Upoutala televizní reklamou, která podobně jako třeba Air Bank tepe do zkostnatělosti velkých bankovních domů.
Nyní mBank v navazující marketingové kampani spustila projekt akvizice nových klientů. Za založení a aktivní využívání „zlatého“ mKonta nebo mKonta Business získají noví klienti až dvanáct set korun. Ti stávající si pak za doporučení nového mohou přijít až na tři tisíce korun.
Nový klient, který si na základě doporučení otevře u mBank účet mKonto nebo mKonto Business, může obdržet až 1 200 korun. Pokud si navíc během prvního roku nechá na nově zřízený účet měsíčně posílat minimálně 7 500 korun, banka mu na účet vyplatí každý měsíc stokorunu. Další odměnu mBank nabídne za bezhotovostní operace platební kartou ve výši 20 korun za jednu platbu. Banka klienta odmění až za pět takových plateb za měsíc (v součtu až 100 korun). Všechny odměny a bonusy jsou vázány na dobu prvních šesti měsíců, během nichž lze dohromady získat až 1 200 korun navíc.
„Letos jsme se zatím zaměřovali převážně na úvěrové produkty, a to zejména na jejich refinancování a konsolidaci. Od března nabízíme klientům úroky o minimálně dva procentní body nižší oproti jejich původním sazbám na půjčce. Myslíme ale i na nové klienty a pro ně jsme připravili historicky nejvyšší vstupní finanční bonusy,“ uvedl Michal Pokluda, ředitel depozitních produktů mBank pro Českou republiku a Slovensko.
Stávající klienti mBank, majitelé běžného účtu mKonto nebo podnikatelského účtu mKonto Business, pak mohou získat 500 korun za doporučení nového klienta, který si do konce září 2017 otevře účet mKonto nebo mKonto Business. Mohou takto doporučit až šest nových klientů a dohromady získat tři tisíce korun.