Opět po roce proběhlo ve francouzské restauraci Obecního domu slavnostní vyhlášení žebříčku sta obdivovaných firem České republiky, které již dvacátým
prvním rokem pořádá sdružení CZECH TOP 100. Značka AuresLab, která vznikla v lednu loňského roku jako inovační laboratoř společnosti AURES Holdings, získala plaketu „Symbol úspěšných“ za první rok svého působení, a to díky úspěšně spuštěným projektům nejen pro značku Mototechna.
„Když jsme před rokem značku uváděli na trh, měli jsme hodně smělých plánů a jsem rád, že se podařilo veškeré projekty úspěšně rozjet. AURES Holdings už dávno není jen prodejce ojetých automobilů, ale také softwarová a technologická firma, která nabízí široké spektrum doplňkových služeb a inovativních produktů i IT řešení. Zákazníci nás čím dál tím více vnímají jako nejinovativnější firmu ve svém oboru ve střední Evropě a jsem rád, že toho mohu být součástí. Ocenění je pro naši společnost odměnou za veškerou snahu,“ uvedl Stanislav Gálik, provozní ředitel AuresLabu.
Značka AuresLab vznikla v lednu loňského roku jako inkubátor inovací společnosti AURES Holdings, která provozuje i značky AAA AUTO nebo Mototechna. Za první rok působení úspěšně uvedla na trh značky Mototechna Classic pro prodej investičních aut, Mototechna Drive pro střednědobý pronájem automobilů a Mototechna Eco Drive pro prodej vozů na alternativní pohony. Rovněž spustila služby Fleet Hero, tedy flexibilní B2B sdílení vozů, a Try&Buy, kdy si zákazník Mototechny může až 30 dnů testovat vůz bez závazku ke koupi. Dále pak rozjela datově analytické aplikace Pricing App – ta při oceňování ojetých vozů využívá umělé inteligence – a Stock Allocation čili řízení skladových zásob vozů opět pomocí umělé inteligence. Značka AuresLab tak rozšířila oblast podnikání skupiny z prodejce ojetých automobilů na prodejce datové analytiky, svůj první software prodala do Ruska a Jihoafrické republiky. Letos v únoru navíc spustila revoluční e-shop s ojetými vozy s měsíční zkušební dobou, kde je možno zakoupit vůz plně on-line.