Společnost OVB tento týden spustila elektronický podpis interní smluvní dokumentace pro všechny své finanční poradce, kterých je více než dva
a půl tisíce.
Strategie digitalizace a zjednodušování administrativních procesů tak dosáhla dalšího důležitého milníku.
Každý finanční poradce OVB může díky aplikaci na mobilních telefonech nebo tabletech jednoduše podepsat přímo u klienta veškeré dokumenty, které jsou potřeba k poskytování poradenských služeb.
„Průběžné zjednodušování práce a digitalizace procesů sjednávání smluv, vyplňování smluvní dokumentace a její kontrola v reálném čase je jednou z klíčových aktivit podpory našich poradců v terénu,“ říká Miroslav Řezník, předseda představenstva a generální ředitel OVB Allfinanz, a.s.
„Námi zvolené řešení elektronického podpisu je standardem pro velké mezinárodní korporace nejen ve finančním sektoru. Testování celého procesu nás utvrdilo v tom, že podepisování na tablet nebo telefon klienti vnímají jako velice přirozené a nevidí v něm žádnou bariéru,“ dodává Pavel Manhalter, člen představenstva OVB Allfinanz, a.s. odpovědný za provoz a finance.
Kromě elektronického podpisu mají finanční poradci OVB možnost využívat i další moderní aplikace a nástroje, které jim zjednodušují práci a šetří čas, který pak mohou věnovat péči o své klienty. Mezi ně patří například další novinka, kterou je mobilní skener. Poradce pomocí mobilního zařízení, kterým může být telefon nebo tablet s fotoaparátem, naskenuje dokumenty přímo u klienta a díky pokročilému softwaru je uloží rovnou do CRM systému pro další zpracování.
Foto 1: unsplash.com