Na pozici Commercial Directora v agentuře Mindsquared nově nastoupil Petr Vančura, který obdobnou roli dosud zastával ve společnosti GroupM. Za sebou má rovněž pětileté působení ve společnosti MediaCom.
V mediální agentuře Mindsquared se chce zaměřit zejména na obchodní jednání s klienty i externími dodavateli a přizpůsobení služeb i souvisejících procesů současným tržním potřebám.
V Mindsquared bude mít Petr Vančura na starost zejména budování vztahů s klíčovými partnery a nastavování obchodních podmínek. Jednou z priorit pro následující období je pro Vančuru také adaptace agentury na probíhající změny klientských potřeb a modernizace zaběhlých procesů. „Nejzajímavější výzvu cítím v aktualizaci procesů, které jsou na trhu už roky zažité, ačkoliv pomalu přestávají odpovídat potřebám současných klientů. Klienti dnes požadují stále větší flexibilitu, chtějí své záležitosti řešit bez dlouhodobých závazků a úkolem agentur je na tuto změnu reagovat. je od začátku budována lidmi se stejnou vizí, a proto věřím, že má potenciál být v této oblasti průkopníkem,” dodává Petr Vančura, nový Commercial Director agentury Mindsquared.
Vančura získal bohaté zkušenosti v dlouhodobém řízení klientských i dodavatelských kontraktů a závazků ve společnostiGroupM. Právě vztahy s partnery mají zásadní dopad na celkový úspěch a profitabilitu agenturního byznysu.
Foto: Pixabay
Zdroj: FYI