Klienty pojišťovny napadl v letošním roce makak, rejnok, ale i servírovací vozík. Některé problémy se přihodily na toaletě. Vyplývá to z hlášení likvidátorů, které před Silvestrem zveřejnila ERV Evropská pojišťovna.
Například jeden mladý pár musel nuceně přerušit svou svatební cestu, když se při letu do Istanbulu vymkl kontrole palubního personálu servírovací vozík. Muže i ženu zranil, takže letadlo muselo kvůli jejich ošetření nouzově přistát už v Budapešti.
Dalšímu klientovi vypadlo při splachování toalety z kapsy pouzdro se sluchátky do odtokové mísy. Snažil se je vytáhnout, ale jedno sluchátko odnesl již proud a druhé, zachráněné, bylo nepoužitelné.
Další český turista se rozhodl navštívit jeden z chrámů v Myanmaru. Hned po vstupu ho ale napadl pes, který ho kousl do lýtka. Klient musel navštívit místní kliniku a podstoupit vakcinaci proti vzteklině.
V Panamě zase šlápl klient v moři zhruba tři metry od břehu na rejnoka. Ten se vylekal a v obraně muže bodl trnem do paty. Turista pak musel být ošetřen v blízké klinice.
Na dovolené v Thajsku zase na mladou ženu zaútočila opice makak. Se škrábanci od drápů a zubů musela být klientka převezena na ošetření.
Na něco ovšem ani cestovní pojištění nestačí. Jeden klient pojišťovny byl přepaden v Tunisku, kde mu zloději ukradli masivní zlatý prsten. Přestože byli pachatelé následně dopadeni a prsten vrácen majiteli, žádal klient náhradu za to, že se prsten stal předmětem trestného činu a že ztratil svou hodnotu, protože není jasné, co se s ním pod dobu odcizení dělo.
Jiný muž navštívil na dovolené v Bulharsku noční klub, kde si vedle pití objednal i tanec jedné z pracovnic. Při platbě kartou po něm chtěl personál opakovat platbu, protože neprošla, ale ukázalo se, že šlo o promyšlený podvod a klient tak přišel o několik desítek tisíc korun.
Dalšímu klientovi vypadl mobilní telefon do suché toalety na chalupě. Svou snahu o jeho záchranu si po pohledu do kulatého otvoru rozmyslel. Alespoň tedy šel pro druhý telefon a pojistnou událost zdokumentoval.
ČTK