CzechTrade odpoví firmám na otázky související s působením na zahraničních trzích.
Užitečné informace z byznysu a cenné kontakty mohou podniky získat na akci Meeting Point CzechTrade v rámci 59. ročníku Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně, kde se podnikatelé mohou setkat a poradit se specialisty na zahraniční trhy. Účast na akci CzechTrade je zdarma, nutná je pouze předchozí rezervace.
České firmy budou mít možnost poradit se o svých plánovaných exportních aktivitách s řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade na tradiční akci Meeting Point CzechTrade, která proběhne 10. října v Brně a uskuteční se při 59. Mezinárodním strojírenském veletrhu. Zahraniční specialisté agentury CzechTrade dlouhodobě působí přímo v teritoriích, znají současné dění na tamních trzích, jsou si vědomi exportních příležitostí, obchodních podmínek, zvyklostí a jazyka a disponují řadou kontaktů. Podnikatelé tak mohou využít možnosti osobního setkání a seznámit se se specifiky různých trhů, kde CzechTrade působí.
„Exportérům pomáhají otevírat více dveří, než by přineslo individuální snažení v neznámém prostředí. Pomohou s výběrem vhodných teritorií pro váš výrobek nebo službu, s nalezením obchodních partnerů, zhodnotí reálné šance na úspěch a doporučí, jak nejlépe postupovat,“ píše agentura na svém webu.
Konzultace bude poskytovat i Klientské centrum pro export, které je společnou aktivitou MPO, MZV a CzechTrade. Firmám nabízí služby Jednotné zahraniční sítě ve více než devadesáti zemích světa. Doba trvání jedné konzultace je půl hodiny, přičemž jedna firma může využít maximálně pět konzultací.
Další informace a možnost přihlášení naleznete na internetových stránkách agentury CzechTrade. Na webu mohou podnikatelé rovněž zjistit, zda je obor jejich činnosti perspektivní pro vybraný zahraniční trh. U profilu každé zahraniční kanceláře jsou uvedeny obory perspektivní pro danou zemi.