V České republice poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou koronavirem, který vyvolává nemoc covid-19, a posílit soudržnost lidí.
K iniciativě, která dnešním dnem spouští komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada velkých firem z mnoha odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).
„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny, aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenosti společnosti.
Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny:
- podporuje zavedená opatření,
- podporuje soudržnost lidí v zemi,
- podporuje a děkuje první linii.
Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15´´ – 60´´) a dvou hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty.
Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague, mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí, firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká. Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách samotných,“ doplnila Maťašeje.
Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu o zviditelnění.
Mediální partneři | Partneři | ||
· Česká televize | · Česká spořitelna | · Vodafone | · Košík.cz |
· TV Nova | · ČSOB | · Airbank | · Heureka |
· O2 | · EON | · Direct pojišťovna | · CZC.cz |
· Seznam | · Komerční banka | · Moneta Money bank | |
· Rohlik.cz | · Raiffeisenbank | ||
· Echo24 | · Kooperativa | · MALL.CZ | |
· MALL.TV | · PPF | · Luxor |
Foto: pixabay.com
Zdroj: nakazdemzalezi.cz