Deset dílů s názvem Míchej jako barman.
To je nový projekt Stock Plzeň-Božkov, lídra na trhu v objemu konzumovaných lihovin, a nejsledovanější televize českého internetu, Stream.cz. Stock bude až do prosince představovat prostřednictvím profesionálních barmanů nejpopulárnější míchané drinky.
„V portfoliu našich značek je spousta alkoholických nápojů, které lze pít tradičním způsobem, ale také zajímavě míchat. Lidem chceme tímto pořadem ukázat, že na míchaný drink nemusí nutně do baru, že si jej dokážou udělat jednoduše i doma,“ představuje záměr projektu Jiří Procházka, Senior brand manager společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Pořad „Míchej jako barman“ bude mít v konečné verzi 10 dílů, kdy každé z videí je věnováno jednomu míchanému drinku. Barman či barmani v průběhu dvou minut prezentují drink pomocí netradičního způsobu přípravy. V druhé části videa, kterým provází Filip Stránský, spolumajitel pražského baru Anonymous, kde se pořad natáčel, najdou však diváci i návod, jak si připravit odlehčenou verzi také doma.
V současné době je na Stream.cz ke zhlédnutí již devět dílů. V rámci nich se můžete naučit připravit kupříkladu White Russian, oblíbenou lahodnou kombinaci kávy, smetany a vodky, či klasický Gin and Tonic nebo New York sour, kde se potkává nezvyklá kombinace whisky Johnnie Walker Black Label, červeného vína a citronové šťávy.