Josef Dvořák je v čele čerstvě spuštěné služby Wolt Drive mužem na svém místě – v oblasti e-commerce se pohybuje již 18 let a se zaváděním novinek na trh má bohaté zkušenosti. V roce 2004 spoluzaložil společnost Allegria – Firma na zážitky. Jako její CMO byl průkopníkem trhu se zážitkovými poukazy v oblasti B2C, ve které také vyvinul věrnostní a odměňovací systémy a přispěl k mezinárodním řešením pro prodej dárkových poukazů pomocí ePay či Wishcard. V roce 2019 se poté zaměřil na rychloobrátkové spotřební zboží v segmentu FMCG. Vedl přitom síť více než 600 prodejních míst ve Scuk.cz, online tržišti pro lokální farmáře, kde se zaměřoval především na zákaznickou zkušenost.
Letos v červnu pak nastoupil do technologické společnosti Wolt jako ředitel Wolt Drive. Z této pozice bude na českém trhu zavádět a rozvíjet nové q-commerce služby – online nákupy, které Woltu umožňují expresní doručování objednávek z e-shopů do několika minut. Cílem je nabídnout obchodníkům službu Wolt Drive jako revoluční možnost doručení zboží a zapojit je do Woltem ověřené logistické platformy. Díky ní si pak obchodníci nebudou muset dělat starosti s technickými problémy nebo investováním do zprovoznění služby. „Toto je velmi důležitá část naší nabídky: Chceme, aby byl Wolt Drive rychlý a snadno ovladatelný,” říká Dvořák.
Wolt Drive přiblíží e-shopy k zákazníkům
Wolt novou službou reaguje na vyšší nároky zákazníků ve světě e-commerce, především pak na ty spojené s rychlostí dopravy. Prostřednictvím Wolt Drive proto zákazníci z e-shopů obdrží své objednávky až ke dveřím za pouhých 30 minut. Na platformu se přitom mohou připojit obchodníci ve všech 14 českých městech, kde Wolt působí. Prvním partnerem, který se na Wolt Drive připojil, je společnost Slevomat, jež tak brzy nabídne expresní doručování dárků.
„V rámci Wolt Drive poskytujeme e-shopům možnost dostat se ještě blíže ke svým zákazníkům a zajistit jim doručení zásilky už do 30 minut, nikoli hodin nebo dnů, jak je obvyklé. Rychlost je pro zákazníky klíčová a my ji dokážeme zajistit díky naší flotile kurýrů, která čítá více než 6 000 partnerů, a špičkové technologii, která celou platformu řídí,” říká ředitel Wolt Drive.
Nová služba tak bude unikátní ultra rychlým doručením, komplexním řešením pro obchodníky i cenovou dostupností pro zákazníky. Částka za doručení pro e-shopy se bude řádově pohybovat v rozmezí 110 až 180 korun bez DPH, koncová cena pro zákazníka ale může být výrazně nižší. Ve Slevomatu se například rozhodli pro částku 90 korun s DPH.
Foto: Pixabay
Zdroj: Communication Lab
Ředitelem nové služby Wolt Drive se stal Josef Dvořák
20.07.2022, Autor: Z blogosféry