e-news.cz - kurzy
Reklama

Brand manažerkou Knihobotu se stala Barbora Votavová, zaměří se na udržitelnost i destigmatizaci zboží z druhé ruky

23.08.2023, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Brand manažerkou Knihobotu se stala Barbora Votavová, zaměří se na udržitelnost i destigmatizaci zboží z druhé ruky

Na pozici brand manažerky knižního secondhandu Knihobot nastupuje Barbora Votavová. Její hlavní misí je rozvíjet úspěšně rostoucí značku jak na českém trhu, tak v zahraničí. Pomohou jí v tom několikaleté zkušenosti z knižního marketingu.

Barbora Votavová (35) přichází do Knihobotu z Palmknih, kde úspěšně provedla značku proměnou z jedničky v digitálním čtení na online knihkupectví. Předtím byla součástí marketingového týmu knihkupectví Martinus, které je známé svými neotřelými a originálními kampaněmi. V Albatros Media, největším nakladatelském domě v Česku, měla na starost marketing inovací. Zkušenosti má také s budováním značek a komunikačních strategií u corporate venture buildera Creative Dock.

Do Knihobotu Votavová nastupuje s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – vloni totiž Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. 

„Knihobot sleduji už od jeho vzniku. Líbí se mi, že vnáší do knižního světa trochu punku a nebojí se dělat věci jinak. Ze své zkušenosti vím, jak velké množství knih každý rok putuje na trh, a jsem ráda, že díky Knihobotu si čtenáři mohou vybrat udržitelnější možnost – kousky z druhé ruky,“ popisuje první setkání s knižním secondhandem Barbora Votavová a dodává: „Dosud jsem se podílela na tom, aby čtenáři své knihovny plnili, nyní se budu snažit jejich knihovny rozhýbat.“

Spolupráce si chválí i zakladatel a CEO Knihobotu Dominik Gazdoš: „Bára má nejen dlouholeté zkušenosti s knižním trhem, ale s brand buildingem a marketingem obecně. To je pro nás velmi cenné a věřím, že nám pomůže rozlousknout schizofrenní oříšek, kdy musíme cílit jak na zákazníky, kteří chtějí knihy prodat, ale i na ty, kteří je chtějí koupit.“

Destigmatizace zboží z druhé ruky i udržitelnost 

Před Knihobotem stojí velká výzva nejen v podobě expanze, ale také destigmatizace zboží z druhé ruky. Jedním z cílů Votavové bude lidem ukázat, že v knižním „sekáči“ seženou perfektně opečovávané kousky ve výborném stavu, které se nemusí stydět nejen vystavit doma na poličce, ale ani věnovat svým blízkým.

„Už dávno tu nejsme jen pro zákazníky zvyklé na antikvariáty. Výhledově chceme být první knihkupeckou volbou pro kohokoli, kdo shání něco ke čtení,“ představuje svou vizi Votavová.

Značka chce také více akcentovat udržitelnost. A to nikoliv jen v ekologickém slova smyslu, ale především jako dostupnost a stálost. Udržitelná řešení podle ní nesmí být luxus, ale především být praktická, jednoduchá a dlouhodobá – a Knihobot by se pro ně měl stát ve světě knih synonymem. A to nejen v Česku a na Slovensku, ale jako Bookbot také v Evropě. 

„S Knihobotem můžete otočit třeba stovky knih ročně, aniž byste se museli strachovat, že vás nákup zruinuje nebo přinutí přestěhovat se do většího,“ říká Votavová.

Knihobot vnímá jako značku s ohromným potenciálem, a to nejen díky skvělému jménu, ale především službě, kterou nabízí. 

„Unikátnost Knihobotu nevidím pouze v tom, že jde u nás i v zahraničí téměř o ojedinělou službu, ale také v nekompromisní orientaci na zákaznické potřeby a v jedinečné kombinaci odbornosti, odhodlání a otevřenosti, kterou má tým Knihobotu ve svojí DNA,“ uzavírá Barbora Votavová.

Foto + Zdroj: FYI Prague PR


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

První ročník Noci pivovarů navštívily tisíce lidí. Se sládky oslavili pivovarské řemeslo

29.04.2025, Autor: Z blogosféry

Historicky první Noc pivovarů, do níž se zapojila dvacítka malých i velkých pivovarů z Plzeňského kraje, byla oslavou českého pivovarnictví. Navzdory deštivému počasí si cestu za sládky a poznáváním pivovarského řemesla našly zhruba tři tisíce návštěvníků v regionu. Zájem byl o komentované prohlídky pivovarů, slepé degustace i doprovodný program.

Pražská ikona opět ožívá. Hotel Fairmont Golden Prague se otevírá veřejnosti

16.04.2025, Autor: red

V samém srdci Prahy se postupně otevírá pětihvězdičkový luxusní hotel Fairmont Golden Prague, který vdechuje nový život do jedné z nejikoničtějších a historicky nejvýznamnějších budov v Praze. Hotel Fairmont Golden Prague prošel rozsáhlou a citlivou rekonstrukcí pod vedením architekta Marka Tichého z kanceláře TaK Architects, díky které zůstane brutalistní perlou a zároveň galerií československého i současného designu a umění s desítkami děl. 

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama

Novým manažerem Velkopopovického pivovaru se stal Ondřej Koucký

15.04.2025, Autor: Z blogosféry

Pivovar ve středočeských Velkých Popovicích má nového šéfa. Od letošního března se jím stal Ondřej Koucký (43), který vystřídal ve funkci Václava Šimka. Ten v rámci Plzeňského Prazdroje od ledna vede pivovar v Plzni. 

CTP na světové výstavě EXPO 2025 v Ósace posiluje obchodní vztahy a otevírá dveře do České republiky novým asijským investorům

10.04.2025, Autor: Z blogosféry

EXPO 2025 v japonské Ósace přináší nové možnosti pro český byznys. CTP, největší developer logistických a průmyslových nemovitostí v České republice, využívá tuto prestižní světovou výstavu k navázání mezinárodních kontaktů, posílení obchodních vztahů s partnery v Asii a k prezentaci České republiky jako atraktivní evropské destinaci pro podnikání.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Kyberbezpečnost: Celosvětový problém i výzva, která ovlivní naši budoucnost nejen v roce 2025

11.03.2025, Autor: Z blogosféry

Kyberbezpečnost nepochybně patří mezi klíčová témata současnosti. To potvrzuje i nadcházející světová výstava EXPO 2025, kde bude kybernetická bezpečnost jedním z témat, která budou v Ósace nepochybně rezonovat. Kyberprostor, jehož význam v každodenním životě neustále roste, je stále častěji cílem nejrůznějších útoků a hrozeb.

PVK se představí na největším festivalu pracovních příležitostí Career Expo

11.03.2025, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace se zúčastní již 2. ročníku prestižního festivalu pracovních příležitostí Career Expo, který se uskuteční 12. a 13. března v pražském O2 universum. Jedná se o jeden z největších veletrhů svého druhu v České republice, který nabízí kariérní poradenství a představuje aktuální trendy ze světa práce.

e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama