Apogeo
Reklama

Oblíbenost plateb kartou na internetu roste. Dohání dobírku

06.05.2022, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Oblíbenost plateb kartou na internetu roste. Dohání dobírku

Platební brány patří mezi nejoblíbenější způsoby, které zákazníci na internetu využívají pro úhradu zboží. Jen za poslední tři roky se jejich používání zvedlo o patnáct procent. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, podle kterých jsou platby kartou třetí nejoblíbenější metodou.


Platby prostřednictvím platebních bran využívá v rámci Shoptetu celkem dvacet procent všech zákazníků. Řadí se tak hned za platbu formou dobírky (třicet dva procent) a převod částky na účet, který využívá třicet procent nakupujících.
„Vnímáme, že trh platebních bran v Česku roste, a to nejen s e-commerce trhem, ale i vlivem zákazníků, kteří při platbě vyhledávají možnost platby kartou ať už formou Apple Pay, Google Pay nebo i přepsáním údajů z karty,“ říká šéf Shoptet Pay Ondřej Buben a dodává, že se zároveň jedná o nejbezpečnější způsob platby na internetu. „I tak se stále někteří platící mylně domnívají, že je to dobírka nebo platba převodem. Platba kartou nabízí nepochybně větší bezpečí a ochranu,“ upřesňuje.
Od pronájmu šablon ke komplexnímu řešení
Dostupnost vhodných platebních metod a forma placení objednávek jsou kritickým faktorem všech e-shopů. I v důsledku vysokého zájmu o platební brány se pro e-shopy a jejich zákazníky stává stále více klíčová komplexnost platebních řešení. „Jediná možnost, jak dát podnikatelům kvalitní řešení, je jejich zaintegrování na míru přímo do e-shopu,“ dodává Buben.
Shoptet proto přišel s vlastní platební bránou Shoptet Pay, kterou mohou využívat všechny internetové obchody běžící na jeho platformě. Za první tři měsíce fungování ji využívá téměř 2 000 e-shopů, na nichž proběhlo již 100 000 transakcí. Právě komplexnost služeb, tedy jejich soustředění pod jednou střechou výrazně zjednodušuje podnikán. Navíc dává začínajícím a středně velkým eshopařům konkurenční výhodu, protože dostanou do rukou nástroje, které běžně používají největší hráči na trhu.
„Chtěli jsme našim klientům co nejvíce ulehčit prodeje a jejich zákazníkům zase zprostředkovat pohodlné nakupování. Z prvních kvartálních výsledků vidíme, že je platební brána pro naše zákazníky zajímavým nástrojem, který jim může usnadnit podnikání. To je pro nás jasnou známkou toho, že podobné technologické kroky vpřed mají smysl,“ dodává Buben.  
Foto: Pixabay
Zdroj: DFMG


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Průzkum Acronis: 64 % domácích uživatelů uvádí jako hlavní problém narušení ochrany osobních údajů

09.04.2025, Autor: Z blogosféry

Společnost Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, představila výsledky své zprávy o ochraně osobních údajů v roce 2025. Zpráva Data Privacy in 2025: A survey to explore consumer views on cyber protection poskytuje pohled na postoje a chování domácích uživatelů v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat. Zpráva vychází z dotazů položených v průzkumu, které se týkaly soukromí, povědomí o kybernetických rizicích a bezpečnostních opatření používaných k ochraně osobních údajů.

Zájem o práci z domova roste

08.04.2025, Autor: Z blogosféry

Flexibilita pracovního prostředí se stává klíčovým faktorem pro uchazeče o zaměstnání. Portál JenPráce.cz zaznamenal v posledních měsících výrazný nárůst zájmu po nabídkách umožňujících práci z domova. Jak se tento trend promítá do pracovního trhu a co říká aktuální právní úprava home office?

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Češi vydávají za zdraví 500 Kč měsíčně, jsou ochotni platit dvojnásobek

03.04.2025, Autor: Z blogosféry

Průměrné měsíční výdaje Čechů na zdraví se pohybují okolo 500 Kč, tuto částku jsou ochotni zvýšit až na 1 000 Kč. Ukázal to průzkum Ipsos, který mapoval postoje Čechů k našemu zdravotnictví. Z něj dále vyplynulo, že si lidé uvědomují vysokou úroveň české zdravotní péče.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Česko platí obří účet za alkohol: Náklady přesáhly 43 miliard ročně, ukázala nová studie

28.03.2025, Autor: Z blogosféry

Konzumace alkoholu představuje významné zdravotní riziko, negativně dopadá ale i na státní rozpočet a ekonomiku. Náklady spojené s užíváním alkoholu dosáhly v roce 2021 podle expertních odhadů 43,4 miliard korun, tedy 0,69 % HDP. Ukázala to nová studie think tanku Ministr zdraví na portále Data o zdraví, která jako jediná pracuje s nejaktuálnějšími dostupnými údaji. Největší výdaje se pojily s poklesem pracovní produktivity, zátěží zdravotního systému, kriminalitou a nutností sociální podpory.

Stereotyp odmítání seniorních zaměstnanců je typičtější pro ženy

24.03.2025, Autor: Z blogosféry

Nejde o propastný rozdíl, ale odlišné vnímání starších zaměstnanců podle pohlaví respondenta je znát: že jsou lidé ve věku 50-65 let méně výkonní než mladí si myslí 23 % mužů, ale 29 % žen. Ukázal to reprezentativní průzkum personální společnosti Předvýběr.CZ, pro který data sbírala agentura Talk Online Panel.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama