Rozpočet kampaně.
V reklamním odvětví je možné se setkat s několika typy rozpočtu:
Kreativní – rozpočet kreativního zpracování kampaně (zahrnuje mj. návrh kreativního konceptu, práci grafiků, výrobu výsledného výstupu – např. reklamního vizuálu, spotu či kompletní sadu bannerů)
Mediální – rozpočet na média (zahrnuje mj. návrh mediálního mixu, výběr vhodné cílové skupiny, náklady na umístění v mediálním prostoru – např. cenu tiskového inzerátu nebo cenu vysílání spotu). V rámci mediálního rozpočtu se často využívá tzv. Net Net rozpočet (obsahuje pouze náklady na mediální prostor, zkratka NN) a Client Net Net rozpočet (obsahuje náklady na mediální prostor a odměnu mediální agentury, zkratka CNN) ATL/ BTL – rozpočet rozdělený dle typu aktivit Je vždy důležité stanovit, zda se jedná o částku s DPH, nebo bez DPH, což je obvyklejší.