e-news.cz - kurzy
Reklama

Marketing a komunikaci sítě AAA AUTO nově vede Karel Smrž

05.12.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Marketing a komunikaci sítě AAA AUTO nově vede Karel Smrž

Novým ředitelem marketingu a komunikace mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO se stal Karel Smrž.


V rámci této pozice povede interní marketingový tým a bude zajišťovat kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny AURES Holdings v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Mezi ty, kromě AAA AUTO, patří například prodejce zánovních vozů Mototechna, inovační laboratoř AuresLab nebo půjčovna vozů Mototechna Drive.
Cílem Karla Smrže v rámci společnosti je zejména rozvíjet Marketing na pozici respektovaného oddělení v rámci celého holdingu. „Mám okolo sebe skvělý tým, který je i v této složité době maximálně motivovaný dělat skvělou práci pro firmu,“ říká Karel Smrž.
„Směrem k zákazníkům chci celou komunikaci maximálně zjednodušit. Musíme být jasně identifikovatelní v záplavě reklam, které denně útočí na všechny z nás. Druhou důležitou linkou je více akcentovat benefity a garance, které zákazníkům poskytujeme při koupi auta v našich autocentrech. Ve výčtu garancí a výhod, které zákazníkům poskytujeme, jsme jasným lídrem trhu,“ dodává Smrž.
Vzhledem k probíhající koronavirové krizi byl letos sektor automotive opakovaně zasažen uzavřením prodejních poboček jak nových, tak ojetých vozů. V takové situaci je podle Karla Smrže velmi těžké plánovat a realizovat marketingové aktivity. „Kromě standardních KPIs na komunikaci nechceme vynaložit prostředky neúčelně ve chvíli, kdy se podmínky hry ze dne na den neustále mění. To je v tuto chvíli asi největší výzva celého marketingového týmu – načasovat aktivity tak, abychom doručili pro business požadované cíle, a zároveň jsme v uvozovkách „nevyhodili peníze z okna“, protože náš produkt vzhledem k různým opatřením nemáme jak prodat,“ uzavírá Smrž.
Karel Smrž se marketingu a marketingové komunikaci věnuje celou svou profesní kariéru. Začínal v marketingu Providentu, následně působil u mobilního operátora Oskar a později Vodafone. Pracoval také v agentuře Ogilvy a před nástupem do AURES Holdings šest let v UPC.
Foto: pixabay.com
Zdroj: AURES Holdings, a.s.


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Jaromír Šindel novým hlavním ekonomem České bankovní asociace

14.11.2024, Autor: Z blogosféry

Jaromír Šindel se stane novým hlavním ekonomem České bankovní asociace. S bohatou praxí v makroekonomické analýze a prognostice přináší hluboké znalosti ekonomických trendů a predikcí. V nové roli nahradí Jakuba Seidlera, který byl jmenován do bankovní rady ČNB.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Vzor: Výpověď z práce

23.10.2024, Autor: Martin Švehla

Ukončit pracovní poměr ze strany zaměstnance lze buď dohodou nebo výpovědí. Výpověď může podat zaměstnanec (bez udání důvodu) nebo zaměstnavatel (uvede důvod). 

Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

FINfest 2024 - Zaměřeno na poradce

20.09.2024, Autor: red

Konference FINfest 2024, největší událost pro finanční profesionály v Česku, se v pondělí uskutečnila v pražském konferenčním centru hotelu Clarion. Zájem o akci byl enormní, organizátoři evidovali více než 1 000 registrovaných účastníků z řad finančních poradců, investorů a odborníků na pojištění a financování bydlení se sešlo, aby si vyslechli přednášky, diskutovali a navazovali nové kontakty.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama