S účinností od 1. ledna 2023 se Roman Kýr, stávající prezident Henkel ČR a generální manažer divizí Laundry & Home Care a Beauty Care pro Česko a Slovensko, stává manažerem nově vzniklé divize Henkel Consumer Brands. Tato vznikla sloučením právě divizí Laundry & Home Care a Beauty Care s cílem vybudovat novou silnou platformu a podpořit růst napříč produktovými kategoriemi.
Roman Kýr působí ve společnosti Henkel více než 20 let. Svou kariéru odstartoval v roce 2001 jako Key Account manažer, později zastával různé pozice v rámci marketingu, obchodu a category managementu nejen v rámci Česka, Slovenska, ale i regionální centrály v CEE. Odpovědnost za strategické obchodní řízení zákazníků převzal v roce 2012 jako Obchodní ředitel. Od roku 2014 vedl divizi Laundry & Home Care (Prací a čistící prostředky) s odpovědností za Srbsko, Černou Horu, Makedonii a Albánii. V roce 2017 se vrátil do České republiky, kde byl jmenován generálním manažerem divize Laundry & Home Care pro Česko a Slovensko.
Od 1. září 2019 převzal funkci prezidenta Henkel ČR a od 1. října 2022 byl současně zodpovědný za řízení divize Beauty Care jako generální manažer.
„S radostí jsem přijal další výzvu v nadcházející kariéře. Věřím, že společně s Henkel Consumer Brands budeme jako společnost nadále úspěšní a také v to, že tyto dvě kategorie produktů patří dohromady. Jejich sloučením se stáváme jedním z nejsilnějších dodavatelů drogistického zboží v Česku a na Slovensku, což nám otevírá další nové možnosti směrem ke spokojenosti našich partnerů a spotřebitelů,“ uvádí Roman Kýr, generální ředitel Henkel Consumer Brands pro Česko a Slovensko.
Foto: Pixabay
Zdroj: FleishmanHillard