Víno je spojeno s prožitkem, s místem, s emocemi a s lidmi. Bohužel, doba pandemie Covid-19 dost zásadně omezila cesty za poznáváním vína do zahraničí i lokální degustační akce či firemní večírky. V době karantény, návazných omezení a social distancingu Fine Labels přináší zbrusu nové řešení v podobě online degustací.
Při nich nejen, že ochutnáte skvělá vína, koňaky, rumy či champagne, ale máte možnost poznat vinaře osobně a nakouknout do jejich „kuchyně“. Na degustacích Vás vezmou virtuálně do oblastí Bordeaux, Cognac či Champagne.
Degustujte dál i přes karanténu
Vyhlášení plošné karantény a uzavření pražského baru u Staré studny, bylo pro sesterskou firmu Fine Labels jasným signálem pro okamžitý přesun do online prostředí. Kromě běžného prodeje v e-shopu se rozhodli pokračovat i v degustacích a neztratit tak kontakt s klienty, jak privátními, tak firemními. Myšlenka online degustace přišla pár dní po karanténě a 8.4. vzali prvních přibližně sedmdesát hostů do Bordeaux a do Cognacu. Hosté obdrželi degustační sadu včetně degustačního listu, návodu pro servis vín až před dveře a v den D se připojili do virtuální degustační místnosti.
Spokojenost je důležitá
Reakce byly skvělé. Hosté ocenili pohodlnost, možnost „jít na ochutnávku“ i s malými dětmi, pro které nemají hlídání, užít si degustaci v páru, vypnout si ji, když byla chuť, přizvat další rodinné příslušníky a hlavně možnost virtuálního setkání nejen s týmem Fine Labels, ale i s vinaři z Francie.
Online degustace firmu podržely z velké části v černých číslech. Word of mouth se dostala k dalším lidem, zejména firemním zákazníkům a těm formou online degustací pomohli oslavit výročí firmy, uvedení nového produktu na trh nebo jen poděkovat kolegům za práci v nelehké době. Na online degustacích se zúčastnilo od dvaceti do dvě stě účastníků.
Online degustace pokračuje i nadále
Formát online degustací pro Fine Labels dává smysl i do budoucna. Privátní hosté mají možnost v době social distancingu a omezeného cestování i přesto poznávat a cestovat za dobrým pitím virtuálně a vzdělávat se. Firemní zákazníci vítají novou, velmi flexibilní a cenově výhodnou možnost, jak poděkovat svým zákazníkům a partnerům bez strachu z propadlých záloh za pronájem prostor, za rušení účasti hostů na poslední chvíli nebo z důvodu nabitého programu v předvánočním čase. A také oceňují neotřelost a originalitu. Nejoblíbenější online sety jsou Tour de France či Cognac Masterclass.
TEREZA FRANC, 1.česká Madam Cognac & Champagne
Foto+Zdroj: Fine Labels s.r.o
Degustovat vína, champagne či koňaky online? Fine Labels Vám přináší nový rozměr degustačních zážitků
29.10.2020, Autor: Z tiskových zpráv