e-news.cz - kurzy
Reklama

Češi našli novou alternativu jak v dnešní době ušetřit peníze a zároveň dát věcem druhou šanci

01.06.2022, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Češi našli novou alternativu jak v dnešní době ušetřit peníze a zároveň dát věcem druhou šanci

Nová nákupní platforma Unboxino, která nabízí zboží minimálně s 50 % slevou z běžné ceny má úspěšně za sebou dva měsíce od spuštění. Jen za první měsíc proběhlo 120 transakcí za 96 000 korun. V 98 % případech se jednalo o koupi jednoho SMARTboxu. Ukázalo se tedy, že lidé mají velký zájem o věci, které z důvodu obrovského tempa výroby nebyly využity pro svůj účel a chtějí mu dát druhou šanci. Unboxino totiž spolupracuje s velkými e-shopy a prodejci. Od nich odebírá zboží, které bylo například rozbaleno a vráceno, nemá tedy originální obal nebo je z loňské kolekce. A byť je zcela nové, tak se stahuje z prodeje, i když je perfektní a nepoužité.
Nakupující se seznamovali s neobvyklým způsobem nakupování
Celý první měsíc probíhal v pilotním režimu, testovali se webové stránky, jeho funkce, výkonnost. „Web jsme ladili, aby byl pro návštěvníky co nejvíce srozumitelný. Tomu odpovídala i výše mediální investice a logicky i objem tržeb. Za 1. měsíc byla výše mediální investice pouze v řádu vyšších desítek tisíc korun a můžeme říct, že okamžitý výkon webu byl takový, že byl schopen mediální investici vykrýt a to na 100 %. Což považujeme pro start za velký úspěch,“ uvádí Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
Zájem zákazníků předčil očekávání
V tuto chvíli jsou doladěné nedostatky webových stránek a začíná se zvyšovat také konverzní poměr webu, který se v uplynulých dnech v porovnání se startem zdvojnásobil. To znamená, že projekt při dlouhodobém běhu a při plánovaném objemu bude profitabilní. „Na základě toho budeme v současné chvíli postupně přidávat vyšší mediální investice a to tak, že v příštích měsících máme v plánu podporu zvedat na hladinu vyšších set tisíc měsíčně a očekáváme, že nám s ruku v ruce s touto investicí poroste také objem prodejů,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.
Největší zájem je o spotřebiče do domácnosti
Celkově se dá říct, že velký zájem je o elektroniku, věci pro domácnost. Konkrétně si zákazníci nejvíce objednávali kulmy na vlasy, projektory a spotřebiče do domácnosti. „Vidíme zatím že v nákupech je srovnatelné zastoupení muži vs. ženy. Na začátku bylo vidět, že lidé hodně zkoušejí a kupovali nejčastěji 1 kg SMARTboxy, ale nyní se trend již změnil a rozjíždějí se nám také 2 kg a 3 kg SMARTboxy, kde je nákup ještě zajímavější,“ doplňuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
Uživatelé vnímají službu často jako kinder vajíčko pro dospělé
V častých reakcích zákazníků na sociálních sítí se objevují slova: hra, překvapení. Ale také dárek, který si přejete, tušíte co to bude, ale do poslední chvíle jste v očekávání. Unboxino je u nás zatím neobvyklý způsob nákupu, kde si kupujete SMARTbox, a ne přímo určitý produkt od určité značky. Funguje na principu, jako když jste byli malé dítě a psali jste seznam Ježíškovi, co byste chtěli dostat pod stromeček. Stačí si zvolit velikost SMARTboxu (1, 2, 3, 5 nebo 10 kg) a předvybrat druhy zboží, které potřebujete, nebo vám prostě jen udělají radost. Z vašeho předvýběru jsou pak vybrány dle aktuální nabídky produkty a sestaven SMARTbox přímo na míru. „Box, který obdržíte, tak bude vždy obsahovat pouze druhy zboží, které jste si přáli. Nikdy však úplně přesně nebudete dopředu vědět, které v boxu budou. Pokaždé tak bude rozbalování takové malé překvapení, které si jistě užijete,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformyUnboxino.
Příklady recenzí nakupujících:
„Dnes mi přišel balík za 790,- a byl v něm projektor, elektrický kartáček, strojek na vlasy a kulma na vlasy. Když jsem koukala, kolik stojí normálně, tak v průměru okolo 3000,-.“  Karolína H.
„Jsem fakt překvapen! Cena boxu maloobchodně by byla cca 4.500 kč. Za 749 kč přišlo 5 věcí … jen ochutnávka malý projektor (MC ~ 1.500 kč) Android Tv (MC ~ 1.000 Kč ) … Unboxino CZ vážně jste mi udělali radost, tak jak uvádíte na webu. Děkuji! A doporučuji všude a všem.“ David M.
Stejné podmínky záruky jako u nového zboží
Zákazník má možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy (tedy vrátit SMARTbox). Jinak je záruka na zboží 12 měsíců. Pokud se v této lhůtě přístroj porouchá, tak ho pošle zpět a následně dostane jiný. „Samozřejmě negarantujeme, že od stejného výrobce, ale prostě vyměníme vrtačku za vrtačku nebo vaflovač za vaflovač,“ přibližuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací. Více informací naleznete na https://unboxino.cz/.
Foto + Zdroj: Kašpar PR


Články na téma: Mzdy

Spočítejte si online:

> Kalkulačka pro výpočet čisté mzdy
> Daňová kalkulačka pro OSVČ v roce 2025
> Online kalkulačka pro DPČ a DPP
> Důchodová kalkulačka - kdy půjdete do důchodu?


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

FINfest 2025: Obchodní modely v poradenství v centru pozornosti

05.08.2025, Autor: red

Největší nezávislá konference pro finanční poradce a zprostředkovatele FINfest se letos uskuteční 6. října 2025 v konferenčním hotelu Clarion v Praze. Již čtrnácté kolo konference přinese odborný program s podtitulem „Obchodní modely v poradenství“ a otevře diskusi o tom, jak dnes efektivně podnikat ve světě financí.

Marissa Mayerová nás chce dostat pryč od obrazovek

05.08.2025, Autor: Josef Neštický

Trávíme u telefonů hodiny denně, a přesto se zdá, že času máme stále méně. Marissa Mayerová, bývalá šéfka Yahoo! a nyní hlava startupu Sunshine, má jasnou misi. Pomocí umělé inteligence nás osvobodit od neustálého klepání na obrazovky. Jak to chce dokázat?

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Nvidia a Foxconn: Budoucnost výroby s humanoidními roboty v Houstonu?

24.06.2025, Autor: red

Když se spojí technologický gigant Nvidia s výrobním kolosem Foxconn, vzniká něco, co může změnit pravidla hry. Právě teď jednají o nasazení humanoidních robotů v továrně na výrobu AI serverů v Houstonu. Je to krok, který slibuje revoluci ve výrobě, ale zároveň otevírá otázky o budoucnosti práce.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Helsing na vrcholu: Jak se obranný startup stal německou jedničkou

21.06.2025, Autor: Laura Šuleková

Německý startup Helsing, zaměřený na umělou inteligenci v oblasti obrany, se vyšplhal na pozici nejhodnotnějšího startupu v Německu s tržní hodnotou 12 miliard eur. Jak se mu podařilo získat důvěru investorů a stát se klíčovým hráčem evropské obrany? Co za tímto raketovým vzestupem stojí.

Nadační fond Velia podpořil bohulibé projekty zaměstnanců PVK

13.06.2025, Autor: red

Vozík pro Rašmí, Budky pro Sýce Rousné v Brdech, Kurzy první pomoci pro veřejnost zdarma, Soustředění mladých hasičů či Áda jede. To je krátký výčet projektů zaměstnanců Pražských vodovodů a kanalizací, které letos podpořil Nadační fond Veolia v rámci programu MiNiGRANTY.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Kam směřuje fintech? Zjistěte na FinTech Roadmap 2025

25.05.2025, Autor: red

Svět finančních technologií – fintech – mění zažitá pravidla celého finančního sektoru. Přináší nové možnosti v poskytování služeb, přetváří tradiční modely bankovnictví a investování, a umožňuje rychlejší, efektivnější a uživatelsky přívětivější řešení. O těchto změnách budou hovořit přední odborníci na konferenci FinTech Roadmap 2025, která se uskuteční 29. května 2025 v Kongresovém centru České národní banky.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama