižní světovou výstavu k navázání mezinárodních kontaktů, posílení obchodních vztahů s partnery v Asii a k prezentaci České republiky jako atraktivní evropské destinaci pro podnikání.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Kyberbezpečnost: Celosvětový problém i výzva, která ovlivní naši budoucnost nejen v roce 2025

11.03.2025, Autor: Z blogosféry

Kyberbezpečnost nepochybně patří mezi klíčová témata současnosti. To potvrzuje i nadcházející světová výstava EXPO 2025, kde bude kybernetická bezpečnost jedním z témat, která budou v Ósace nepochybně rezonovat. Kyberprostor, jehož význam v každodenním životě neustále roste, je stále častěji cílem nejrůznějších útoků a hrozeb.

Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

PVK se představí na největším festivalu pracovních příležitostí Career Expo

11.03.2025, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace se zúčastní již 2. ročníku prestižního festivalu pracovních příležitostí Career Expo, který se uskuteční 12. a 13. března v pražském O2 universum. Jedná se o jeden z největších veletrhů svého druhu v České republice, který nabízí kariérní poradenství a představuje aktuální trendy ze světa práce.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Mise Zero-G vrcholí: Děti a středoškoláci, kteří by jednou mohli ovlivnit směr kosmického vývoje, prošli výcvikem inspirovaným přípravou astronautů a míří ke hvězdám

17.02.2025, Autor: Z blogosféry

Na mladé vesmírné nadšence zaměřený projekt Zero-G,  do kterého se přihlásilo 861 žáků a studentů od 13 do 18 let z celé České republiky, přechází do závěrečné fáze. Dvacítka těch nejúspěšnějších se na konci března stane členy posádky parabolického letu na palubě Airbusu A310 a na vlastní kůži zažije stav beztíže – jako skuteční astronauti.

Konference FIN (R)Evoluce 2025: zapojení AI, nové platební metody a další inovace 

14.02.2025, Autor: red

Aktuální trendy v oboru, cenné case studies přímo z praxe, dopady rozmachu AI a další témata. Inovace bank v oblasti zákaznické péče a způsobech placení, budoucnost finančního sektoru v éře umělé inteligence a další trendy. To jsou hlavní témata 11. ročníku konference FIN (R)Evoluce 2025. Akci pořádá finanční server Měšec.cz, jeho šéfredaktor Dalibor Z. Chvátal se chopí role moderátora. 

Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama