Apogeo
Reklama

Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk

28.11.2023, Autor: red

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk

Společnost Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti (Customer experience). Jejím cílem je zefektivnit práci se zákazníky, implementovat do procesů umělou inteligenci a díky digitalizaci procesů rychleji a přesněji reagovat na požadavky zákazníků. Ředitelem nově vzniklé divize se stal dosavadní manažer řízení vztahů se zákazníky (CRM) David Schenk. 

Automatizace a digitalizace 

Základ nově vzniklé divize Customer experience vznikl spojením tří dosud samostatných oddělení: Kontaktního centra, Zákaznického backofficu a Oddělení reklamací. „Sehrané týmy nyní propojíme v jeden funkční celek a doplníme o nástroje umělé inteligence, jako je nová generace chatbotů nebo rozšířený voicebot. Výsledkem by mělo být efektivní zvládnutí rostoucího počtu interakcí s našimi zákazníky a také zkvalitnění práce našich zaměstnanců, kterým odpadnou monotónní a stále se opakující úkoly a budou mít více času na zákazníky,“ vysvětlil David Schenk

„Umělá inteligence bude v nějaké formě součástí všeho, co dnes děláme. Hodně nástrojů již existuje a my je musíme začít používat a implementovat do naší každodenní práce,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel společnosti Sazka, a doplňuje: „Vidíme zde také obrovskou příležitost k digitální transformaci Sazky, zvýšení naší agility, a tím i celkovému zlepšení zákaznické zkušenosti. Jsem velmi rád, že toto téma zastřeší právě David.“

Nedílnou součástí nové divize je také Oddělení inovací. „Naším cílem není centralizovat inovace na jedno místo. Protože víme, že by to nefungovalo. Ale na druhou stranu existují témata, které mají celofiremní přesah a potřebují centrální koordinaci, jako je automatizace a digitalizace,“ doplnil Schenk, a pokračuje: „Mnohé naše týmy už s různými nástroji umělé inteligence pracují. Nové možnosti komunikace ovlivňují především práci operátorů na kontaktním centru. V CRM jsme již nyní pracovali s prediktivními modely, s kolegy z technologických týmů řešíme co-piloty pro tvorbu reportů a prezentací. Nástroje využívající generativní AI v marketingu potřebujeme trénovat na našich datech a pravidlech, aby nám byla co nejvíc k užitku.“ 

Méně papíru  

Digitalizace procesů s sebou nese také důležitý aspekt — odbourávání „papírové“ komunikace. „S ohledem na životní prostředí budeme minimalizovat používání papíru. Jak v komunikaci s koncovým zákazníkem, tak v B2B komunikaci, stejně jako v rámci interních procesů u nás v Sazce,“ řekl Schenk. Zákazníci navštěvující prodejní místa Sazky, kterých má česká loterijní jednička více než 7 500 po celém Česku, tak budou mít již v příštím roce na výběr, zda u svých oblíbených produktů použijí papírovou, nebo digitální variantu. Jde o další krok v dlouhodobé strategii Sazky, která chce přecházet od tradičních papírových forem komunikace k většímu využití nových moderních technologií. Další kroky Sazka představí v nadcházejících měsících. 

David Schenk 

Do Sazky nastoupil v roce 2015 s cílem vybudovat oddělení řízení vztahů se zákazníky (CRM). Útvar má dnes před 20 lidí a významným způsobem přispívá k tomu, že má Sazka mnoho spokojených a pravidelně sázejících zákazníků. Dočasně řídil v Sazce divizi marketingu. Dříve působil ve společnostech Hewlett-Packard, L’Oreal, T-Mobile, O2, zejména v oblasti marketingu. Mezi jeho zájmy patří lyže, kolo, vysokohorská turistika a potápění. Má manželku a 3 děti.  

Foto + Zdroj: SAZKA 


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Jaromír Šindel novým hlavním ekonomem České bankovní asociace

14.11.2024, Autor: Z blogosféry

Jaromír Šindel se stane novým hlavním ekonomem České bankovní asociace. S bohatou praxí v makroekonomické analýze a prognostice přináší hluboké znalosti ekonomických trendů a predikcí. V nové roli nahradí Jakuba Seidlera, který byl jmenován do bankovní rady ČNB.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Vzor: Výpověď z práce

23.10.2024, Autor: Martin Švehla

Ukončit pracovní poměr ze strany zaměstnance lze buď dohodou nebo výpovědí. Výpověď může podat zaměstnanec (bez udání důvodu) nebo zaměstnavatel (uvede důvod). 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

FINfest 2024 - Zaměřeno na poradce

20.09.2024, Autor: red

Konference FINfest 2024, největší událost pro finanční profesionály v Česku, se v pondělí uskutečnila v pražském konferenčním centru hotelu Clarion. Zájem o akci byl enormní, organizátoři evidovali více než 1 000 registrovaných účastníků z řad finančních poradců, investorů a odborníků na pojištění a financování bydlení se sešlo, aby si vyslechli přednášky, diskutovali a navazovali nové kontakty.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama