e-news.cz - kurzy
Reklama

Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk

28.11.2023, Autor: red

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk

Společnost Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti (Customer experience). Jejím cílem je zefektivnit práci se zákazníky, implementovat do procesů umělou inteligenci a díky digitalizaci procesů rychleji a přesněji reagovat na požadavky zákazníků. Ředitelem nově vzniklé divize se stal dosavadní manažer řízení vztahů se zákazníky (CRM) David Schenk. 

Automatizace a digitalizace 

Základ nově vzniklé divize Customer experience vznikl spojením tří dosud samostatných oddělení: Kontaktního centra, Zákaznického backofficu a Oddělení reklamací. „Sehrané týmy nyní propojíme v jeden funkční celek a doplníme o nástroje umělé inteligence, jako je nová generace chatbotů nebo rozšířený voicebot. Výsledkem by mělo být efektivní zvládnutí rostoucího počtu interakcí s našimi zákazníky a také zkvalitnění práce našich zaměstnanců, kterým odpadnou monotónní a stále se opakující úkoly a budou mít více času na zákazníky,“ vysvětlil David Schenk

„Umělá inteligence bude v nějaké formě součástí všeho, co dnes děláme. Hodně nástrojů již existuje a my je musíme začít používat a implementovat do naší každodenní práce,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel společnosti Sazka, a doplňuje: „Vidíme zde také obrovskou příležitost k digitální transformaci Sazky, zvýšení naší agility, a tím i celkovému zlepšení zákaznické zkušenosti. Jsem velmi rád, že toto téma zastřeší právě David.“

Nedílnou součástí nové divize je také Oddělení inovací. „Naším cílem není centralizovat inovace na jedno místo. Protože víme, že by to nefungovalo. Ale na druhou stranu existují témata, které mají celofiremní přesah a potřebují centrální koordinaci, jako je automatizace a digitalizace,“ doplnil Schenk, a pokračuje: „Mnohé naše týmy už s různými nástroji umělé inteligence pracují. Nové možnosti komunikace ovlivňují především práci operátorů na kontaktním centru. V CRM jsme již nyní pracovali s prediktivními modely, s kolegy z technologických týmů řešíme co-piloty pro tvorbu reportů a prezentací. Nástroje využívající generativní AI v marketingu potřebujeme trénovat na našich datech a pravidlech, aby nám byla co nejvíc k užitku.“ 

Méně papíru  

Digitalizace procesů s sebou nese také důležitý aspekt — odbourávání „papírové“ komunikace. „S ohledem na životní prostředí budeme minimalizovat používání papíru. Jak v komunikaci s koncovým zákazníkem, tak v B2B komunikaci, stejně jako v rámci interních procesů u nás v Sazce,“ řekl Schenk. Zákazníci navštěvující prodejní místa Sazky, kterých má česká loterijní jednička více než 7 500 po celém Česku, tak budou mít již v příštím roce na výběr, zda u svých oblíbených produktů použijí papírovou, nebo digitální variantu. Jde o další krok v dlouhodobé strategii Sazky, která chce přecházet od tradičních papírových forem komunikace k většímu využití nových moderních technologií. Další kroky Sazka představí v nadcházejících měsících. 

David Schenk 

Do Sazky nastoupil v roce 2015 s cílem vybudovat oddělení řízení vztahů se zákazníky (CRM). Útvar má dnes před 20 lidí a významným způsobem přispívá k tomu, že má Sazka mnoho spokojených a pravidelně sázejících zákazníků. Dočasně řídil v Sazce divizi marketingu. Dříve působil ve společnostech Hewlett-Packard, L’Oreal, T-Mobile, O2, zejména v oblasti marketingu. Mezi jeho zájmy patří lyže, kolo, vysokohorská turistika a potápění. Má manželku a 3 děti.  

Foto + Zdroj: SAZKA 


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

FINfest 2025: Obchodní modely v poradenství v centru pozornosti

05.08.2025, Autor: red

Největší nezávislá konference pro finanční poradce a zprostředkovatele FINfest se letos uskuteční 6. října 2025 v konferenčním hotelu Clarion v Praze. Již čtrnácté kolo konference přinese odborný program s podtitulem „Obchodní modely v poradenství“ a otevře diskusi o tom, jak dnes efektivně podnikat ve světě financí.

Marissa Mayerová nás chce dostat pryč od obrazovek

05.08.2025, Autor: Josef Neštický

Trávíme u telefonů hodiny denně, a přesto se zdá, že času máme stále méně. Marissa Mayerová, bývalá šéfka Yahoo! a nyní hlava startupu Sunshine, má jasnou misi. Pomocí umělé inteligence nás osvobodit od neustálého klepání na obrazovky. Jak to chce dokázat?

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Nvidia a Foxconn: Budoucnost výroby s humanoidními roboty v Houstonu?

24.06.2025, Autor: red

Když se spojí technologický gigant Nvidia s výrobním kolosem Foxconn, vzniká něco, co může změnit pravidla hry. Právě teď jednají o nasazení humanoidních robotů v továrně na výrobu AI serverů v Houstonu. Je to krok, který slibuje revoluci ve výrobě, ale zároveň otevírá otázky o budoucnosti práce.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Helsing na vrcholu: Jak se obranný startup stal německou jedničkou

21.06.2025, Autor: Laura Šuleková

Německý startup Helsing, zaměřený na umělou inteligenci v oblasti obrany, se vyšplhal na pozici nejhodnotnějšího startupu v Německu s tržní hodnotou 12 miliard eur. Jak se mu podařilo získat důvěru investorů a stát se klíčovým hráčem evropské obrany? Co za tímto raketovým vzestupem stojí.

Nadační fond Velia podpořil bohulibé projekty zaměstnanců PVK

13.06.2025, Autor: red

Vozík pro Rašmí, Budky pro Sýce Rousné v Brdech, Kurzy první pomoci pro veřejnost zdarma, Soustředění mladých hasičů či Áda jede. To je krátký výčet projektů zaměstnanců Pražských vodovodů a kanalizací, které letos podpořil Nadační fond Veolia v rámci programu MiNiGRANTY.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Kam směřuje fintech? Zjistěte na FinTech Roadmap 2025

25.05.2025, Autor: red

Svět finančních technologií – fintech – mění zažitá pravidla celého finančního sektoru. Přináší nové možnosti v poskytování služeb, přetváří tradiční modely bankovnictví a investování, a umožňuje rychlejší, efektivnější a uživatelsky přívětivější řešení. O těchto změnách budou hovořit přední odborníci na konferenci FinTech Roadmap 2025, která se uskuteční 29. května 2025 v Kongresovém centru České národní banky.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama