Společnost Česká distribuční, největší distributor akčních letáků v České republice a poskytovatel adresného doručování, představuje nového provozního ředitele. Adam Kotík ve firmě působí již šestým rokem a doposud měl na starost oblastní či regionální úseky provozu. Nyní povede celý provozní tým, který bude pracovat zejména na zkvalitňování distribuční sítě a udržení dlouhodobě vysoko nastavené laťky kvality distribuce.

Adam Kotík se na svou novou pracovní pozici adaptoval v průběhu několika předchozích měsíců, ve spolupráci s Jaroslavem Staňkem, který v letošním roce vyměnil řízení provozu za obchod. Došlo tak k plynulému předání správy nad tímto klíčovým úsekem České distribuční. „Jedním z hlavních cílů je udržet kvalitu distribuční sítě a tím i spokojenost klientů. Chceme také docílit stabilního personálního obsazení úseku provozu, ať už na centrále, v terénu nebo v rámci distribuční sítě. Personální stabilita nám pomáhá udržet týmovou spolupráci a firemní kulturu napříč všemi odděleními v úseku provozu,“ říká Adam Kotík o své nové pracovní pozici.

„Adam v České distribuční pracuje již řadu let. Vzhledem k tomu, že si prošel různými pracovními pozicemi v úseku provozu, velmi dobře se orientuje v tomto zcela zásadním segmentu. Zodpovědnost za řízení provozu je velkou výzvou, nepochybuji však o tom, že si s ní Adam jako zkušený manažer poradí. Péče o distribuční síť není jedním z hlavních úkolů pouze provozního týmu, ale celé České distribuční. Chceme se neustále se vyvíjet, a proto se těším, s jakými inovativními nápady provozní tým přijde. Přeji Adamovi a jeho týmu mnoho úspěchů a spokojených klientů,“ říká Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.

Jako zcela zásadní vnímá Adam Kotík také rozvoj projektu zaměstnávání OZP a implementaci veškerých přínosů s ním spojených do péče o distribuční síť. Aktuálně Česká distribuční zaměstnává více než 1 000 distributorů OZP a eviduje dlouhodobě pozitivní trend vysoké kvality odvedené práce a nízké personální fluktuace. Primární vizí provozního týmu je, aby značka Česká distribuční byla vnímána na trhu jako poskytovatel kvalitních, efektivních a důvěryhodných služeb s proklientským přístupem.

Foto + Zdroj: Madison Public Affairs