e-news.cz - kurzy
Reklama

Firmy i jednotlivci dobrovolně pomáhají překonat COVID krizi. Založili iniciatvu #NaKaždémZáleží

13.11.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Firmy i jednotlivci dobrovolně pomáhají překonat COVID krizi. Založili  iniciatvu #NaKaždémZáleží

V České republice poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí  s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou koronavirem,  který vyvolává nemoc covid-19, a posílit soudržnost lidí.


K iniciativě, která dnešním dnem spouští  komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada velkých firem z mnoha  odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).
„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím  zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České  republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny,  aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím  zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj  koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od  obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenosti společnosti.
Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny: 

  • podporuje zavedená opatření,
  • podporuje soudržnost lidí v zemi,
  • podporuje a děkuje první linii.

Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15´´ – 60´´) a dvou  hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty.
Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague,  mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další  dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí,  firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká.  Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách  samotných,“ doplnila Maťašeje.
Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu  o zviditelnění.

Mediální partneři Partneři
·       Česká televize ·       Česká spořitelna ·       Vodafone ·       Košík.cz
·       TV Nova ·       ČSOB ·       Airbank ·       Heureka
·       O2 ·       EON ·       Direct pojišťovna ·       CZC.cz
·       Seznam ·       Komerční banka ·       Moneta Money bank
·       Google ·       Rohlik.cz ·       Raiffeisenbank
·       Echo24 ·       Kooperativa ·       MALL.CZ
·       MALL.TV ·       PPF ·       Luxor

Foto: pixabay.com
Zdroj: nakazdemzalezi.cz


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

CTP na světové výstavě EXPO 2025 v Ósace posiluje obchodní vztahy a otevírá dveře do České republiky novým asijským investorům

10.04.2025, Autor: Z blogosféry

EXPO 2025 v japonské Ósace přináší nové možnosti pro český byznys. CTP, největší developer logistických a průmyslových nemovitostí v České republice, využívá tuto prestižní světovou výstavu k navázání mezinárodních kontaktů, posílení obchodních vztahů s partnery v Asii a k prezentaci České republiky jako atraktivní evropské destinaci pro podnikání.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Kyberbezpečnost: Celosvětový problém i výzva, která ovlivní naši budoucnost nejen v roce 2025

11.03.2025, Autor: Z blogosféry

Kyberbezpečnost nepochybně patří mezi klíčová témata současnosti. To potvrzuje i nadcházející světová výstava EXPO 2025, kde bude kybernetická bezpečnost jedním z témat, která budou v Ósace nepochybně rezonovat. Kyberprostor, jehož význam v každodenním životě neustále roste, je stále častěji cílem nejrůznějších útoků a hrozeb.

Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

PVK se představí na největším festivalu pracovních příležitostí Career Expo

11.03.2025, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace se zúčastní již 2. ročníku prestižního festivalu pracovních příležitostí Career Expo, který se uskuteční 12. a 13. března v pražském O2 universum. Jedná se o jeden z největších veletrhů svého druhu v České republice, který nabízí kariérní poradenství a představuje aktuální trendy ze světa práce.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
Reklama

Mise Zero-G vrcholí: Děti a středoškoláci, kteří by jednou mohli ovlivnit směr kosmického vývoje, prošli výcvikem inspirovaným přípravou astronautů a míří ke hvězdám

17.02.2025, Autor: Z blogosféry

Na mladé vesmírné nadšence zaměřený projekt Zero-G,  do kterého se přihlásilo 861 žáků a studentů od 13 do 18 let z celé České republiky, přechází do závěrečné fáze. Dvacítka těch nejúspěšnějších se na konci března stane členy posádky parabolického letu na palubě Airbusu A310 a na vlastní kůži zažije stav beztíže – jako skuteční astronauti.

Konference FIN (R)Evoluce 2025: zapojení AI, nové platební metody a další inovace 

14.02.2025, Autor: red

Aktuální trendy v oboru, cenné case studies přímo z praxe, dopady rozmachu AI a další témata. Inovace bank v oblasti zákaznické péče a způsobech placení, budoucnost finančního sektoru v éře umělé inteligence a další trendy. To jsou hlavní témata 11. ročníku konference FIN (R)Evoluce 2025. Akci pořádá finanční server Měšec.cz, jeho šéfredaktor Dalibor Z. Chvátal se chopí role moderátora. 

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama