e-news.cz - kurzy
Reklama

Týden po zavření provozoven: AAA AUTO prodalo on-line polovinu aut oproti běžnému stavu

05.11.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Týden po zavření provozoven: AAA AUTO prodalo on-line polovinu aut oproti běžnému stavu

Třetina je značky Škoda, nejčastěji modely Octavia, Fabia nebo Superb. Před týdnem vláda zpřísnila opatření proti šíření koronaviru a prodejci ojetých aut tak museli letos již po druhé reagovat na zavření svých provozoven.


Síť autocenter AAA AUTO převedla veškeré své kapacity na zajištění prodeje vozů on-line a přes call centrum. Zájem o automobily jakožto nejbezpečnější dopravní prostředek dnešní doby je stále vysoký, díky čemuž se „Áčkám“ i s uzavřenými pobočkami podařilo on-line podat padesát až sedmdesát procent vozů. Největší zájem je o modely značky Škoda. Síť AAA AUTO již od března pravidelně desinfikují vozy a kontroluje zdravotní stav svých zaměstnanců.
„Již na začátku pandemie jsme přijali soubor opatření, která zákazníkům umožňují bezpečný nákup vozu. Po uzavření poboček jsme opět začali prodávat vozy on-line za dodržení nejpřísnějších hygienických standardů. Na zajištění doručování vozů jsme přesunuli veškeré kapacity prodejců a za první týden jsme tak prodali polovinu vozů oproti předchozím týdnům. Lidé si jsou vědomi, že je automobil nejbezpečnějším dopravním prostředkem. Zvýšený zájem evidujeme o levnější vozy,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA AUTO.
AAA AUTO v letošním roce prodalo on-line již přes 2 500 automobilů. Nyní stejně jako v první vlně pandemie zákazníci v třetině případech vyhledávají převážně vozy tuzemské značky Škoda. Nejoblíbenějšími modely jsou pak Škoda Octavia, Fabia a Superb, ale na popularitě získávají i starší modely aut jako Škoda Roomster nebo Rapid, které se již nevyrábí. Padesát čtyři procent aut je v benzínovém provedení. Z karoserií opět vedou hatchbacky (třicet procent), dále kombi (dvacet procent) a SUV (sedmnáct procent). „V obou vlnách pandemie, kdy jsme museli zavřít, nejvíc klesl zájem o vozy SUV. Lidé nepotřebují velké automobily, ale hledají hlavně menší a levnější vozy, které jsou často druhým automobilem do rodiny. Evidujeme i nižší zájem o komfortní prvky výbavy,“ upřesnila Topolová změnu nákupních zvyklostí zákazníků při koupi auta on-line. „Kromě levných automobilů se ale stále drží zájem i o zánovní automobily, které mají parametry nových, ale nižší cenu. Kvůli výpadkům ve výrobě je ale těchto aut kritický nedostatek již nyní,“ doplnila.
Nejprodávanější modely aut on-line v síti autocenter AAA AUTO v roce 2020:

Pořadí Model Pořadí Model
1. Škoda Octavia 6. Ford Focus
2. Škoda Fabia 7. Hyundai i30
3. Škoda Superb 8. VW Golf
4. Volkswagen Passat 9. Škoda Roomster
5. Škoda Rapid 10. Dacia Sandero

 
Lidé si mohou vozy, o které mají zájem, vybrat na internetových stránkách aaaauto.cz a on-line si je zarezervovat. Na Call centru se na zelené lince 800 110 800 následně domluví na místě a čase předání automobilu, doma nebo tam, kde se jim to nejvíce hodí. Vydesinfikovaný vůz na místo přistaví prodejce s ochrannými prostředky. Testovací jízdy provádějí prodejci, kteří dodržují všechny hygienické zásady, striktně kontrolované společností. AAA AUTO v současné době svoji nabídku rozšířilo i v sekci vozů nižších cenových kategorií a velké množství vozů zlevnilo.
Foto: pixabay.com
Zdroj: WS Czech


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

S blížícími se Vánocemi narůstá počet kyberútoků na malé a střední firmy

20.11.2024, Autor: Z blogosféry

Období před vánočními svátky a koncem roku je pro většinu malých a středních firem nejrušnějším obdobím roku. A totéž platí i pro kyberzločince. Úměrně tomu, jak prudce narůstá počet online transakcí, navyšují své aktivity i kyberzločinci pokoušející se využít případných zranitelností, především v systémech malých a středních podniků.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Počet kyberútoků vzrostl o 75 % a dosáhl historického maxima

10.11.2024, Autor: Z blogosféry

Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies zveřejnila novou analýzu kyberzločinu. Ve 3. čtvrtletí 2024 se počet kyberútoků vyšplhal na historické maximum, v průměru čelila jedna společnost 1 876 útokům týdně, což je meziroční nárůst o 75 % a nárůst o 15 % oproti předchozímu čtvrtletí.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Správa služieb pre IBM zariadenia

24.10.2024, Autor: red

Investícia do IT infraštruktúry je kľúčovým krokom pre mnohé organizácie, a preto je nevyhnutné optimalizovať prostredie tak, aby bolo spoľahlivé, bezpečné a pripravené na rýchle riešenie prípadných problémov.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama