Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro malé podniky, oznámil jmenování Lisy Davis do funkce viceprezidentky oddělení customer success (zákaznického úspěchu).
Davis přináší téměř desetileté zkušenosti z vedoucích pozic v oblasti customer success ve společnostech Intuit Mailchimp či Houghton Mifflin Harcourt. Ve své nové funkci bude podporovat zákazníky Pipedrive a zajistí, aby maximalizovali přínosy využívání CRM platformy.
Rozhodnutí Lisy Davis připojit se ke společnosti Pipedrive ovlivnil silný soulad s posláním a kulturou společnosti, s produktem, který přináší hodnotu a pomáhá malým firmám růst. Imponoval jí také tým vedoucích pracovníků, kteří si zakládají na lidském přístupu a zaměření na zákazníky.
„Věřím, že Lisa bude díky své empatii a vůdčím schopnostem vytvářet přívětivé a zajímavé pracovní prostředí. Pro funkci výkonné ředitelky se perfektně hodí, její rozsáhlé pracovní zkušenosti z velkých a rychle rostoucích společností budou pro Pipedrive a naše zákazníky nenahraditelné. Customer success tým se stará o naše největší klienty, především proto je důležité najít lídra, který odráží naše hodnoty a zajistí těmto klientům neustálý růst,“ říká Pete Harris, COO Pipedrive.
Lisa Davis začala svou kariéru v letectvu Spojených států amerických, kde sloužila šest let jako zdravotnice, načež se rozhodla věnovat práci v neziskových organizacích a začala učit na veřejné škole pro chudé. Po dokončení studia a získání titulu MBA objevila svou vášeň pro customer success v odvětví edtechu (vzdělávací technologie), kde se rychle propracovala do vedoucích funkcí. Naposledy působila jako ředitelka customer success oddělení ve společnosti Intuit Mailchimp, kde rozšířila funkci onboardingu tak, aby se vztahovala na všechny nové odběratele, což přineslo výrazné zlepšení zákaznické zkušenosti a vedlo k 40% nárůstu zákaznické retence.
„Jsem nadšená, že mohu začít pracovat a učit se od zákazníků Pipedrive, abychom společně zajistili úspěch pro všechny strany. Za největší profesní úspěch považuji pomoc lidem dosahovat jejich cílů – ať už jde o koučování kolegů na cestě ke kariérnímu cíli, či zákazníků na cestě k obchodnímu cíli. Vidět úspěch ostatních mě nabíjí energií, což je skutečným jádrem profese customer success. Je to hnací motor, který mě každý den nutí vstávat z postele,“ dodává Lisa Davis.
Foto: Pixabay
Zdroj: Hustá Komunikejšn