e-news.cz - kurzy
Reklama

Startuje druhý ročník ankety osobnost e-commerce. Vloni zvítězil ředitel Heureky Tomáš Braverman

17.04.2024, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Startuje druhý ročník ankety osobnost e-commerce. Vloni zvítězil ředitel Heureky Tomáš Braverman

Česká e-commerce se připravuje na druhý ročník ankety EXEC e-commerce osobnost. Nominace probíhají do 12. května a kandidátem může být kdokoliv, kdo má zásadní vliv na český nebo slovenský trh s elektronickými obchody.

Hodnotit se budou byznysové výsledky, úspěšné projekty a další osobní i pracovní výsledky v e-commerce za posledních 12 měsíců. Vyhlášení ankety proběhne 6. června na uzavřené networkingové a vzdělávací akci EXEC Edge. Anketu vyhlašuje mediální e-commerce platforma EXEC, kterou provozuje společnost Shopsys.

Česká e-shopová scéna mobilizuje. Od 15. dubna mají možnost lidé i firmy nominovat kandidáty pro druhý ročník ankety EXEC e-commerce osobnost. Ta si klade za cíl ocenit jednotlivce, kteří zásadním způsobem ovlivnili dění v české a slovenské e-commerce za posledních 12 měsíců. 

Historicky první oceněnou e-commerce osobností se loni stal Tomáš Braverman, tehdejší ředitel společnosti Heureka. „Vítězství vnímám jako ocenění práce celé Heureky, což představuje více než 500 lidí. prohlásil loňský výherce. Druhé místo obsadil Zbyněk Kocián (CEO, Notino), třetí pak skončil Václav Staněk (CEO, Vasky)

Uplynulých 5 let znamenalo (a vlastně stále ještě znamená) pro segment e-commerce doslova turbulentní období. V době covidu trh s e-shopy rostl přirozeně nejrychleji za celou svou existenci, aby se pak elektronické obchody musely potýkat s útlumem, ekonomickou a energetickou krizí, válkou. „Zejména proto není v současnosti pro e-shopy jednoduché dosahovat svých cílů. O to více se cení, když právě toto se někomu podaří. A právě takové lidi hledáme a chceme ohodnotit. Takové, kteří navzdory tržní nepřízni posouvají sebe i svůj byznys dál,“ komentuje Petr Krakowczyk, marketingový ředitel společnosti Shopsys, která soutěž pořádá. 

Soutěže se mohou účastnit především osobnosti, jenž svými aktivitami ovlivňují český a slovenský trh, a mají za sebou dobré byznysové výsledky a zajímavé projekty. Vítáni jsou především e-commerce manažeři, majitelé e-shopů, startupisté a další stakeholdeři, kteří většinou musí každý den reagovat na měnící se tržní podmínky i zákaznické chování. Důležitý je i proaktivní přístup ve vzdělávání, na sítích i akcích či například v podcastech a rozhovorech.

Jednoduše hledáme osobnost, která posouvá nejen sebe a svou společnost, ale i celou e-commerce mílovými kroky kupředu” říká Petr Krakowczyk a dodává: „Velice nás potěšilo, že zájem o historicky první ročník ankety pořádaný v loňském roce byl velký, zejména co do rozsahu účasti, ale i kvality silných jmen. Rádi bychom tento výsledek přinejmenším zopakovali.

Anketa byla loni vyhlášena na uzavřené vzdělávací a networkingové akci EXEC Edge, na které se sešlo přes 120 top manažerů a majitelů 74 předních československých e-shopů, které loni dohromady tvořily obrat přes 170 mld. Kč. I letos bude vyhlášení ankety EXEC E-commerce osobnost probíhat před zraky VIP publika složeného z manažerů největších a nejúspěšnějších e-shopů. 

Nominace do ankety, které je možné podat na internetových stránkách www.exec.shopsys.cz/osobnost24, začínají 15. dubna, poběží do 12. května a jsou zcela zdarma. Z nominovaných kandidátů bude vybírat odborná porota, která je i pro letošní ročník složena z předních e-commerce manažerů, investorů, PR expertů i majitelů e-shopů či služeb a předsedou poroty je Petr Svoboda, zakladatel Shopsysu. V porotě zasedne i loňský vítěz Tomáš Braverman.

Foto + Zdroj: PR Moc


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Nvidia a Foxconn: Budoucnost výroby s humanoidními roboty v Houstonu?

24.06.2025, Autor: red

Když se spojí technologický gigant Nvidia s výrobním kolosem Foxconn, vzniká něco, co může změnit pravidla hry. Právě teď jednají o nasazení humanoidních robotů v továrně na výrobu AI serverů v Houstonu. Je to krok, který slibuje revoluci ve výrobě, ale zároveň otevírá otázky o budoucnosti práce.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Helsing na vrcholu: Jak se obranný startup stal německou jedničkou

21.06.2025, Autor: Laura Šuleková

Německý startup Helsing, zaměřený na umělou inteligenci v oblasti obrany, se vyšplhal na pozici nejhodnotnějšího startupu v Německu s tržní hodnotou 12 miliard eur. Jak se mu podařilo získat důvěru investorů a stát se klíčovým hráčem evropské obrany? Co za tímto raketovým vzestupem stojí.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama

Nadační fond Velia podpořil bohulibé projekty zaměstnanců PVK

13.06.2025, Autor: red

Vozík pro Rašmí, Budky pro Sýce Rousné v Brdech, Kurzy první pomoci pro veřejnost zdarma, Soustředění mladých hasičů či Áda jede. To je krátký výčet projektů zaměstnanců Pražských vodovodů a kanalizací, které letos podpořil Nadační fond Veolia v rámci programu MiNiGRANTY.

Kam směřuje fintech? Zjistěte na FinTech Roadmap 2025

25.05.2025, Autor: red

Svět finančních technologií – fintech – mění zažitá pravidla celého finančního sektoru. Přináší nové možnosti v poskytování služeb, přetváří tradiční modely bankovnictví a investování, a umožňuje rychlejší, efektivnější a uživatelsky přívětivější řešení. O těchto změnách budou hovořit přední odborníci na konferenci FinTech Roadmap 2025, která se uskuteční 29. května 2025 v Kongresovém centru České národní banky.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
Reklama

První ročník Noci pivovarů navštívily tisíce lidí. Se sládky oslavili pivovarské řemeslo

29.04.2025, Autor: Z blogosféry

Historicky první Noc pivovarů, do níž se zapojila dvacítka malých i velkých pivovarů z Plzeňského kraje, byla oslavou českého pivovarnictví. Navzdory deštivému počasí si cestu za sládky a poznáváním pivovarského řemesla našly zhruba tři tisíce návštěvníků v regionu. Zájem byl o komentované prohlídky pivovarů, slepé degustace i doprovodný program.

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama