e-news.cz - kurzy
Reklama

Módní firma Blažek kreativní kampaní z Lisabonu cílí na další růst

16.03.2018, Autor: Z tiskových zpráv

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Módní firma Blažek kreativní kampaní z Lisabonu cílí na další růst

Lídr českého trhu s pánskou módou Blažek má za sebou doposud nejúspěšnější rok, ve kterém rovněž oslavil jubilejních pětadvacet let

od svého založení. Obrat celého holdingu narostl o dvanáct procent oproti roku 2016, a překročil tak půl miliardy korun.
Zároveň s tím firma výrazně posílila finanční budget určený na marketing a aktuální kolekci jaro/léto 2018 podpořila rozsáhlou kampaní s názvem Travel Journal. Ta formou příběhů vypráví dobrodružství tří úspěšných mladých mužů, kteří objevují krásy hlavního města Portugalska. V rámci českého fashion marketingu je storytellingová forma kampaně ojedinělá. „Obrat celého holdingu Blažek činil za rok 2017 více než půl miliardy korun, což v historii naší společnosti znamená rekordní hospodářské výsledky. Jako lídr trhu cítíme zodpovědnost nejen za stav české pánské módy, ale také za způsob a vysokou estetickou úroveň jejího prezentování. Rozhodli jsme se proto přinést další inovativní vizi v podobě jedinečné kampaně s nádechem jihoevropské elegance,“ říká Ladislav Blažek, zakladatel společnosti a předseda představenstva.
Cílem nového pojetí kampaně je ukázat rozmanitost celé kolekce přirozenou formou v inspirativním prostředí. Zákazník lépe uvidí pohyb látky, jak se oblek chová a jak lze jednotlivé kousky kombinovat,“ říká marketingový ředitel společnosti Blažek, Antonín Wierer, a dodává: „Komunikační prostředky kampaně jsme zvolili napříč celým online i offline spektrem a zahrnují mimo jiné outdoorové double bigboardy, LCD a bigboardy v obchodních centrech, speciální magazín Travel Journal a direct mailing pro zákazníky či prezentaci obsahu na sociálních sítích.“
Lisabon v kampani Travel Journal figuruje díky svému teplému klimatu a historii, která je spjata se slavnými cestovateli. Pro svou jarní a letní formální kolekci totiž Blažek zvolil chladivé odlehčené látky, které poskytují možnost svobodného pohybu ve městě v horkých letních dnech. Kolekci dominuje modrá barva, prostor navíc dostávají „melange“ příze, jež vytvářejí drsný zrnitý efekt evokující portugalskou krajinu. Kolekce nejvyšší třídy Ceremony je potom tvořena exkluzivními materiály, jako je hedvábí a vlna s mohérem. Mohér je vhodný pro letní večerní události, sám o sobě je chladivý a příliš se nemačká. Kolekce jsou vyrobeny v limitovaných sériích, kde je od každého artiklu pouze 300 až 500 kusů.
Na realizaci kampaně Blažek spolupracoval s Česko-portugalskou obchodní komorou. „Bylo pro nás velkou ctí, že jsme byli osloveni, a mohli tak pomoci s výběrem nejlepších lisabonských lokací pro focení a natáčení nové kolekce módního domu Blažek. Lisabon si jako jedna z mála evropských metropolí díky svému počasí, kultuře a všudypřítomným odkazům na dobu zámořských objevů zachovává nezaměnitelnou a exotickou atmosféru, která je ideální nejen pro marketingové účely. Není tajemstvím, že některá obuv, kterou Blažek prodává, je vyrobena v tradičních portugalských manufakturách. Teď ještě doufám, že přesvědčím pana Blažka, aby dobyl i portugalský trh s luxusní pánskou módou,“ uvádí předseda Česko-portugalské obchodní komory Bořivoj Líbal.
V druhé polovině března 2018 Blažek slavnostně představí kolekci pro sezonu podzim/zima 2018 na Mercedes-Benz Prague Fashion Week.
O módním domu Blažek
Blažek je největším českým specialistou na pánskou modu. Obrací se na muže, kteří mají rádi stylový český design a italské luxusní látky, prodává výhradně ve vlastní síti značkových obchodů. Zákazníci velmi oceňují originalitu a promyšlenost kolekcí, které vyrábí v malých sériích. Blažek je oblíben rovněž pro nadstandardní zákaznický servis, který představují například krejčovské úpravy poskytované ve všech obchodech nebo unikátní nabídka došívání obleků, pokud zákazník nenajde svou velikost. Nejnáročnější klientela si oblíbila a stále častěji využívá možnost nechat si ušít košili nebo oblek na míru. V minulém roce Blažek přizval ke spolupráci úspěšného českého basketbalistu Tomáše Satoranského, který se tak stal ambasadorem módního domu pro tuto prémiovou službu.
O Česko-portugalské obchodní komoře
Česko-portugalská obchodní komora (ČPOK) byla za podpory paní Manuely Franco, portugalské velvyslankyně v České republice, založena v březnu 2016 se sídlem v Praze. Hlavním posláním komory je napomáhat všestrannému rozvoji vzájemného obchodu mezi českými a portugalskými podnikatelskými subjekty, jakož i podporovat nepodnikatelské subjekty při jejich aktivitách v Česku a Portugalsku. Jedním z dalších cílů je také podpora a rozvoj obchodní a kulturní spolupráce v obou těchto zemích a za tímto účelem vytváření prostoru pro komunikaci a diskusi. ČPOK má za cíl úzce spolupracovat především s Hospodářskou komorou České republiky, Agrární komorou České republiky a s dalšími institucemi obdobného zaměření působícími v České republice a Portugalsku a dále s ústředními orgány státní správy či samosprávy včetně velvyslanectví obou zemí.


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Nejnovější trendy v oblasti e-commerce představí GECOM konference na Pražském hradě

12.02.2025, Autor: red

GECOM Global Ecommerce Congress - největší e-commerce konference v Česku proběhne 13. února v prostorách Pražského hradu v Martinickém paláci. Návštěvníky čeká vystoupení předních expertů z tohoto odvětví. Mezi potvrzenými speakery jsou například Martin Felcman (Productboard), Jiří Zima (Niceboy), Michal Vodák (Notino), František Strupl (Google) a Anastasya Kvasyuk (eBay), Mews, Shopsys, Heureka, Slevomat, DoDo, Notino a další. Celkově přes 50 speakrů na Global Ecommerce Congress 2025 představí klíčové trendy, inovace a strategie, které formují budoucnost e-commerce.

e-news.cz - kurzy
Reklama

Lepší ochrana spotřebitelů a vyšší dostupnost internetu. Prezident podepsal novelu zákona o elektronických komunikacích

12.02.2025, Autor: red

Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) připravilo novelu zákona o elektronických komunikacích, která posílí ochranu spotřebitelů a zjednoduší výstavbu internetových sítí v odlehlých místech. Novela rozšiřuje pravomoci Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který nově bude moci rozhodovat spory nejen o službách, jako jsou internet a telefonování, ale také o platbách za telefony nebo zařízení.

Co hýbe světem investicí, představí řečníci na GIS Global Investment Summitu 2025 na Pražském hradě

10.02.2025, Autor: Z blogosféry

GIS Global Investment Summit 2025 proběhne 12. února v prostorách Pražského hradu v Martinickém paláci. Událost přestaví komplexní program zaměřený na aktuální makroekonomické otázky, inovace ve světě investic a praktické strategie pro investory. Program zahrnuje témata od globální ekonomiky přes trading, dlouhodobé investování a alternativní aktiva až po investice do nemovitostí.

MPO podpoří inovace českých firem. V OP TAK je připraveno 1,5 miliardy korun 

05.02.2025, Autor: red

Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo již III. výzvu aktivity Inovace z Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Výzva je určena malým a středním podnikům, ale také malým společnostem se střední tržní kapitalizací, k získání podpory na produktovou a procesní inovaci.  Žádosti o podporu bude možné podávat od 18. února 2025 do 30. května 2025 prostřednictvím portálu ISKP2021+.

e-news.cz - kurzy
Reklama

Tchajwanská společnost CTi Cable oznámila investici v Česku ve výši až 120 milionů korun

31.01.2025, Autor: Z blogosféry

Ching Tai Electric Wire & Cable (CTi Cable), přední tchajwanský výrobce vysokovýkonných kabelů a propojovacích řešení, oznámil svůj záměr investovat v Česku. Plánovaná investice ve výši až 120 milionů korun přinese více než 50 nových pracovních míst a zřízení vysoce automatizované výroby klíčových komponentů určených pro obory umělé inteligence, autonomních vozidel, letectví, průmyslové automatizace nebo medicíny.

DV Consulting spouští chytrý formulář Dáňa: Revoluce v podání daňového přiznání fyzických osob 

31.01.2025, Autor: red

Společnost DV Consulting, s.r.o., vedená certifikovaným daňovým poradcem Danielem Vladykou, dnes oznámila spuštění inovativní služby Chytrý formulář Dáňa. Tento online nástroj umožňuje rychlé a snadné vyplnění daňového přiznání, včetně přehledů na sociální a zdravotní pojištění. Formulář je určen všem, kteří chtějí mít daňové přiznání hotové během 10 minut, bez zbytečného stresu a bez potřeby hlubších znalostí daňové problematiky.

Kongresový boom v Česku: MICE turismus láká světové organizátory a přináší peníze do regionů

10.12.2024, Autor: Renáta Lucková

Česko se stává čím dál častěji vyhledávanou destinací pro mezinárodní kongresy a odborné akce. Láká nejen svou kvalitní infrastrukturou a bohatým kulturním dědictvím, ale i konkurenceschopnými cenami. Loni proběhlo v Česku přes 12 tisíc akcí, které navštívilo více než 1,2 milionu hostů. Kongresový a incentivní cestovní ruch (MICE) přivádí do země bonitní účastníky a přináší významné ekonomické benefity. Podporuje ubytovací a gastronomické služby, dopravu i místní podniky, čímž pozitivně ovlivňuje zaměstnanost a regionální rozvoj.  

e-news.cz - kurzy
Reklama

Jubilejní 15. ročník konference Hydrogen Days 2025 přivítá vodíkové experty z celého světa

29.11.2024, Autor: Z blogosféry

Experti z celého světa, kteří se zabývají vodíkovými technologiemi, a to od základního výzkumu a tvorbu praktických vodíkových aplikací, přes výrobu, dopravu a skladování vodíku, až po související evropské a národní strategie a legislativu, se na jaře příštího roku setkají v Praze. Ve dnech 19. – 21. března 2025 se totiž v české metropoli uskuteční jubilejní 15. ročník mezinárodní odborné konference s názvem Hydrogen Days 2025.

e-news.cz - kurzy
Reklama