e-news.cz - kurzy
Reklama

Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk

28.11.2023, Autor: red

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk

Společnost Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti (Customer experience). Jejím cílem je zefektivnit práci se zákazníky, implementovat do procesů umělou inteligenci a díky digitalizaci procesů rychleji a přesněji reagovat na požadavky zákazníků. Ředitelem nově vzniklé divize se stal dosavadní manažer řízení vztahů se zákazníky (CRM) David Schenk. 

Automatizace a digitalizace 

Základ nově vzniklé divize Customer experience vznikl spojením tří dosud samostatných oddělení: Kontaktního centra, Zákaznického backofficu a Oddělení reklamací. „Sehrané týmy nyní propojíme v jeden funkční celek a doplníme o nástroje umělé inteligence, jako je nová generace chatbotů nebo rozšířený voicebot. Výsledkem by mělo být efektivní zvládnutí rostoucího počtu interakcí s našimi zákazníky a také zkvalitnění práce našich zaměstnanců, kterým odpadnou monotónní a stále se opakující úkoly a budou mít více času na zákazníky,“ vysvětlil David Schenk

„Umělá inteligence bude v nějaké formě součástí všeho, co dnes děláme. Hodně nástrojů již existuje a my je musíme začít používat a implementovat do naší každodenní práce,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel společnosti Sazka, a doplňuje: „Vidíme zde také obrovskou příležitost k digitální transformaci Sazky, zvýšení naší agility, a tím i celkovému zlepšení zákaznické zkušenosti. Jsem velmi rád, že toto téma zastřeší právě David.“

Nedílnou součástí nové divize je také Oddělení inovací. „Naším cílem není centralizovat inovace na jedno místo. Protože víme, že by to nefungovalo. Ale na druhou stranu existují témata, které mají celofiremní přesah a potřebují centrální koordinaci, jako je automatizace a digitalizace,“ doplnil Schenk, a pokračuje: „Mnohé naše týmy už s různými nástroji umělé inteligence pracují. Nové možnosti komunikace ovlivňují především práci operátorů na kontaktním centru. V CRM jsme již nyní pracovali s prediktivními modely, s kolegy z technologických týmů řešíme co-piloty pro tvorbu reportů a prezentací. Nástroje využívající generativní AI v marketingu potřebujeme trénovat na našich datech a pravidlech, aby nám byla co nejvíc k užitku.“ 

Méně papíru  

Digitalizace procesů s sebou nese také důležitý aspekt — odbourávání „papírové“ komunikace. „S ohledem na životní prostředí budeme minimalizovat používání papíru. Jak v komunikaci s koncovým zákazníkem, tak v B2B komunikaci, stejně jako v rámci interních procesů u nás v Sazce,“ řekl Schenk. Zákazníci navštěvující prodejní místa Sazky, kterých má česká loterijní jednička více než 7 500 po celém Česku, tak budou mít již v příštím roce na výběr, zda u svých oblíbených produktů použijí papírovou, nebo digitální variantu. Jde o další krok v dlouhodobé strategii Sazky, která chce přecházet od tradičních papírových forem komunikace k většímu využití nových moderních technologií. Další kroky Sazka představí v nadcházejících měsících. 

David Schenk 

Do Sazky nastoupil v roce 2015 s cílem vybudovat oddělení řízení vztahů se zákazníky (CRM). Útvar má dnes před 20 lidí a významným způsobem přispívá k tomu, že má Sazka mnoho spokojených a pravidelně sázejících zákazníků. Dočasně řídil v Sazce divizi marketingu. Dříve působil ve společnostech Hewlett-Packard, L’Oreal, T-Mobile, O2, zejména v oblasti marketingu. Mezi jeho zájmy patří lyže, kolo, vysokohorská turistika a potápění. Má manželku a 3 děti.  

Foto + Zdroj: SAZKA 


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Výstava Skrytá místa pražského vodárenství zamířila do parku Radost

02.10.2025, Autor: red

Výstava Skrytá místa pražského vodárenství z dílny Pražských vodovodů a kanalizací zamířila do žižkovského parku Radost. Zde bude k vidění až do konce letošního listopadu. Akci pořádají PVK ve spolupráci s Městskou částí Praha 3 a vlastníkem pozemku, kterým je Dům Radost.

e-news.cz - kurzy
Buřinka - stavební spoření
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama

PVK společně s ochranáři monitorují pohyb netopýrů

17.09.2025, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace pokračují v neinvazivním monitoringu rostlinných, hmyzích a živočišných druhů v areálech, které spravují. Teď přicházejí na řadu tiší noční letci: netopýři. 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Buřinka - stavební spoření
Reklama

8. ročník Data Festivalu VŠE přinese bohatou Datovou sklizeň 

13.09.2025, Autor: red

Data Festival VŠE 2025 se uskuteční v úterý 4. listopadu od 9 do 18 hodin v Rajské budově Vysoké školy ekonomické v Praze. Osmý ročník největší datové události v Česku letos přichází s tématem Datová sklizeň a nabídne úrodu inspirace, poznatků a praktických zkušeností ze světa dat. 

Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Buřinka - stavební spoření
Reklama

Čínský drak burzy se probouzí: Překonává Wall Street a láká investory

04.09.2025, Autor: red

Čínský akciový trh doslova ožil – index CSI 300 rostl o 10,2 %, zatímco technologické akcie na Wall Street zaostávají s růstem pod 2 %. Co stojí za tímto nečekaným vzestupem a jak se na něm mohou svézt i čeští investoři? Představujeme pět fondů, které vám otevřou dveře k čínskému „drakovi“.

Leonid Radvinsky: Záhadný magnát z OnlyFans který stojí za miliardovým byznysem

03.09.2025, Autor: Marek Hájek

Leonid Radvinsky, ukrajinsko-americký podnikatel, je mužem v pozadí platformy OnlyFans, která změnila pravidla hry v digitálním obsahu. S odhadovaným jměním až 7,8 miliardy dolarů a platformou, jež v roce 2024 zpracovala transakce za 7,2 miliardy dolarů, se stal symbolem nové éry „ekonomiky tvůrců“. Ale kdo je tento tajemný muž?

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Buřinka - stavební spoření
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama