e-news.cz - kurzy
Reklama

Brand manažerkou Knihobotu se stala Barbora Votavová, zaměří se na udržitelnost i destigmatizaci zboží z druhé ruky

23.08.2023, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Brand manažerkou Knihobotu se stala Barbora Votavová, zaměří se na udržitelnost i destigmatizaci zboží z druhé ruky

Na pozici brand manažerky knižního secondhandu Knihobot nastupuje Barbora Votavová. Její hlavní misí je rozvíjet úspěšně rostoucí značku jak na českém trhu, tak v zahraničí. Pomohou jí v tom několikaleté zkušenosti z knižního marketingu.

Barbora Votavová (35) přichází do Knihobotu z Palmknih, kde úspěšně provedla značku proměnou z jedničky v digitálním čtení na online knihkupectví. Předtím byla součástí marketingového týmu knihkupectví Martinus, které je známé svými neotřelými a originálními kampaněmi. V Albatros Media, největším nakladatelském domě v Česku, měla na starost marketing inovací. Zkušenosti má také s budováním značek a komunikačních strategií u corporate venture buildera Creative Dock.

Do Knihobotu Votavová nastupuje s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – vloni totiž Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. 

„Knihobot sleduji už od jeho vzniku. Líbí se mi, že vnáší do knižního světa trochu punku a nebojí se dělat věci jinak. Ze své zkušenosti vím, jak velké množství knih každý rok putuje na trh, a jsem ráda, že díky Knihobotu si čtenáři mohou vybrat udržitelnější možnost – kousky z druhé ruky,“ popisuje první setkání s knižním secondhandem Barbora Votavová a dodává: „Dosud jsem se podílela na tom, aby čtenáři své knihovny plnili, nyní se budu snažit jejich knihovny rozhýbat.“

Spolupráce si chválí i zakladatel a CEO Knihobotu Dominik Gazdoš: „Bára má nejen dlouholeté zkušenosti s knižním trhem, ale s brand buildingem a marketingem obecně. To je pro nás velmi cenné a věřím, že nám pomůže rozlousknout schizofrenní oříšek, kdy musíme cílit jak na zákazníky, kteří chtějí knihy prodat, ale i na ty, kteří je chtějí koupit.“

Destigmatizace zboží z druhé ruky i udržitelnost 

Před Knihobotem stojí velká výzva nejen v podobě expanze, ale také destigmatizace zboží z druhé ruky. Jedním z cílů Votavové bude lidem ukázat, že v knižním „sekáči“ seženou perfektně opečovávané kousky ve výborném stavu, které se nemusí stydět nejen vystavit doma na poličce, ale ani věnovat svým blízkým.

„Už dávno tu nejsme jen pro zákazníky zvyklé na antikvariáty. Výhledově chceme být první knihkupeckou volbou pro kohokoli, kdo shání něco ke čtení,“ představuje svou vizi Votavová.

Značka chce také více akcentovat udržitelnost. A to nikoliv jen v ekologickém slova smyslu, ale především jako dostupnost a stálost. Udržitelná řešení podle ní nesmí být luxus, ale především být praktická, jednoduchá a dlouhodobá – a Knihobot by se pro ně měl stát ve světě knih synonymem. A to nejen v Česku a na Slovensku, ale jako Bookbot také v Evropě. 

„S Knihobotem můžete otočit třeba stovky knih ročně, aniž byste se museli strachovat, že vás nákup zruinuje nebo přinutí přestěhovat se do většího,“ říká Votavová.

Knihobot vnímá jako značku s ohromným potenciálem, a to nejen díky skvělému jménu, ale především službě, kterou nabízí. 

„Unikátnost Knihobotu nevidím pouze v tom, že jde u nás i v zahraničí téměř o ojedinělou službu, ale také v nekompromisní orientaci na zákaznické potřeby a v jedinečné kombinaci odbornosti, odhodlání a otevřenosti, kterou má tým Knihobotu ve svojí DNA,“ uzavírá Barbora Votavová.

Foto + Zdroj: FYI Prague PR


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

ČESKO BĚŽÍ MODŘE doběhlo, ale my běžíme dál 

30.04.2024, Autor: red

Poslední dubnovou neděli jsme se rozloučili pro letošní rok s charitativní akcí Česko Běží Modře, která představovala nové pojetí osvětové činnosti u příležitosti Světového dne povědomí o autismu v České republice

Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Káranský vodovodník ovládne okolí Káranské Úpravny. Přijďte si zasportovat a pobavit se! 

17.04.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace připravily pro fanoušky vodárenství, cyklistiky a pěší turistiky sportovně charitativní akci pod názvem Káranský vodovodník. Akce proběhne v sobotu 18. května 2024 v Káraném od 10 do 17 hodin. Její součástí je cyklojízda, výlet pro pěší, prohlídka Úpravny vody Káraný a doprovodný program zaměřený na vodárenskou osvětu.

Ministr Síkela slavnostně uvedl Jana Michala do funkce generálního ředitele agentury CzechInvest

10.04.2024, Autor: red

Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do funkce nového generálního ředitele Jana Michala. Během tiskového brífinku zmínil nejen klíčovou úlohu agentury v podpoře investic, podnikání a inovací posilujících českou ekonomiku, ale i potřebu zachytit aktuální trendy světové ekonomiky a využít je ve prospěch budoucí konkurenceschopnosti Česka.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Praha umístí na vodárenské objekty fotovoltaické elektrárny  

10.04.2024, Autor: red

Na patnácti vodárenských objektech po celém území hlavního města a v Káraném se letos objeví fotovoltaické elektrárny. Jako první byly panely instalovány v areálu vodojemu Rokle v Modřanech. Pražské vodovody a kanalizace zajistí umístění fotovoltaliky na šesti objektech. Kromě Modřan také na vodojemech a čerpacích stanicích ve Velké Chuchli, Vyhlídkách, Malvazinkách, Vidouli a Úpravně vody Káraný. Celkový objem investic dosáhne 10,5 miliónu korun.

Tisková zpráva k zahájení osvětové akce ČESKO BĚŽÍ MODŘE

13.03.2024, Autor: red

(Za sklem o. s., Praha, 12.3.2024) Česko Běží Modře představuje nové pojetí osvětové akce u příležitosti Světového dne zvýšení povědomí o autismu v České republice. Akce je pořádána formou zážitkového charitativního běhu, který společnost EVENT media s.r.o. (organizátor akce) koncipovala v modré barvě, symbolizující komunikaci, jednu ze zásadních bariér vzájemného porozumění lidí na spektru autismu s okolím.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

PVK nabídnou prohlídku laboratoří s rozborem vody zdarma

04.03.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace připravily na sobotu 23. března den otevřených dveří ve svých akreditovaných laboratořích. Ty se nacházejí v Dykově ulici 3 na Vinohradech, vstup je přes Zákaznické centrum PVK.

Na skvěle ošetřené pivo už i do malých měst a „nepivních“ podniků. Hvězdu sládků získalo v Česku přes 800 provozoven

27.02.2024, Autor: Z blogosféry

Již 836 tuzemských hospod a restaurací se pyšní oceněním Hvězda sládků za perfektní péči o čepované pivo. Od roku 2019, kdy Plzeňský Prazdroj cenu uděluje, stoupl počet „hvězdných“ hospod 2,5krát. Mezi stálicemi je téměř 200 restaurací, které drží Hvězdu sládků nepřetržitě od samého počátku.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
Reklama