Prague Marriott Hotel přivítal ve svém marketingovém týmu novou posilu. Je jí Kateřina Hajná, která na pozici marketingové manažerky nastupuje s bohatými zkušenostmi z oblasti hotelnictví. Dříve působila v řadě předních pražských hotelů.
Hlavním úkolem Kateřiny Hajné v nové roli bude příprava, realizace a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu, ale i nové restaurace The Artisan, hotelového baru a kavárny. Podílet se bude také na koordinaci nových marketingových strategií, zajišťovat komunikaci s externími dodavateli služeb a zodpovídat za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí i digitálního marketingu hotelu.
„Mám velkou radost, že se Kateřina stala součástí našeho dynamického týmu. Věřím, že její dlouholeté zkušenosti budou cenným přínosem pro posílení povědomí o našem hotelu i nové restauraci na domácím trhu,“ uvedl Štěpán Malý, obchodní a marketingový ředitel pražského hotelu Marriott.
Před nástupem do Marriottu působila Kateřina Hajná v pražském Tower Park, a to v roli marketingové a PR manažerky, zkušenosti sbírala také v rámci jejího dřívějšího působení v hotelu Mama Shelter či
v hotelu Augustine, kde se podílela na aktivitách z oblasti marketingu, komunikace a obchodu.
Foto 1: Pixabay
Foto 2+Zdroj: Best Communications